Vraag

Account verhuizen naar ander adres waar nu ook een account is.

• 14 mei 2019
  • 3 Reacties
  • 99x Bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen naar een ander adres. Ik ga bij mijn vriendin wonen die net gescheiden is. Haar ziggo account is door haar ex die ergens anders woont nu opgezegd!. Kan ik mijn account naar dat adres verhuizen, en dan de email-adressen van haar en haar zoon over verhuizen naar mijn account, terwijl nu nog een maand het andere account aktief is. Ze willen hun email adres graag behouden ivm. de vele instanties die deze emailadressen hebben. Anders moeten ze iedereen aanschrijven voor email wijziging.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste @einsteinb17 welkom op de community.

Als de Ex hoofdbeheerder is van het Ziggo account en deze heeft opgezegd, kan ze dit beste even z.s.m. met de klantenservice regelen, dan kan het account en de mailadres nog gehandhaafd worden en naar een nieuw contract gezet worden.

Is heel vervelend diverse instanties te moeten aanschrijven voor wijzigingen, en dat wil je natuurlijk niet, gelukkig komen er nog meer mensen dit topic in en kunnen tip's geven.

En moderator kijkt altijd met topic's mee en komt vanzelf langs en informeert ook nog hoe het gaat.

Wel is er op 1 adres 1 contract mogelijk en als het oude verloopt, kan je misschien wel de emailadressen meenemen naar een nieuw contract en kan jij daar dus een nieuw contract afsluiten.

Hoop dat dit een beetje duidelijk is en anders zien we je bericht graag, we zijn een klant helpt klant forum en proberen graag mensen te helpen.
Reputatie 7
Badge +22
Een ander mogelijkheid is, dat uw nieuwe partner het contract van haar ex overneemt en dat u het uwe opzegt. Helaas zullen dan uw emailadressen verloren gaan, tenzij een moderator een list kan verzinnen. Ik heb het moderatieteam gevraagd om uw probleem eens te bekijken.
Reputatie 7
Hey @einsteinb17 . Welkom hier.

Deze situatie vraagt duidelijk om een aanpak die afwijkt van de standaard. Ik ga graag met jullie op zoek naar de manier om hier zo weinig mogelijk gedoe van te hebben. We zitten wel met een heel moeilijk gegeven; de huidige contractant (de ex) heeft de e-mailadressen in beheer. Dit kan niet zomaar overgezet worden, tenzij hier akkoord voor gegeven wordt.

Zou je me een privébericht willen sturen? Dan kijken we snel hoe we er samen uit kunnen komen 🙂

Reageer