Vraag

Zender suggestie: FOX News

Reputatie 1
Ik wil graag de Fox nieuws zender in het basis pakket het is de tegenhanger van CNN die links is en Fox nieuws is rechts.

36 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Tot die tijd: http://video.foxnews.com/v/5614615980001/?%23sp=watch-live#sp=watch-live

Ik denk niet of er voor Fox News veel interesse is in Nederland.
Reputatie 1
Het is stuken beter dan CNN .
Toen er nog UPC was had ik hem ook en keek er dagelijks naar.

Het is veel radicaler alleen mensen hier weten dat niet.
Reputatie 7
Hallo Jantje Beton. Suggesties doen mag altijd. Graag zelfs! Ik verplaats je topic naar de 'Denk mee' categorie. Als meer klanten er brood in zien dan stromen de berichten vanzelf binnen 🙂
Graag Fox News op ziggo aanbieden, ik verbaas mij er over dat het er niet eens op staat....
Ik deel deze mening. Fox News bij Ziggo en ik overweeg klant te worden. CNN mag, maar ik kan ook best zonder.
Reputatie 2
Badge
Ik ben ook erg voor het toevoegen van FoxNews.

Eigenlijk is het aanbieden van CNN als nieuwszender nogal dubieus. Het is meerdere malen bewezen dat CNN nepnieuws brengt en zelfs nepnieuws orkestreert! Bv door opstootje te organiseren waarna er een paar boosmensen komen en die dan opnemen onder zoveel hoeken en voor/achterkant en daarbij rapporteren dat er honderden aanwezig zijn. Maar nog vele vele malen meer zijn zij betrapt op demagogische nepreportages en stellingen.

Nieuwszenders horen nieuws onafhankelijk te brengen met alle belangrijke meningen. Niet nieuws verzinnen, orkestreren en manipuleren om een politieke agenda na te streven 😡
Reputatie 7
Badge +31
Is FoxNews wel onafhankelijk en objectief? @Jur2
@Be rt dat je dat nog moet vragen. 😉
Reputatie 2
Badge
@Be rt Drogargument

CNN positioneert zich als onbevooroordeeld en onafhankelijke non-politieke verslaggeving welke vanuit een (vermeend) moreel hoogstaande positie zelfs andere zenders de maat neemt. Dit blijkt keer op keer een leugens gebaseerd en onhoudbaar.

Fox daarentegen heeft nooit een geheim gemaakt voor haar (rechts politieke) voorkeuren en invalshoek. Daarmee brengt Fox curieus genoeg eerlijker verslaggeving welke door een kijker makkelijk in een bepaalde hoek kan worden geplaatst.

CNN daarentegen is een politiek correcte achterbakse gluiperige slinks fascistoïde nepnieuwszender die er - zoals eerder aangegeven - niet eens voor schuwt zelf nepnieuws te orkestreren en ondertussen pretendeert de onafhankelijke feiten als nieuws te brengen en onderwijl zelfs (letterlijk) jankende presentatrices uitzend die het niet aankunnen dat anderen hun zienswijze maar niet willen 'begrijpen'. Waar Fox dan weer gretig gebruik van maakt door andere standpunten prominent in beeld te brengen.

Fox is een rechtse nieuws- en amusementszender. CNN is de naam nieuwszender onwaardig; vergelijkbaar met de (notabene staatsomroep) NOS in NL, welke laatste ongeveer de helft van de uitzendingstijd inruimt voor Groen Links / D66 partijprogramma onderwerpen.
Ben het helemaal niet met je eens. Dat is opinie.
Jij wilt Fox News en als veel anderen dat ook willen, dan zou het goed zijn
als Ziggo Fox News op de kabel zet.
Dan ga ik er ook eens naar kijken. Aan 1 bron heb je niets als je achter de 'waarheid' wilt komen. Als die al makkelijk te achterhalen zou zijn.
Gr Han
Reputatie 7
Badge +31
@Jur2 Ik lees ook meningen die exact het tegenovergestelde weergeven.

