Ok dan heb je al veel uitgezocht,
Dan simpel nog even thunderbird testen in/op die combi.
En eventueel ip voro smtp.ziggo.nl die ik hier heb 212.54.42.9
smtp.tb.mail.iss.as9143.netEr zijn nu meer mensen hier die problemen hebben met outlook.
Weet zo niet of men daar expliciet aan kan geven welke TLS versie te gebruiken, en ook net of dat hier het probleem is.
Als dezelfde wifi en device wel werkt met thunderbird.
Als dezelfde outlook en device wel werkt met kabel maar niet met wifi.
Als zelfde device zowel met outlook als thunderbird niet werkt met wifi maar wel met kabel
Zeker getest enz weet je meer en kan hopelijk microsoft en/of ziggo support jou / jullie verder helpen zie overige forum topics die nu op komen.
Stom wacht belangrijk test en kijk naar de mailheaders ook als de outlook2019 met kabel werkt dit bij de ontvanger natuurlijk, als thunderbird met wifi dan ook werkt ook hier de headers vergelijken vooral op gebruikte TLS en versie enz
Dan kan je mogelijk iets keihard instellen in outlook weet ik zo niet wat bij met draadje werkt en gezien wordt als versie i.p.v. auto enz.
TLS versie voor sommige wlan en windows 10 na updates hier gaat ook e.a niet goed wie weet daarom kijk of je daarover e.a. kan vinden
https://support.microsoft.com/en-us/help/3121002/windows-10-devices-can-t-connect-to-an-802-1x-environment
Indien tls dan hier nog meer info https://framebyframewifi.net/2016/06/13/hardening-tls-for-wlan-802-1x-authentication/