hanh wrote:
Niet moeilijk, maar zo gaat dit nu eenmaal.
Dat merken we, maar zo’n instelling (ik neem aan dat die niet van jezelf is) is ver beneden alle peil als het gaat om klantenservice en produktierijpe ict oplossingen.
Als ik als ict-er (en dat ben ik, dus ik weet wel degelijk wat er speelt) tegen mijn baas zou zeggen dat het niet beter kan omdat dingen nu eenmaal zijn zoals ze zijn (terwijl er uiteraard verbeteringen voorhanden zijn) dan weet ik zeker dat ik bij de volgende beoordelingsronde er niet zo best van af kom.
Ziggo begint een behoorlijk KPN gehalte te krijgen wat support betreft. De particuliere klant komt altijd als laatste aan de beurt. De arrogantie van sommige callcenter medewerkers is daar ook een duidelijk voorbeeld van.
Begrijp me goed. Ik ben al misschien 15 jaar klant bij Ziggo, en heb al het e.e.a. meegemaakt. Internet is echter stabiel en ik ben ook tevreden over het aanbod van TV zenders. En tot voor kort dus ook over de email service.
Zoals degene die dit topic heeft geopend wil ik pertinent geen gebruik maken van webmail omdat dit teveel beperkingen heeft. Als Ziggo een pop3/imap service aanbiedt, dan moeten ze dat in mijn ogen ook op de juiste manier doen, of helemaal niet.
Zoo jammer…..en zooo triest.