Beantwoord

all hosts for 'home.nl' have been failing for a long time

  • 6 november 2019
  • 3 Reacties
  • 411x Bekeken

Hoi,

Ik ben de oprichter van de website Lekkerhoning.nl

Een aantal van mijn klanten hebben een email adres met extensie @home.nl

Het lukt mij niet om ze een bevestigings email te sturen. De email wordt gestuurd vanaf info@lekkerhoning.nl

Als ik zelfde email vanaf mijn Hotmail doorstuur dan krijgt de klant het wel.

Zou u aub kunnen kijken waarom het mis gaat?

 

Alvast bedankt

 

 

icon

Best beantwoord door Be rt 6 november 2019, 19:31

Dat zou goed moeten gaan, maar er gaat meer fout op dit moment met de mail.

Alle mail van De Consumentenbond komt nu allemaal in de Spam map.

Ik vermoed dat er iets niet goed gaat met de spamfilter over en weer.

Stuur je voorbeeld naar abuse@ziggo.nl het liefst met de voorbeelden in de mail, zij reageren behoorlijk snel, mits als ze meer informatie van je willen.
Er komt niet altijd een reactie als ze een snelle oplossing zien aankomen.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +35

Via welke SMTP server wordt die mail van info@lekkerhoning.nl naar klanten verstuurd?

Als dit een andere is dan het verzendadres, kan dat door de spamfilter van Ziggo als spam gezien worden.

Hoi,

 

Dank voor snelle reactie!

Smtp: mail.lekkerhoning.nl

Reputatie 7
Badge +35

Dat zou goed moeten gaan, maar er gaat meer fout op dit moment met de mail.

Alle mail van De Consumentenbond komt nu allemaal in de Spam map.

Ik vermoed dat er iets niet goed gaat met de spamfilter over en weer.

Stuur je voorbeeld naar abuse@ziggo.nl het liefst met de voorbeelden in de mail, zij reageren behoorlijk snel, mits als ze meer informatie van je willen.
Er komt niet altijd een reactie als ze een snelle oplossing zien aankomen.

Reageer