Beantwoord

Automatisch doorsturen mails


Ik heb 4 jaar geleden ongeveer mijn ziggomail account ingesteld op automatisch doorsturen naar mijn werkmail account.
Nu wil ik dit ongedaan maken, maar dat lukt niet.
Als ik de instructies volg (instellingen/email/automatisch doorsturen), kom ik er achter dat er niets staat ingevuld bij account waar de mail heen moet. Ook staat het vinkje inschakelen niet aan.
En toch wordt mijn mail automatisch doorgestuurd (terwijl dus op mijn account nergens terug te vinden is dat dit zo is ingesteld en hoe dit te annuleren).

Ziggo chat weet ook niet wat ze hiermee aan moeten.
Weet iemand raad?
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 14 november 2018, 15:21

Hi @Eric F en welkom,

In de Webmail staat dus niks over (direct) doorsturen. Heb je ook al in datzelfde scherm gekeken bij Filter Regels, onder het kopje Automatisch Doorsturen?
Daarnaast kan je de doorstuuropties ook in andere (web)clients instellen. Toevallig een dergelijke doorstuurregel via een andere (web)client ingesteld? Denk aan Outlook, Thunderbird, evt. GMail..

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi @Eric F en welkom,

In de Webmail staat dus niks over (direct) doorsturen. Heb je ook al in datzelfde scherm gekeken bij Filter Regels, onder het kopje Automatisch Doorsturen?
Daarnaast kan je de doorstuuropties ook in andere (web)clients instellen. Toevallig een dergelijke doorstuurregel via een andere (web)client ingesteld? Denk aan Outlook, Thunderbird, evt. GMail..
Hallo Alex, top!! Dit is de oplossing. Automatisch doorsturen naar mijn werkmail kon inderdaad geannuleerd worden via Filter Regels.
Probleem opgelost. Dank!!!
Hi Eric F, welkom op de Community. Goed dat je je situatie hier uitlegt, want we denken graag met je mee. Top dat je er uit bent gekomen met AlexHelpt's hulp 🙂