jeepeeH

Level 4
  • 63Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Bijlage wordt niet doorgestuurd via IOS mail app

Dit weekend constateerde ik per toeval dat wanneer ik een beplaalde mail met bijlage doorstuur deze wel werd verstuurd, maar helaas niet met bijlage (ondanks expliciet antwoord op de vraag of ik de bijlage wilde meesturen). Het betrof een .pdf bestand.

Ik verstuurde de mail via mijn iphone (standaard) mail app. Ik dacht: ligt misschien aan de app, dus via webmail proberen en ja hoor, daar doet ie het wel. Iemand een idee hoe dit kan? Ik heb snel de instellingen in de mail app gecheckt maar zag zo snel geen foutieve instellingen.

IOS versie is 12.4.1 overigens.

Om het verhaal helemaal vreemd te maken: heb inmiddels ook getest met een andere email met .pdf bijlage(s) en die kan ik wel doorsturen….

 

.

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @jeepeeH . 

Wat een gek geval, joh! Heel eerlijk? Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. Maar het moet iets binnen de mail app zijn, denk ik zo. Voor de duidelijkheid; via webmail lukte het wel en dat was ook via je iphone? Of deed je dit op een ander apparaat? 

 

Ik hoop dat er iemand langskomt met een geniale ingeving over waar dit vandaan komt :-). 

Uitgelicht topic