Floris

Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo mail app

Wat ik nu nog mis is een Ziggo mail app. Ik heb sinds een tijd een stock Android telefoon waar ik heel erg blij mee ben. Alleen er is geen goed mailprogramma om mijn Ziggo mail te lezen op mijn telefoon. Ik weet dat er wel van die mailapps bestaan, maar ik kan daar niet echt een goede tussen vinden.
Voorheen had ik een Sony telefoon, en die had standaard al een mail app voorgeinstalleerd. Maar omdat ik nu stock Android gebruik, heb ik dan niet meer.
Nu heb ik wel mijn Ziggo mailaccount gekoppeld in mijn Gmail mailbox, maar ik vind dat niet echt handig. Ik zou het fijner vinden als ik zowel mijn Gmail als mijn Ziggo mail beide in een aparte app kan openen.
Hopelijk dat het voor Ziggo mogelijk is om een eigen mailapp te maken, dan zou ik erg blij zijn!
1 Reactie 1
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Hoi Floris,

In principe is de Gmail app de stockapp voor e-mail bij een kale Android installatie. Vanuit Ziggo zijn er bij mij geen plannen bekend om een eigen e-mail app uit te brengen. Je zou dan gebruik kunnen maken van de app van een willekeurige derde partij of misschien een snelkoppeling naar de Webmail op je telefoon gebruiken.

Groet,
Thijs

Uitgelicht topic