leonjamar

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

550 melding e-mail

Ik krijg de volgende melding.

Alle wachtwoorden e.d. vernieuwd, probleem lost zich niet op ?

 

Kan het bericht niet sturen naar de volgende ontvangers: ["Jamar, Leon" <XXXXXX>] (550 - 550-Beveiligings alarm!
550-Uw account is geblokkeerd voor uitgaande e-mail.
550-U hebt hierover een e-mail van Ziggo ontvangen.
550 Controleer uw inbox voor verdere instructies.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Een blokkade voor verzenden, kan worden opgeheven door het Mijn Ziggo wachtwoord te wijzigen en binnen Mijn Ziggo het wachtwoord van het Email adres in kwestie.

Tijdens de blokkade kun je Ziggo Webmail meestal nog wel blijven gebruiken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Een blokkade voor verzenden, kan worden opgeheven door het Mijn Ziggo wachtwoord te wijzigen en binnen Mijn Ziggo het wachtwoord van het Email adres in kwestie.

Tijdens de blokkade kun je Ziggo Webmail meestal nog wel blijven gebruiken.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @leonjamar , welkom hier op de Community! 

 

Het is natuurlijk bijzonder irritant wanneer je geen gebruik meer kan maken van je e-mail door een blokkade. Gelukkig is dit ook gemakkelijk weer op te heffen, zodat je weer per mail bereikbaar bent. Daar help ik je graag een handje bij. 

 

@hanh geeft de voorzet al. Ik hoef 'm alleen nog maar in te koppen 😉 

Om alles weer werkend te krijgen moet je: 

  • Je wachtwoord voor Mijn Ziggo wijzigen in een nieuw, sterk wachtwoord
  • Je wachtwoord voor je e-mailadres wijzigingen in een nieuw, sterk wachtwoord 

Laat je weten of het is gelukt?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

*** niet meer relevant bericht over een storing is verwijderd ***

Uitgelicht topic