Gerritd

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestandsquota

Ik kan geen foto of filmpjes meer versturen en krijg de melding Het toegestane quota is bereikt. Verwijder alstublieft een aantal items zodat u weer nieuwe kan maken.

maar wat moet ik verwijderen? heb nog 8mb van de 5 gb in mijn mailbox maar mijn bestandsquota staat op 997.5 gb van de 10 gb.  Hoe krijg ik dat naar beneden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Gerritd, welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat @Jan F. je al een handige tip gaf, maar ik begrijp dat dat nog niet de oorzaak was. Als ik je goed begrijp, gaat het puur om de “Drive” die volstaat. Bij de Drive staan nogal wat verschillende mappen. Heb je overal al even doorheen geklikt? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Voor zover ik weet tellen ook de berichten en bestanden in uw prullenbak mee. Die periodiek legen kan al helpen.

Gerritd
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:

Voor zover ik weet tellen ook de berichten en bestanden in uw prullenbak mee. Die periodiek legen kan al helpen.

Die zijn allemaal nagenoeg leeg

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Gerritd, welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat @Jan F. je al een handige tip gaf, maar ik begrijp dat dat nog niet de oorzaak was. Als ik je goed begrijp, gaat het puur om de “Drive” die volstaat. Bij de Drive staan nogal wat verschillende mappen. Heb je overal al even doorheen geklikt? 

Gerritd
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kijk dat is de gouden tip @Alex Ziggo , heb hem nu weer bijna op 0 staan maar heb je ook nog een tip dat als ik weer bestanden verstuur dat ze niet in de drive terecht komen want die drive gebruik ik toch niet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed om te horen! Als ik me niet vergis, slaat hij een bestand dat je ‘lokaal’ toevoegt (dus direct vanaf je computer) niet automatisch op op de Drive. Tenzij je dat aanklikt tijdens het versturen “Gebruik Drive Mail”. Een snelle test lijkt dat te bevestigen.

Uitgelicht topic