Beantwoord

Dylan Whitehouse spam

  • 28 juni 2018
  • 35 Reacties
  • 4967x Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

35 Reacties

@marcske73 Spam is heel vervelend !!

Je moet je afvragen hoe komen ze aan je e-mail adres ?? heel simpel een ieder die gebruikt maakt van internet laat zeker een X of wat zijn mail adres achter op het internet, meestal op reclameachtige sites of ook in niet afgesloten fora en op facebook.

Deze mail adressen worden doorverkocht en er zijn programma's op het internet actief om mailadressen te scannen en op te slaan iets met een ****@****.nl of zo ziet zo een bot.

Relatief gesproken krijg ik weinig spam , maar op een eerder mail adres wat ik heb uitgezet en al 20 + jaren gebruikte kreeg ik ook erg veel spam.

Mijn advies maak een mail adres aan wat je voor de normale sites gaat gebruiken of openbaar achterlaat dit mail adres moet je niet gaan gebruiken voor belangrijke sites zoals bij voorbeeld verzekeraars , overheden , gemeenten en zo ,gebruik daar je e-mail adres voor waar je geen spam op wil ontvangen.

Zo kan je op je spam mailadres alle meuk laten binnenkomen en hoef je al je goede regulieren mails er niet uit te gaan vissen.

Snap ? ;-)


Dan moet ik je toch zeer teleur stellen. Hoewel ik het met je eens ben en dit een goede manier is om adressen te krijgen. De spam van deze bron wordt naar een alias gestuurd die upc ooit automatisch op mijn mailbox heeft aangemaakt (en niet verwijderbaar is). En ik heb dat adres nog nooit gebruikt. Desalniettemin wordt het nu wel door deze spammer gebruikt. Dus het verhaal van, laat je e-mail adres niet overal slingeren gaat hier niet op helaas....
@MiekeH dit is een klanten voor klanten forum die elkaar helpen , Ziggo kan hier ook niks aan doen of er mee doen.

Er kijken hier wel moderatoren van Ziggo mee maar die kunnen hier ( dat denk ik ) ook niks mee


Dan wordt het toch echt tijd dat ziggo goed naar hun spamfilter gaat kijken. Want deze irritante mailtjes krijgen een spam score van 0. Terwijl het ALLE symptomen heeft, waar elk normaal spamfilter al lang op was afgegaan. Er staat geen text in, alleen een plaatje. Rara wat zou dat zijn? Moet niet zo moeilijk zijn om deze berichten heel snel te vlaggen en af te voeren middels het spamfilter toch?
Reputatie 7
Badge +35
Je hoeft geen adres achter te laten om spam te krijgen.
Spammers gebruiken servers die naar alle mogelijke combinatie emailadressen een email sturen.
Ik heb aliassen en een hoofdadres wat nooit ergens gebruikt is en daar komt ook spam op binnen.
Ben het eens met vorige reacties. Ik gebruik mijn adres niet voor prijswedstrijden of andere online zaken.
Een keer per ongeluk in zo’n mail op “Uitschrijven” geklikt en dan staat er letterlijk in beeld “Uitgeschreven. Ziggogroup1”. (Neem aan dat ze hele hordes tegelijk mailen).

Ik heb sinds mijn eerste bericht hier elk kwartier een spammail gehad. Om gek van te worden 😞
Vandaag heb ik ook wel 20 mails ontvangen De mailadressen veranderen continu, dus alle adressen blokkeren helpt niet. Onderaan de mail staat: Dylan Whitehouse.
Wie kan dit stoppen??
Ik vind het wel bijzonder dat er veel klachten zijn van ziggo klanten over spam van Dylan Whitehouse.
Reputatie 4
Badge +4
Die achternaam zal wel puur toeval zijn....
Reputatie 7
@MiekeH dit is een klanten voor klanten forum die elkaar helpen , Ziggo kan hier ook niks aan doen of er mee doen.

Er kijken hier wel moderatoren van Ziggo mee maar die kunnen hier ( dat denk ik ) ook niks mee


Dan wordt het toch echt tijd dat ziggo goed naar hun spamfilter gaat kijken. Want deze irritante mailtjes krijgen een spam score van 0. Terwijl het ALLE symptomen heeft, waar elk normaal spamfilter al lang op was afgegaan. Er staat geen text in, alleen een plaatje. Rara wat zou dat zijn? Moet niet zo moeilijk zijn om deze berichten heel snel te vlaggen en af te voeren middels het spamfilter toch?


Dit klopt! Zet de ongewenste e-mail daarom in de Spam map, op die manier helpt iedereen mee aan het updaten van van onze filters.
Hier sinds een paar dagen het zelfde. Blijf maar op het knopje markeren als spam klikken. Maar zoals genoemd komt elk mailtje van een ander mailadres en is het dweilen met de kraan open.
Reputatie 1
Lang geleden dat ik Outlook heb gebruikt, maar ik meen te herinneren dat je "regels op basis van.." kan aanmaken. Dan de naam van die persoon erin knallen bij de regels met de trant van 'voorkomende woorden', en laten verplaatsen naar map prullenbak of spam. Ben je er toch vanaf?