ex Go user

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

bijlagen mail in webbrowser niet als voorbeeld zichtbaar

Nieuw "probleem", misschien hebben jullie dit ook. In de webbrowserversie van Ziggomail worden bijlagen tegenwoordig in een soort "Cloud"/ driveaccount gezet met een verloopdatum voor de ontvanger. Nu wil het geval dat de bijlagen niet (als voorbeeld) te zien zijn door de ontvanger (meestal ook mijzelf als BCC), tenzij je ze download. Ik vind dit niet echt handig. Waarom kunnen je eigen ge-uploade bestanden niet in te zien zijn als voorbeeld voordat je ze download?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Welkom op onze Community ex Go user, Helaas is dat niet mogelijk met onze webmail. Op dit moment is er geen preview modus (het lijkt er op dat je dat bedoeld) mogelijk met ons bijlage systeem. Ik weet de precieze reden niet waarom er voor een 'cloud oplossing' is gekozen. De keuzes bij het inrichten van het e-mail platform hebben altijd met veiligheid of capacteit management te maken, er word zeker over nagedacht! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Darwin

Level 1
  • 227Posts
  • 1Oplossingen
  • 55Likes
ex Go user

Het is niet enkel maar je, 'ZIGGO- mail', ook de Emails die Ziggo naar mijn privé server stuurt schieten niet meer open in de browser bij dubbel Klick. Het is vervelend, maar komt goed 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Welkom op onze Community ex Go user, Helaas is dat niet mogelijk met onze webmail. Op dit moment is er geen preview modus (het lijkt er op dat je dat bedoeld) mogelijk met ons bijlage systeem. Ik weet de precieze reden niet waarom er voor een 'cloud oplossing' is gekozen. De keuzes bij het inrichten van het e-mail platform hebben altijd met veiligheid of capacteit management te maken, er word zeker over nagedacht! 🙂
Darwin

Level 1
  • 227Posts
  • 1Oplossingen
  • 55Likes
Best Anne H Ziggo

veiligheid of capacteit management


Stil bij een Mac zelf in, d.m.v Dubble Klick Right en "HuppeKee" mail opent in nieuw venster.
Dit kan je dus zelf instellen en een goede Host zet ook een goede beveiliging.
Daarnaast heeft Ziggo ook een goede/veilige versleuteling: TLS/SSL (voor de liefhebber hier de link)

Uitgelicht topic