jang2018

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Auto-reply Mail vanaf website wordt door ziggo niet geaccepteerd cq doorgestuurd naar geadressseerde?

Hallo,
ik onderhoud een kleine website (in WP) voor een groep vrienden. Er is een plug-in geinstalleerd die er voor zorgt dat als je een nieuw berichtje oid aanmaakt alle vaste gebruikers automatisch een mailtje krijgen dat er een nieuw bericht geplaatst is. Alle gebruikers die geen @ziggo.nl of @home.nl in hun adres krijgen die mail wel. Ik heb me zelf uiteraard een apart ziggo mailadres gegeven en krijg inderdaad die mailtjes niet.
Adressen met gmail, hotmail etc. krijgen deze wel.
Wat moet ik doen op dit opgelost te krijgen
met vr. groet
Jan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Neem contact op met abuse@ziggo.nl er lijkt iets geblokt te worden.
Zij kunnen zien waarop dit geblokt wordt en of er komt een wijziging in het systeem of er komt en bericht waarom dit specifiek geblokt wordt bij Ziggo.

Neem een volledige mail en mail dit in zijn geheel.
In b.v. Outlook is dit control-alt-f wat een nieuwe mail opent met de gekozen mail erin.

Misschien vindt je hier nog andere tips: Waarom kan ik geen e-mails naar Ziggo klanten sturen?
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/550-552-foutmelding-waarom-kan-ik-geen-e-mails-naar-ziggo-klanten-sturen-17063/index1.html

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Neem contact op met abuse@ziggo.nl er lijkt iets geblokt te worden.
Zij kunnen zien waarop dit geblokt wordt en of er komt een wijziging in het systeem of er komt en bericht waarom dit specifiek geblokt wordt bij Ziggo.

Neem een volledige mail en mail dit in zijn geheel.
In b.v. Outlook is dit control-alt-f wat een nieuwe mail opent met de gekozen mail erin.

Misschien vindt je hier nog andere tips: Waarom kan ik geen e-mails naar Ziggo klanten sturen?
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/550-552-foutmelding-waarom-kan-ik-geen-e-mails-naar-ziggo-klanten-sturen-17063/index1.html
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Misschien kun je eerst eens de headers laten zien van de mail bij de mensen die hem wel hebben ontvangen. Daar zie je langs welke weg de mail gegaan is en kun je ook aanknopingspunten vinden waarom misschien een spamfilter getriggerd kan worden.
jang2018
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, ik ga eens een mailtje naar het abuse mail adres sturen.

Uitgelicht topic