hoi ik heb het zelfde probleem wat hier boven staat
op me pc doet alles het wel.
maar op de Samsung toestel niet.
ik ontvang wel e-mails maar ik kan ze niet versturen.
en ik heb deze email gekregen maar ik heb er niks mee gedaan ik weet niet of het echt van Ziggo is zie voorbeeld hier onder:
Geachte heer/mevrouw,
Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccount geblokkeerd voor het versturen van e-mail. Er is namelijk, in korte tijd, vanuit meerdere landen gebruik gemaakt van uw e-mailaccount.
U bent nu geblokkeerd Uw e-mailaccount is door ons uit voorzorg geblokkeerd. Hierdoor kunt u geen e-mail meer versturen vanaf uw Ziggo Mail account.
Bij het versturen van een bericht zult u de volgende melding krijgen:
"Beveiligings alarm! Uw account is geblokkeerd voor uitgaande e-mail. U hebt hierover een e-mail van Ziggo ontvangen. Controleer uw inbox voor verdere instructies
Om deze blokkade op te heffen dient u twee wachtwoorden te wijzigen.
- Het wachtwoord van uw e-mailaccount (via Mijn Ziggo)
- Het wachtwoord van uw Mijn Ziggo (ook via Mijn Ziggo)
Verander beide wachtwoorden in een sterk, niet eerder gebruikt, nieuw wachtwoord.
- Het wijzigen van uw e-mail wachtwoord
- - Ga naar https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/nieuw-wachtwoord-kiezen/ en volg de instructies
- Het wijzigen van uw Mijn Ziggo wachtwoord
- - log in op Mijn Ziggo via ziggo.nl/mijnziggo
- - klik onder het 'gegevens' gedeelte op 'bekijk en wijzig gegevens'
- - Klik onder het 'Inloggegevens Mijn Ziggo' gedeelte op 'Wijzig wachtwoord'
- - Vergeet niet om na het veranderen van uw wachtwoord op 'Wijzigingen opslaan' te drukken
Nadat u uw wachtwoord heeft gewijzigd duurt het deblokkeren tot maximaal een uur. U kunt dan ondertussen al wel inloggen en e-mails lezen, maar nog geen e-mail versturen.
Wat is hacken?Lees alles over hacken, spam, identiteitsfraude en andere internet risico's op onze website:
Het veiligst doet u dit door rechtstreeks in de zoekbalk van uw browser https://www.ziggo.nl/internetrisicos te typen
Heeft u nog een vraag?Wij staan op https://www.ziggo.nl/klantenservice dag en nacht voor u klaar. U vindt er handige oplossingen op maat en slimme stappenplannen voor bijvoorbeeld installaties. Heeft u daarna nog een vraag of heeft u liever telefonisch contact? Bekijk onze openingstijden op https://www.ziggo.nl/contact
Met vriendelijke groet,
Robin Clements
Directeur Klantenservice
NB: Ziggo vraagt nooit per e-mail naar uw persoonlijke gegevens. Helaas zijn er internetcriminelen die proberen uw privégegevens te achterhalen zoals bankrekening- of creditcardnummers, wachtwoorden, activeringscodes etc. Zij proberen u te misleiden met valse emails die afkomstig lijken van Ziggo. Dit heet phishing. Op onze website https://www.ziggo.nl/phishing leest u hoe u phishing kunt herkennen.
Graag een reactie van Ziggo support
Groetjes Fai