Beantwoord

Aangemeld blijven werkt niet met inloggen Ziggo Mail

  • 1 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 548 keer bekeken

Ik gebruik Windows 10 en de Edge-browser.
Iedere keer als ik inlog moet ik mijn emailadres en wachtwoord invullen.
Aangemeld blijven invullen werkt niet.
Er is al een topic van, maar die geeft geen duidelijkheid en is gesloten.
Wie weet een oplossing ?

Hans P
icon

Best beantwoord door H-Dirk 1 oktober 2019, 19:01

Hoi @Hans P, welkom op het Ziggo Klant helpt Klant forum!

heb je het al geprobeerd in een andere browser of het daar wel werkt? zo niet, zou je dit dan even willen testen?


-Dirk
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

2 Reacties

Hoi @Hans P, welkom op het Ziggo Klant helpt Klant forum!

heb je het al geprobeerd in een andere browser of het daar wel werkt? zo niet, zou je dit dan even willen testen?


-Dirk
Hallo Dirk

Bedankt voor de tip.
Ik heb Google Chrome geprobeerd en dat werkt wel.
Gr.
Hans