scubarjr

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

e-mail aan mezelf verdwijnt uit postvak in

Wanneer ik met mijn chello e-mail een bericht naar mezelf stuur, verdwijnt het bericht uit mijn postvak in. Hoe kan ik dit oplossen dat het gewoon in mijn postvak in blijft staan?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
scubarjr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Goedemorgen,

 

Het wordt steeds gekker. vanaf deze morgen blijven de berichten weer staan in postvak in.

Dit is al eens eerder voorgekomen. Blijft wel een vreemd verhaal. In ieder geval is het bij mij weer goed nu. Ik heb alleen geen idee waarom het nu wel weer goed is.

Bedankt voor alle reacties.

 

Richard

Bekijk in context

14 Reacties 14
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Hoe kan een Email die je aan jezelf verstuurt verdwijnen uit postvak IN?
Hij staat daar toch nog niet in?
Bedoel je dat een Email aan jezelf niet in Postvak IN terecht komt?
Staat die soms in de SPAM Folder?
Gebruik je een Email Client? Kijk dan eens in Ziggo Webmail. Wat zie je daar?

scubarjr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Het bericht komt in mijn postvak in en binnen t seconde verdwijnt hij daar weer uit. Hij gaat niet naar mijn spam folder

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Pff. Dit is een hele rare. Verklaring heb ik niet, want gebruik Ziggo Mail niet.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Heb je ooit een regel ingesteld dat @chello naar de spam moet?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

De Email verdwijnt uit de Inbox, kort na binnenkomst en gaat niet naar de SPAM Folder.
Is er een regel gemaakt voor het verplaatsen van een eigen bericht naar de Trashcan?

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Je heb gelijk Han, ik bedoel ook naar de prullenbak.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Draait er ergens tegelijk een apparaat wat ook de mail binnenhaalt met POP?

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @scubarjr welkom op de Community. Deze situatie heb ik nog niet eerder meegemaakt. Wat vreemd, en wat specifiek!

Om je te helpen moeten we echt weten welk mail programma je gebruikt, naast antwoord op de andere gestelde vragen.

Het kan inderdaad liggen aan een ingestelde mail of spam filter. Kijk daar goed naar!

Maar het kan ook zijn dat jouw e-mailprogramma ‘conversaties’ bundelt. Zie je jouw binnengekomen bericht nu bij het verzonden item staan?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Ik schreef:

Gebruik je een Email Client? Kijk dan eens in Ziggo Webmail. Wat zie je daar?

Zag nog geen antwoord op deze vragen. Dat schiet niet zo op.

scubarjr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Beste mensen,

bedankt voor alle reacties.

hetv zakt niet uit of ik het via mijn iPhone, iPad of pc verstuur. Ik gebruik op alles imap en geen pop. Ik heb ook niets ingesteld wat direct naar een andere map moet gaan.

het is ook mooi zo geweest. Het is sinds een paar weken.

Piet van Zunder

Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben het met  Hanh eens. 

Ook ik stuur wel eens emails naar mezelf, maar die blijft dan in de webmail van Ziggo zitten, omdat het het emailprogramma mijn eigen emailadres weigert.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @scubarjr

Het is een heel aparte kwestie! Wil je eens controleren of het bericht nog wel beschikbaar is in je Postvak IN in de webmail van Ziggo?  

scubarjr
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Goedemorgen,

 

Het wordt steeds gekker. vanaf deze morgen blijven de berichten weer staan in postvak in.

Dit is al eens eerder voorgekomen. Blijft wel een vreemd verhaal. In ieder geval is het bij mij weer goed nu. Ik heb alleen geen idee waarom het nu wel weer goed is.

Bedankt voor alle reacties.

 

Richard

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Fijn dat het nu weer werkt zoals het hoort! Het blijft dan inderdaad wel een raadsel. Ik hoop dat het niet terug komt. Gebeurt het wel, laat het dan weten. Ik ben dan alsnog benieuwd of je de betreffende e-mail wel in de webmail terug kunt vinden. 

Uitgelicht topic