h.daanen1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Berichten verdwijnen in Spambox

Berichten van verschillenden contacten verdwijnen regelmatig in de Spambox. Als ik deze ophaal en wil beantwoorden krijg ik een foutmelding.
Het lijkt te maken te hebben met een ingevoegde ondertekening door de verzender.
Als ik die namelijk verwijder kan ik de mails wel beantwoorden.
Kan het Spamfilter zo worden ingesteld dat het niet op deze ondertekening reageert?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
h.daanen1 wrote:
Berichten van verschillenden contacten verdwijnen regelmatig in de Spambox. Als ik deze ophaal en wil beantwoorden krijg ik een foutmelding.


Welke mail-applicatie gebruik je? De Ziggo mail-applicatie?
Beantwoord je direct vanuit de spam folder of markeer je ze eerst als niet-spam, zodat ze weer naar de Inbox verplaatst worden? Probeer anders dat eens.
Het lijkt te maken te hebben met een ingevoegde ondertekening door de verzender.
Als ik die namelijk verwijder kan ik de mails wel beantwoorden.


Wat bedoel je precies met ondertekening? Een handtekening? Bestaat die soms uit allerlei grafische toestanden en links naar websites e.d?

Kan het Spamfilter zo worden ingesteld dat het niet op deze ondertekening reageert?


Deze mails blijven 'goedkeuren' als ze in de spamfolder belanden. Op den duur leert het Ziggo spam-filter dat deze mails 'veilig' zijn.
Of de verzender vragen om zijn handtekening aan te passen (zie boven).

OT: Eén van mijn grootste ergernissen: handtekeningen in e-mails met allerlei logo's, disclaimers e.d. :angry:

Bekijk in context

2 Reacties 2
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
h.daanen1 wrote:
Berichten van verschillenden contacten verdwijnen regelmatig in de Spambox. Als ik deze ophaal en wil beantwoorden krijg ik een foutmelding.


Welke mail-applicatie gebruik je? De Ziggo mail-applicatie?
Beantwoord je direct vanuit de spam folder of markeer je ze eerst als niet-spam, zodat ze weer naar de Inbox verplaatst worden? Probeer anders dat eens.
Het lijkt te maken te hebben met een ingevoegde ondertekening door de verzender.
Als ik die namelijk verwijder kan ik de mails wel beantwoorden.


Wat bedoel je precies met ondertekening? Een handtekening? Bestaat die soms uit allerlei grafische toestanden en links naar websites e.d?

Kan het Spamfilter zo worden ingesteld dat het niet op deze ondertekening reageert?


Deze mails blijven 'goedkeuren' als ze in de spamfolder belanden. Op den duur leert het Ziggo spam-filter dat deze mails 'veilig' zijn.
Of de verzender vragen om zijn handtekening aan te passen (zie boven).

OT: Eén van mijn grootste ergernissen: handtekeningen in e-mails met allerlei logo's, disclaimers e.d. :angry:
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Dubbele post lijkt het maar waarom gebruik je email van je ISP?
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/mail-en-agenda-versus-outlook-live-com-35921#post356378

Uitgelicht topic