1
Vraag
2
Reacties
Janneke02

Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Authenticatie mislukt - Ziggo mail app

Ik gebruik Ziggo mail op zowel;mijn telefoon als op de computer. Echter:

Op mijn mobiel krijg ik tegenwoordig de volgende mededeling" Fout bij verzenden van berichten, Aut plain failied (incorrect authentication data) en Authenticatie mislukt voor mal op SSP, werk de ......
Tevens kreeg ik vanochtend de melding "Socket |Timeout exception failed to connect go

Hoe kan ik dit verhelpen, weet iemand raad?
Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Janneke02
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het bleek achteraf idd aan het password te liggen.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Janneke,

Welke telefoon heb je en welke app gebruik je voor de email?
Heb je misschien kort geleden het wachtwoord van de mail gewijzigd?

Groet,
Evert
Janneke02
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Evert,
Ik heb de Samsung J5 2017 en gebruik de app van Ziggo Mail. IK heb idd het password onlangs gewijzigd ongeveer een maan geleden, maar nooit eerder last gehad

Groet,
Janneke
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ziggo heeft geen mail app. Ziet de app eruit zoals de Email app op dit plaatje?
Heb je het wachtwoord ook in de mail app aangepast nadat je het gewijzigd hebt?
Zo niet, dan moet dat nog gebeuren en veroorzaakt dat deze foutmelding.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Evert je link werkt niet goed.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
hanh, thanks! De link werkt inderdaad niet.
Janneke02 Ik heb het plaatje nu in de bijlage staan 🙂
Janneke02
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het icoontje voor \Ziggo Mail is een wit ronde met daarin een oranje Z
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik zou deze stappen volgen en daarna de Ziggo Mail app niet meer gebruiken.
Ik kan namelijk zo gauw niets vinden over hoe de Ziggo Mail app eruit ziet en hoe die werkt.

Als je toch graag de Ziggo Mail app wil blijven gebruiken, kun je dan wat screenshots plaatsen? Zorg er dan wel voor dat we niet je mailtjes of emailadres kunnen zien.
Wie weet kunnen we aan de hand van de plaatjes je de juiste kant op wijzen 🙂
Janneke02
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
sorry. ik weet niet hoe je een screenshot moet maken. Heb geprobeerd van de melding een fotootje te maken maar dat was heel onduidelijk. Heb de app destijds uit de Playstore gehaald
Janneke02
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Probleem is inmiddels opgelost.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Hoe?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Janneke02 wrote:
Probleem is inmiddels opgelost.


Hoi Janneke02, welkom op de Community!

Gelukkig is het opgelost. Je zal in eerste instantie wel flink achter je oren gekrabd hebben; die eerste foutmelding is behoorlijk technisch immers.

We lezen graag nog mee met de oplossing, daar hebben toekomstige bezoekers ook erg veel aan:)
Janneke02
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het bleek achteraf idd aan het password te liggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic