cyberwodehouse

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

550 - 550-Message refused by spam filter

Alle uitgaande e-mails via Ziggo webmail worden sinds gistermiddag tegengehouden met de melding:

 (550 - 550-Message refused by spam filter (node=smtp11.tb.mail.iss.as9143.net
550 msg-id=1jzgFX-0001Ui-W6)

 

Ik kan nog wel e-mails ontvangen. Heeft Ziggo iets veranderd aan de SPAM instellingen? Zo niet, hoe is het probleem op te lossen? De Klantenservice weet het antwoord niet en de telefonische helpdesk ondersteunt geen vagen over ‘e-mails versturen’.

Ook lege berichten, zonder handtekening of links, worden niet verstuurd.

3 Reacties 3
cyberwodehouse
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@bburgg , weet jij meer over dit onderwerp?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het lijkt een spam blokkade.

Dan is de werkwijze: Wijzig het wachtwoord van Mijn Ziggo en van het bewuste emailadres in Mijn Ziggo en probeer het opnieuw of over een uur nog een keer, het kan een uur duren voordat de blokkade is opgeheven.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @cyberwodehouse 
Welkom hier op de Community! 
Erg vervelend om te moeten lezen dat je geen e-mails meer kan verzenden. Hierover heb je vandaag ookal telefonisch contact gehad zie ik. 
Helaas kunnen wij dit vanaf onze stoel niet oplossen. Neem hiervoor contact op met mijn collega's via abuse@ziggo.nl

Uitgelicht topic