HGGW

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@chello mail niet zichtbaar in Mijn Ziggo

Hallo!

Ik gebruik nog een oud @chello.nl mailadres.. Nu is mijn man overleden en ik weet het wachtwoord niet.

In MijnZiggo staat mijn e-mail adres niet vermeld dus kan ik het ook niet aanpassen... Wie o Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi HGGW,

Ook namens mij welkom en gecondoleerd met je verlies.

Ik heb een taak aangemaakt zodat je mailadres zichtbaar komt in Mijn Ziggo zodat je zelf het wachtwoord daarna kan aanpassen. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit wordt opgepakt, maar ik houd het voor je in de gaten en zal me hier ook weer melden.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Gecondoleerd en sterkte verder.

Chat functie,
https://community.ziggo.nl/over-de-community-210/chatten-met-een-medewerker-van-ziggo-24731

Bellen, mailen via contact formulier, alles wat jou het makkelijkste lijkt wat contact maken betreft en tijd voor hebt.
Zorg dat je zoveel mogelijk klant gegevens bij de hand hebt op die momenten.


Mogelijk staat er wel iets van UPC bij ik meen dat ze dat hier bedoelen chello onder UPC kan staan.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/waar-kan-ik-mijn-chello-mail-alias-aanpassen-zien-of-verwijderen-37640#post373715

EXPERTs tip een Ziggo mod aub hanh Be rt ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ik zal het bij een Ziggo moderator wegleggen en deze zal het oppakken, mogelijk morgen al.

Plaats in je profiel van dit forum je postcode en huisnummer, dan kunnen de Ziggo moderators direct de gegevens erbij pakken en de juiste actie ondernemen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Heb je het contract overgenomen? Dan wordt standaard het hoofdaccount door Ziggo verwijderd. Misschien van toepassing?
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hallo HGGW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ik zie dat u inmiddels al meerdere hulp heeft gekregen. Bert heeft het bij een moderator geplaatst, die zal vandaag wel contact met u opnemen. Uiteraard ook namens mij, gecondoleerd en sterkte aan u en uw familie.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi HGGW,

Ook namens mij welkom en gecondoleerd met je verlies.

Ik heb een taak aangemaakt zodat je mailadres zichtbaar komt in Mijn Ziggo zodat je zelf het wachtwoord daarna kan aanpassen. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit wordt opgepakt, maar ik houd het voor je in de gaten en zal me hier ook weer melden.
HGGW
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank allemaal, de adressen zijn inmiddels zichtbaar!
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
HGGW hoe het met contracten en wel of niet verwijderen gaat bij Ziggo weet ik niet.

Maar wel handig een kopie / backup van de mails zelf te maken.
Indien je niet weet hoe dan zodra je tijd hebt iemand vragen, ondertussen de meest belangrijke zaken printen en/of doorsturen naar een ander mailades van jouzelf.

Waarom backup altijd zelf hier staan beetje hard meerdere redenen buiten dat van administratief contract overnemen enz.

https://community.ziggo.nl/e-mail-103/met-ziggo-mail-en-imap-altijd-een-backup-is-best-misleidend-pas-op-36993
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
HGGW wrote:
Dank allemaal, de adressen zijn inmiddels zichtbaar!

Super! Fijn om te lezen 🙂
Anand63

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Michael ,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem.  De partner van mij broertje is vorig jaar overleden. Mijn Ziggo stond op naam van zijn partner. Het account is administratief omgezet naar mijn broertje, maar dit is nog gekoppeld aan het niet meer gebruikte emailadres van zijn partner. Mijn broertje heeft een @chello  emailadre. Als ik op wachtwoorde vergeten druk, wordt ik naar Mijn Ziggo geleid om zijn wachtwoord te resetten, maar zijn emailaccount wordt daar niet getoond. Daar staat nog het emailaccount van zijn partner. We worden door Ziggo van het kastje naar de muur gestuurd. hebben al twee keer een link ontvangen om het wachtwoord van mijn Ziggo te resetten ipv het wachtwoord van zijn @chello  account. Hopelijk kan je me helpen om het ze goed uit te leggen.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Anand63 Is inmiddels zijn eigen topic gestart en daar wordt al gereageerd en komt de oplossing.

SVP in dat topic reageren om geen verwarring te krijgen wie wat waar doet.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat een nare situatie, Anand63 Goed dat je dit regel voor jouw broertje. 
Ik zie dat je op jouw nieuwe topic al geholpen wordt. Ik zal dit topic dan ook sluiten.

Uitgelicht topic