Beantwoord

Binnenkomende mail spambox

  • 16 januari 2020
  • 2 Reacties
  • 76x Bekeken

Mijn overheid komt binnen in de spambox van Ziggo mail.

Hoe krijg ik hem weer binnen in postvak in

icon

Best beantwoord door Be rt 16 januari 2020, 15:39

Heb je per ongeluk op Blokkeer afzender geklikt of gebruikt via de drie streepjes in het menu van de webmail?

Kijk in ieder geval zoals hieronder of er geen geblokkeerde afzenders staan.

 

Staat hierboven niets, dan is de beste stap om deze mail uit de spam map naar de inbox te slepen of te verplaatsen via IMAP of in de webmail van Ziggo, dan leert de spamfilter dat dit geen spam is.

 

Of selecteer de mail in de spam map in de webmail en klik op Niet ongewenst.

 

Bekijk origineel

2 Reacties

Heb je per ongeluk op Blokkeer afzender geklikt of gebruikt via de drie streepjes in het menu van de webmail?

Kijk in ieder geval zoals hieronder of er geen geblokkeerde afzenders staan.

 

Staat hierboven niets, dan is de beste stap om deze mail uit de spam map naar de inbox te slepen of te verplaatsen via IMAP of in de webmail van Ziggo, dan leert de spamfilter dat dit geen spam is.

 

Of selecteer de mail in de spam map in de webmail en klik op Niet ongewenst.

 

Reputatie 5

Hoi @P.Leijten , welkom hier op de Community! 

Wanneer je op mails zit te wachten is het natuurlijk erg irritant wanneer deze in je spambox terecht zijn gekomen. Ik kan mij voorstellen dat deze gewoon weer naar je inbox moeten! Daar help ik je graag een handje bij. 

@Be rt helpt je daar ook graag een handje bij. Heb je aan zijn advies wat gehad?

Reageer