Ik ga geen politieke discussie aan en/of een discussie over feiten en fake news, omdat we dan waarschijnlijk over 2 jaar nog bezig zijn en mijn prioriteitenlijstje eerst nog een aantal onderwerpen en bezigheden bevat die ik aangenamer vindt.

Gelukkig kan en mag iedereen kijken naar wat hij het leukst vindt op TV en/of internet.☺
Reputatie 2
Badge

1. Ik lees ook meningen die exact het tegenovergestelde weergeven.
  2. Ik ga geen politieke discussie aan
  3. Gelukkig kan en mag iedereen kijken naar wat hij het leukst vindt op TV en/of internet.☺

1. Klopt, maar daarom nog geen geldig argument.
  2. Ik ook niet, maar reageer slechts op jouw reactie.
  3. Natuurlijk moet iedereen lekker kijken naar wij hij/zij het leukst vindt. Maar daar ging de discussie niet over 🤔 en daarmee (nog) een drogreden 😉
@Jur2 om een weloverwogen mening te hebben moet je meerdre bronnen raadplegen.
Dus ook eens naar andere bronnen kijken, zoals CNN, NBC, MSNBC en ABC. 😉
Reputatie 2
Badge
@Gusto Helemaal mee eens en doe ik dus ook 😎
Maar niet op voorhand gaan roepen dat CNN "fake news" brengt. 😉
Dan lijk je op die Trump.
Reputatie 7
Hallo allen, zullen we het daar bij laten? 🙂

Punt 3 van Be rt is discussie technisch misschien een drogreden, maar het is positief en geeft inhoudelijk wel aan waar het om gaat in dit topic op dit forum. En dat is of je graag FOX News zou willen kijken op tv.

Laten we hier ruimte geven aan andere forum bezoekers om dat aan ons door te geven.
Reputatie 2
Badge
@Anne H Ziggo Prima.
Reputatie 1
Vanwege de gewenste diversiteit van de nieuwsvoorziening (zie o.a. hierboven 😁) vind ik het een goed idee om Fox op te nemen in het Basispakket. Wanneer komt het ?
@Anne H Ziggo leuk die zalvende woorden over de toon enzo, maar wanneer krijgen we dan Fox? Laten we de Fox fans (ongetwijfeld een minderheid, maar waar wel ik wel toe behoor) de ruimte geven lekker Fox te kunnen kijken. Dan hoeven ze niet meer op zoek naar een of andere crappy stream op de internet als ze live willen kijken.
Reputatie 6
Badge +5
Als er al een politiek gekleurde nieuws zender bij zou moeten komen dan wat mij betreft alleen als de liefhebbers daarvan het zelf bekostigen. Ik heb er namelijk helemaal niets voor over.
Inderdaad; CNN zou door de liefhebber zelf bekostigd moeten worden.
Reputatie 6
Badge +5
Ja hoor, wat jij wil.
Reputatie 2
Badge
iig zou een jaarlijkse enquête onder de kijkers welke zenders zij erbij/eraf zouden willen best zinvol kunnen zijn.
Dat vind ik op het eerste gezicht nou ook. Voor mij hoeft Fox News niet. Integendeel, maar dat doet er niks toe.
De Ziggo zender selectie heeft ook iets te maken met:
  • of een zender zichzelf wel/niet aanbiedt in EU resp NL
  • kosten; het gaat ook over het betalen van rechten
Wat raar lijkt is, dat er geen officiele Ziggo regeling is voor de input van klanten.
Niet dat dat allesbepalend zou moeten/kunnen zijn, maar meer als weetje.

Wat ik vrees is, dat als ze dat zouden doen, daar een hoop publiek gedonder over gaat komen. Like Zwarte Piet ofzo.
Waarom no 1 niet in het pakket en no 10 wel?
Dit soort gezeik wil Ziggo niet & ik eigenlijk ook niet. Is gebed zonder end met alleen verliezers.

Gr Han
@hanh precies dit; het is totaal irrelevant hoeveel mensen Fox haten; het is alleen relevant hoeveel mensen het wel graag op de buis willen hebben. En wat betreft de publieke opinie; organisaties als Ziggo zouden maar eens wat meer ballen moeten tonen richting mensen die niet kunnen dealen met een alternatief geluid.

Reageer