Beantwoord

@chello mail niet zichtbaar in Mijn Ziggo

  • 3 maart 2019
  • 8 Reacties
  • 216x Bekeken

Hallo!

Ik gebruik nog een oud @chello.nl mailadres.. Nu is mijn man overleden en ik weet het wachtwoord niet.

In MijnZiggo staat mijn e-mail adres niet vermeld dus kan ik het ook niet aanpassen... Wie o Wie kan mij helpen?
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 4 maart 2019, 10:53

Hoi @HGGW,

Ook namens mij welkom en gecondoleerd met je verlies.

Ik heb een taak aangemaakt zodat je mailadres zichtbaar komt in Mijn Ziggo zodat je zelf het wachtwoord daarna kan aanpassen. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit wordt opgepakt, maar ik houd het voor je in de gaten en zal me hier ook weer melden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 7
Dank allemaal, de adressen zijn inmiddels zichtbaar!
Super! Fijn om te lezen 🙂
Reputatie 4
Badge +2
@HGGW hoe het met contracten en wel of niet verwijderen gaat bij Ziggo weet ik niet.

Maar wel handig een kopie / backup van de mails zelf te maken.
Indien je niet weet hoe dan zodra je tijd hebt iemand vragen, ondertussen de meest belangrijke zaken printen en/of doorsturen naar een ander mailades van jouzelf.

Waarom backup altijd zelf hier staan beetje hard meerdere redenen buiten dat van administratief contract overnemen enz.

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/met-ziggo-mail-en-imap-altijd-een-backup-is-best-misleidend-pas-op-36993
Dank allemaal, de adressen zijn inmiddels zichtbaar!
Reputatie 7
Hoi @HGGW,

Ook namens mij welkom en gecondoleerd met je verlies.

Ik heb een taak aangemaakt zodat je mailadres zichtbaar komt in Mijn Ziggo zodat je zelf het wachtwoord daarna kan aanpassen. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit wordt opgepakt, maar ik houd het voor je in de gaten en zal me hier ook weer melden.
Reputatie 7
Hallo @HGGW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik zie dat u inmiddels al meerdere hulp heeft gekregen. Bert heeft het bij een moderator geplaatst, die zal vandaag wel contact met u opnemen. Uiteraard ook namens mij, gecondoleerd en sterkte aan u en uw familie.
Reputatie 4
Badge +4
Heb je het contract overgenomen? Dan wordt standaard het hoofdaccount door Ziggo verwijderd. Misschien van toepassing?
Reputatie 7
Badge +35
Ik zal het bij een Ziggo moderator wegleggen en deze zal het oppakken, mogelijk morgen al.

Plaats in je profiel van dit forum je postcode en huisnummer, dan kunnen de Ziggo moderators direct de gegevens erbij pakken en de juiste actie ondernemen.
Reputatie 4
Badge +2
Gecondoleerd en sterkte verder.

Chat functie,
https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/chatten-met-een-medewerker-van-ziggo-24731

Bellen, mailen via contact formulier, alles wat jou het makkelijkste lijkt wat contact maken betreft en tijd voor hebt.
Zorg dat je zoveel mogelijk klant gegevens bij de hand hebt op die momenten.


Mogelijk staat er wel iets van UPC bij ik meen dat ze dat hier bedoelen chello onder UPC kan staan.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/waar-kan-ik-mijn-chello-mail-alias-aanpassen-zien-of-verwijderen-37640#post373715

EXPERTs tip een Ziggo mod aub @hanh @Be rt ?