Beantwoord

De webmail prullenbak is zomaar geleegd! Wie ervaart dat ook?

• 10 mei 2019
  • 8 Reacties
  • 284x Bekeken

Mail in de prullenbak van webmail (mijn ziggo) is plotseling radicaal verwijderd. Niet door mij en Ziggo beweert dat zij dat ook nooit doen. Ra, ra. Wie heeft deze ervaring ook e/o wie weet hoe dat kan?
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 14 mei 2019, 08:26

De prullenbak kan inderdaad automatisch worden geleegd, is mij verzekerd door de beheerders van Ziggo Mail. Dit is daarom absoluut geen handige plek om e-mail te 'bewaren'.
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 3
Badge +6
Maak je met een ander apparaat met daarop een Mail applicatie nog verbinding met Ziggo. Via IMAP of POP3? Dan zou daar de oorzaak kunnen liggen.
Neen. Alleen mijn Apple Mail maakt verbinding met ziggo mail. En het gaat ook altijd goed. Ik doe alle mail uit de inbox regelmatig naar de prullenmand en die gebruik ik als 'bewaarplek' voor oude mails. En het quotum was nog lang niet bereikt. Maar plotseling was die prullemand leeg. Ra, Ra?
Reputatie 7
De prullenbak kan inderdaad automatisch worden geleegd, is mij verzekerd door de beheerders van Ziggo Mail. Dit is daarom absoluut geen handige plek om e-mail te 'bewaren'.
Reputatie 3
Badge +5
Ik maak een extra map aan waar ik mail dan bewaar, de prullenbak is inderdaad geen handige plek 😂
Dank voor je heldere antwoord, Mark Ziggo.
Vreemd dat een medewerker van Ziggo (n.b.per chat!) mij dan zegt dat dat nooit gedaan wordt door Ziggo, en me vervolgens naar de community doorstuurt om de vraag daar nog eens te stellen. En dan verneem ik nu van U dat dat 'heel gewoon' is bij Ziggo. Ik neem aan dat U in dienst bent van Ziggo?
In het verleden heb ik ook al eens zo'n eiegen map gemaakt, maar om reden dat je zo'n map zo moeilijk leeg kunt maken als hij heel vol is (je wilt natuurlijk de oudste mails het eerst weggooien) was ik weer op Ziggo's eigen prullenbak overgestapt. Maar die wordt kennelijk door Ziggo geleegd op onvoorspelbare momenten.
Heeft iemand ook nog een tip hoe je in zo'n eigen map snel (alleen) de oudste mails kunt verwijderen?🤓
Reputatie 3
Badge +5
Dank voor je heldere antwoord, Mark Ziggo.
Vreemd dat een medewerker van Ziggo (n.b.per chat!) mij dan zegt dat dat nooit gedaan wordt door Ziggo, en me vervolgens naar de community doorstuurt om de vraag daar nog eens te stellen. En dan verneem ik nu van U dat dat 'heel gewoon' is bij Ziggo. Ik neem aan dat U in dienst bent van Ziggo?
In het verleden heb ik ook al eens zo'n eiegen map gemaakt, maar om reden dat je zo'n map zo moeilijk leeg kunt maken als hij heel vol is (je wilt natuurlijk de oudste mails het eerst weggooien) was ik weer op Ziggo's eigen prullenbak overgestapt. Maar die wordt kennelijk door Ziggo geleegd op onvoorspelbare momenten.
Heeft iemand ook nog een tip hoe je in zo'n eigen map snel (alleen) de oudste mails kunt verwijderen?🤓

Ja hoor alles met outlook binnen halen met pop3 kan je alles bewaren en wegsmijten wanneer je zelf maar wil.
Ik stelde een vraag over de prullenbak van mijn mail in Ziggo webmail. Niet over thuis. Dat weet ik ook wel.
Reputatie 3
Badge +5
Ik stelde een vraag over de prullenbak van mijn mail in Ziggo webmail. Niet over thuis. Dat weet ik ook wel.

wist niet dat u kwaad werd....

Enige manier is een extra map maken en daar de mail inzetten en mail die je niet nodig hebt direct verwijderen en of gewoon in de inbox laten staan en verwijderen wat je niet nodig hebt
Je hebt 15gb en dat zal niet zo snel vol raken.

Reageer