1
Vraag
2
Reacties
Chris 1952

Level 9
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes

Alternatief voor windows 10 mail app icm Ziggo Mail

Ik gebruik momenteel de standaard Windows 10 mail app om mails te ontvangen en een mappen structuur te onderhouden op mijn Windows PC. Gezien wat probleempjes die ik hiermee heb ben ik nu op zoek naar een alternatief hiervoor. Wat ik nodig heb is een verbinding met Ziggo webmail die me in staat stelt zowel de mails als ook de mappen welke ik aangemaakt heb te synchroniseren. Verder werk ik ook nog met mail op ihone en ipad.
Heeft iemand hier een voorstel ?
Ik heb Gmail geprobeerd maar die kan geen mappen synchroniseren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chris 1952
Topicstarter
Level 9
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes
Goede middag KBX458
Ik gebruik geen outlook voor mail maar had de standaard Windows 10 app hiervoor.
Ben ook Insider maar dan van slow ring.
mijn probleem met Gmail is dat ik geen mappen kan synchroniseren
Wat ik nu gevonden heb is Mozilla Thunderbird, hiermee gestart en de eerste ervaringen zijn zeer positief, doet alles wat ik graag ermee wil doen.
Bedankt voor de snelle ondersteuning

Chris

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Je kunt gmail toevoegen aan je outlook. De mappen verhuizen dan mee.
Ik heb dat eergisteren uitgevoerd. Een kleine aantekening: ik werk met de insider versie van W10 met misschien andere mogelijkheden dan onder de "gewone" versie.

Je kunt kijken onder mail: > instellingen (wieltje linksonder) > instellingen (rechtsboven) >
accounts beheren > account toevoegen. (gmail)
Als het goed is verschijnen dan even later je gmail en alle mappen.
Laat je even horen of het is gelukt?
P.S. Ik denk dat het ook met ziggo mail op die manier zal lukken. Ik gebruik het zelf niet maar je kunt eens kijken of het lukt.
Chris 1952
Topicstarter
Level 9
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes
Goede middag KBX458
Ik gebruik geen outlook voor mail maar had de standaard Windows 10 app hiervoor.
Ben ook Insider maar dan van slow ring.
mijn probleem met Gmail is dat ik geen mappen kan synchroniseren
Wat ik nu gevonden heb is Mozilla Thunderbird, hiermee gestart en de eerste ervaringen zijn zeer positief, doet alles wat ik graag ermee wil doen.
Bedankt voor de snelle ondersteuning

Chris
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Foutje van mij. Ik gebruik idd ook de mail app. En daarin heb ik probleemloos gmail met alle mappen kunnen synchroniseren.
Maar als het op een andere manier je wel lukt, is dat ook mooi uiteraard.
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Ja, Thunderbird wilde ik adviseren 🙂 Mooi dat het werkt, je kan ook nog verschillende 'addons' hier voor krijgen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik gebruik zelf ook Thunderbird Email met de diverse Addons maar welke ik gebruik op me tabblet is BlueMaii Windows/Mac/Android/IOS

Deze heeft in Android en IOS diverse optie's en in Windows en MacOS is dit zekers een goede.
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Bluemail, ook gehad, nu k9, dit omdat ik soms de complete header wil zien.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1592Likes
Thunderbird gebruik ik hier ook, zeer naar tevredenheid, en gratis. (En kan overigens ook de full headers laten zien als je dat wilt).

Outlook vind ik persoonlijk echt r*k, maar dat is mijn mening..
HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Thunderbird is er niet voor Android (nog niet)
Anders had ik het ook daar gebruikt.
Outlook, ja moet maar, omdat mijn werk email daar mee werkt. (en data naar graph.facebook.com stuurt (stuurde))
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic