Jantje Beton

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Zender suggestie: FOX News

Ik wil graag de Fox nieuws zender in het basis pakket het is de tegenhanger van CNN die links is en Fox nieuws is rechts.
Uitgelicht
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Reacties
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Hi allen, de wens is gehoord en als suggestie doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling.

 

Het is voldoende om je wens kenbaar te maken, zonder dat dat moet ontaarden in een (politieke) discussie. We hebben daarom in dit topic de mogelijkheid om te reageren uitgezet. Je kunt vanaf nu je voorkeur voor deze suggestie uitspreken door op de knop 'ik heb deze vraag ook' te klikken. Mutaties rondom het zenderaanbod zijn te vinden op deze pagina.

155 Reacties 155
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Tot die tijd: http://video.foxnews.com/v/5614615980001/?%23sp=watch-live#sp=watch-live

Ik denk niet of er voor Fox News veel interesse is in Nederland.
Jantje Beton
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Het is stuken beter dan CNN .
Toen er nog UPC was had ik hem ook en keek er dagelijks naar.

Het is veel radicaler alleen mensen hier weten dat niet.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Jantje Beton. Suggesties doen mag altijd. Graag zelfs! Ik verplaats je topic naar de 'Denk mee' categorie. Als meer klanten er brood in zien dan stromen de berichten vanzelf binnen 🙂
Zkijker90

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Graag Fox News op ziggo aanbieden, ik verbaas mij er over dat het er niet eens op staat....
Pietje puk2

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik deel deze mening. Fox News bij Ziggo en ik overweeg klant te worden. CNN mag, maar ik kan ook best zonder.
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ik ben ook erg voor het toevoegen van FoxNews.

Eigenlijk is het aanbieden van CNN als nieuwszender nogal dubieus. Het is meerdere malen bewezen dat CNN nepnieuws brengt en zelfs nepnieuws orkestreert! Bv door opstootje te organiseren waarna er een paar boosmensen komen en die dan opnemen onder zoveel hoeken en voor/achterkant en daarbij rapporteren dat er honderden aanwezig zijn. Maar nog vele vele malen meer zijn zij betrapt op demagogische nepreportages en stellingen.

Nieuwszenders horen nieuws onafhankelijk te brengen met alle belangrijke meningen. Niet nieuws verzinnen, orkestreren en manipuleren om een politieke agenda na te streven :rage:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Is FoxNews wel onafhankelijk en objectief? Jur2
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes
Be rt dat je dat nog moet vragen. 😉
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Be rt Drogargument

CNN positioneert zich als onbevooroordeeld en onafhankelijke non-politieke verslaggeving welke vanuit een (vermeend) moreel hoogstaande positie zelfs andere zenders de maat neemt. Dit blijkt keer op keer een leugens gebaseerd en onhoudbaar.

Fox daarentegen heeft nooit een geheim gemaakt voor haar (rechts politieke) voorkeuren en invalshoek. Daarmee brengt Fox curieus genoeg eerlijker verslaggeving welke door een kijker makkelijk in een bepaalde hoek kan worden geplaatst.

CNN daarentegen is een politiek correcte achterbakse gluiperige slinks fascistoïde nepnieuwszender die er - zoals eerder aangegeven - niet eens voor schuwt zelf nepnieuws te orkestreren en ondertussen pretendeert de onafhankelijke feiten als nieuws te brengen en onderwijl zelfs (letterlijk) jankende presentatrices uitzend die het niet aankunnen dat anderen hun zienswijze maar niet willen 'begrijpen'. Waar Fox dan weer gretig gebruik van maakt door andere standpunten prominent in beeld te brengen.

Fox is een rechtse nieuws- en amusementszender. CNN is de naam nieuwszender onwaardig; vergelijkbaar met de (notabene staatsomroep) NOS in NL, welke laatste ongeveer de helft van de uitzendingstijd inruimt voor Groen Links / D66 partijprogramma onderwerpen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ben het helemaal niet met je eens. Dat is opinie.
Jij wilt Fox News en als veel anderen dat ook willen, dan zou het goed zijn
als Ziggo Fox News op de kabel zet.
Dan ga ik er ook eens naar kijken. Aan 1 bron heb je niets als je achter de 'waarheid' wilt komen. Als die al makkelijk te achterhalen zou zijn.
Gr Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Jur2 Ik lees ook meningen die exact het tegenovergestelde weergeven.

Ik ga geen politieke discussie aan en/of een discussie over feiten en fake news, omdat we dan waarschijnlijk over 2 jaar nog bezig zijn en mijn prioriteitenlijstje eerst nog een aantal onderwerpen en bezigheden bevat die ik aangenamer vindt.

Gelukkig kan en mag iedereen kijken naar wat hij het leukst vindt op TV en/of internet.:relaxed:
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

  • Ik lees ook meningen die exact het tegenovergestelde weergeven.
  • Ik ga geen politieke discussie aan
  • Gelukkig kan en mag iedereen kijken naar wat hij het leukst vindt op TV en/of internet.:relaxed:



  • Klopt, maar daarom nog geen geldig argument.
  • Ik ook niet, maar reageer slechts op jouw reactie.
  • Natuurlijk moet iedereen lekker kijken naar wij hij/zij het leukst vindt. Maar daar ging de discussie niet over :thinking: en daarmee (nog) een drogreden :wink:
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes
Jur2 om een weloverwogen mening te hebben moet je meerdre bronnen raadplegen.
Dus ook eens naar andere bronnen kijken, zoals CNN, NBC, MSNBC en ABC. 😉
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Gusto Helemaal mee eens en doe ik dus ook :sunglasses:
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes
Maar niet op voorhand gaan roepen dat CNN "fake news" brengt. 😉
Dan lijk je op die Trump.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo allen, zullen we het daar bij laten? 🙂

Punt 3 van Be rt is discussie technisch misschien een drogreden, maar het is positief en geeft inhoudelijk wel aan waar het om gaat in dit topic op dit forum. En dat is of je graag FOX News zou willen kijken op tv.

Laten we hier ruimte geven aan andere forum bezoekers om dat aan ons door te geven.
Jur2

Level 5
  • 64Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Anne H Ziggo Prima.
Erving

Level 6
  • 108Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes
Vanwege de gewenste diversiteit van de nieuwsvoorziening (zie o.a. hierboven ?) vind ik het een goed idee om Fox op te nemen in het Basispakket. Wanneer komt het ?
Pietje puk2

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Anne H Ziggo leuk die zalvende woorden over de toon enzo, maar wanneer krijgen we dan Fox? Laten we de Fox fans (ongetwijfeld een minderheid, maar waar wel ik wel toe behoor) de ruimte geven lekker Fox te kunnen kijken. Dan hoeven ze niet meer op zoek naar een of andere crappy stream op de internet als ze live willen kijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic