Beantwoord

Bericht mailserver: 550 melding

  • 18 januari 2019
  • 8 Reacties
  • 536x Bekeken

Weet iemand wat dit betekent en hoe op te lossen? Wij hebben Ziggo zakelijk.

Reporting-MTA: dns;mail.afas.online
X-PowerMTA-VirtualMTA: mail
Received-From-MTA: dns;XENAPPP06020 (10.20.8.68)
Arrival-Date: Thu, 17 Jan 2019 11:07:24 +0100

Final-Recipient: rfc822;*******@casema.nl
Action: failed
Status: 5.3.2 (system not accepting network messages)
Remote-MTA: dns;mx.tb.mail.iss.as9143.net (212.54.42.8)
Diagnostic-Code: smtp;550 mx5.tb.mail.iss.as9143.net mx5.tb.mail.iss.as9143.net logid=SMTPRC 550 MXIN103 Your IP 185.46.182.203 is in RBL. Please see http://csi.cloudmark.com/reset-request/?ip=185.46.182.203 ;id=k4a4g0MgI6wk9;sid=k4a4g0MgI6wk9;mta=mx5.tb;d=20190117;t=110724[cet];ipsrc=185.46.182.203;
X-PowerMTA-BounceCategory: spam-related

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 7
Ik zou om te beginnen even het mailadres weghalen, dit is een openbaar forum, rechtsonder op de 3 puntjes en bewerk kiezen
Reputatie 7
Badge +26
Gebounced omdat de mailserver denkt dat het spam is?
Oké maar hoe moet ik dat oplossen? Toevoegen aan veilige afzender?
Reputatie 7
Badge +35
550/552 foutmelding – Waarom kan ik geen e-mails naar Ziggo klanten sturen?
Reputatie 7
Hoi @Reuvertjes,

Ben je wat wijzer geworden door het door Bert gestuurde stappenplan?
@Michael Ziggo Sorry Michael ik heb er nog niet naar kunnen kijken. Ik ga dat deze week doen.
@Reuvertjes

We kunnen heel ingewikkeld doen, maar het antwoord staat er gewoon in:

code:
Your IP 185.46.182.203 is in RBL


Het IP van afas.online staat dus op een blacklist. Afas maar even bellen dat ze actie ondernemen, om die eraf te krijgen.
We zijn er mee bezig. Bedankt voor alle reacties. De topic kan gesloten worden.