Ziggo Go afmelden alle apparaten



Toon eerste bericht

36 Reacties

Zou inderdaad fijn zijn als je gewoon in 1 keer overal kan uitloggen. Ze bieden functie maar enkel in browsers
is er inmiddels al een oplossing??
Reputatie 7
Johan G schreef:

is er inmiddels al een oplossing??

Helaas, deze functie bestaat nog niet. Ik heb geen nieuws in dezen.
Mark hier ook zelfde probleem,

heb wel nieuwe topic aangemaakt, later pas kwam ik deze te lezen.

kunnen jullie niet ons hiermee helpen?
ik kan ook niet ziggo app gebruiken, is toch bizar, we betalen wel voor !
Mark Ziggo schreef:

@LangeACL, @melenser, @paulinreroos, @cjcgvanlaarhoven, @paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.



Ik ervaar hetzelfde probleem. Hoe kan ik je een bericht sturen?
Reputatie 7
Badge +31
@Huytink Je kunt @Mark Ziggo alleen een bericht sturen als hij je uitnodigd en je volgt.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
@Mark Ziggo kan je mij aub volgen? Dan kan ik je mijn inlog gegevens toesturen.
Reputatie 7
@Huytink @Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! 😉)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:
  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?
Mark Ziggo schreef:

@Huytink @Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! 😉)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:

  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?



Hi Mark,

Ik had zelf gister voor het eerst met deze foutmelding te maken. Ik begreep echter van mijn zusje dat ze hem al wel eens eerder heeft gehad. Exacte datum daarvan weet ik niet.

Wat ik deed was het openen van de app. Ik ben standaard ingelogd. Ik kreeg gelijk de melding dat het maximum aantal streams bereikt was. Ik was dus nog niet aan het kijken via de app. Vervolgens heb ik naar mijn ouders en zusje gebeld. Mijn ouders zaten niet op de app of laptop, maar keken gewoon televisie. Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account. (Telt het rechtstreeks op de tv gebruik maken van de kanalen van Ziggo ook als 1 streamer?)

Zowel via de app als op de laptop kreeg ik de melding. Mijn vader heeft het ook op zijn laptop geprobeerd en kreeg daar ook dezelfde melding.
Reputatie 7
Huytink schreef:

Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account.

Heel helder, dank voor deze toelichting en daarmee denk ik ook dat we de oorzaak te pakken hebben!

Het kan voorkomen dat een stream onderbroken wordt (zoals bij je zusje), maar dat daarbij de stream aan onze kant als 'actief' blijft hangen. Je zusje klikt opnieuw hetzelfde programma aan en kijkt verder via stream #2, maar je merkt niet dat Ziggo GO dit als 2e steam pakt. Totdat het nog 2x voorkomt en dan zit je ineens aan stream 4 en zul je deze foutmelding krijgen. Of in jouw geval waarbij er blijkbaar twee streams zijn blijven hangen en jullie ombeurten van de derde gebruik konden maken.

Deze vastgelopen 'actieve' streams verdwijnen wel na enige tijd dus ik verwacht dat je er nu geen last meer van hebt, klopt dat?
Reputatie 7
Update: inmiddels heb ik wat meer informatie over de werking van Ziggo GO met betrekking tot het login systeem.

De app checkt inderdaad niet elke keer of de Mijn Ziggo gegevens waarmee hij is ingelogd nog kloppen, maar dat gebeurt eens in de 14 dagen. Mocht het dus voorkomen dat ex-huisgenoten of dergelijke veel gebruikmaken van jouw Mijn Ziggo account zonder toestemming kun je je Mijn Ziggo login wijzigen en na maximaal 14 dagen ben je verlost van de ongenode gasten.

Ik vermoed echter dat de meeste gevallen van deze foutmelding (maximaal aantal streams bereikt) veroorzaakt wordt door een stream die vastloopt en op de achtergrond nog 'actief' is voor enige tijd. Dat is veel sneller opgelost, kwestie van uren (weet niet exact hoe lang).

Reageer