1
Vraag
2
Reacties
Williekitty

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dubbele mail

Ik ontvang van iedere e-mail een dubbele wat kan ik daar aan doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Williekitty
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo allemaal, ben erg ziek geweest vandaar mijn late reactie.Wil iedereen bedanken voor hun reactie,gelukkig is mijn probleem opgelost door de dochter van mijn huisarts,zij kwam erachter dat door een account aan te maken voor Ziggo mail (terwijl dat niet nodig blijkt te zijn)de e-mails naar 2 accounts werden verstuurd,door dat account weer op te heffen is alles weer bij hét oude.En dat door een meisje van 14.
Nogmaals allemaal bedankt en ik wens jullie fijne feestdagen en een gezond 2019.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Williekitty wrote:
Ik ontvang van iedere e-mail een dubbele wat kan ik daar aan doen?



Beetje weinig info zo 🙂 kan je iets meer info geven ?

Bijvoorbeeld welk mail program gebruik je en doe je het via pop of imap ?
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Williekitty, welkom op onze Community! We helpen je graag verder, maar hebben daar inderdaad wel wat meer informatie voor nodig 🙂 Ronihd heeft al een paar goede vragen gesteld. We horen je graag!
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Williekitty
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

En natuurlijk ook gelijk welkom aan Kim Ziggo (heb ik nog niet kunnen zeggen).
Als je alles dubbel krijgt is het natuurlijk wel heel vervelend, als je alleen de mailtjes van Ziggo dubbel krijgt dan weten ze zeker dat je het goed hebt gelezen 😉

Misschien staat je mail wel 2x in je mail programma?
Leuk zeg, een korte vraag waar je eigenlijk nog heel veel vragen op terug kunt stellen 🙂
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Was mij ook al opgevallen een nieuwe moderator , welkom Kim Ziggo
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Eveneens van harte welkom TS en Kim Ziggo
Williekitty
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo allemaal, ben erg ziek geweest vandaar mijn late reactie.Wil iedereen bedanken voor hun reactie,gelukkig is mijn probleem opgelost door de dochter van mijn huisarts,zij kwam erachter dat door een account aan te maken voor Ziggo mail (terwijl dat niet nodig blijkt te zijn)de e-mails naar 2 accounts werden verstuurd,door dat account weer op te heffen is alles weer bij hét oude.En dat door een meisje van 14.
Nogmaals allemaal bedankt en ik wens jullie fijne feestdagen en een gezond 2019.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Williekitty
Bedankt voor het melden en bij deze beterschap.
Vervelend om te horen dat je erg ziek bent geweest maar hoop je toch nog hele fijne Feestdagen te mogen wensen.

Als je nog eens iets hebt dan mag je hier altijd vragen en anders aan de dochter van de huisarts vragen :wink:
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Williekitty, wat naar dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk gaat het nu beter!
Wat een slimme meid, die dochter van je huisarts! Fijn dat zij je zo goed heeft kunnen helpen 🙂 En super dat je de oplossing ook met ons deelt!

Jij ook fijne feestdagen toegewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic