Vraag

Aangemeld blijven

Sindsde laatate update van windows werkt bij mijn mail niet meer: Aangemeld blijven.
Zeer irritant want iedere keer moet ik me aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord ondanks dat blijvend aangemeld aanvinkt.
Een idee om op te lossen?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
De Windows instellingen nalopen en waar nodig aanpassen, vooral in de privacy-instellingen is het nodige veranderd.
Of als je een snelkoppeling van de webmail op je bureaublad hebt staan deze verwijderen en opnieuw installeren.
Met windows gechat maar het heeft niets te maken met de laatste update. Ik word terugverwezen naar Ziggo maar die zegt we weten het niet.
Reputatie 7
Badge +11
Bedoel je met
"Sinds de laatste update van windows werkt bij mijn mail niet meer: Aangemeld blijven."
je webmail?

Ik heb zojuist in Edge geprobeerd en ik zit direct in de webmail na Edge volledig afgesloten te hebben en weer opnieuw opgestart en naar de webmail. @atelierspronk

Ik bewaar in Edge geen wachtwoorden e.d.
Ik heb wel aanstaan: Geen cookies blokkeren.

Het is moeilijk na te gaan wat ik in Windows instellingen anders heb dan jij.
Reputatie 6
Badge +6
@atelierspronk,

Windows 10, versie 1803 werkt hier als voorheen. Zelfs als de computer opnieuw is opgestart ben ik aangemeld bij mijn webmail. Gebruikt U het sluitkruisje om de webpagina te sluiten of kiest U voor afmelden. Bij die laatste optie is het logisch dat U opnieuw moet inloggen.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics