Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Waarom gebeurt dit dan ?

Anne B Ziggo Lycke Ziggo

Waarom gebeurt dit dan ? , mogelijk dat ik dit over het hoofd heb gezien maar vraag me af waarom ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hm, goed om te weten. Als een linkje als 'verdacht' wordt gezien dan kan het zijn dat die wordt onderschept. De spamfilter is zelflerend, dus dit zal niet meer moeten voorkomen. We zitten er in ieder geval bovenop.

Bekijk in context

26 Reacties 26
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ditzelfde is mij vorige week ook twee keer gebeurd. Een leuk raadsel om op te lossen.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ik herken dit, vaak is het genoeg om je bericht iets aan te passen. (een . erbij of zo)
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Steefb ,

De stelling VAAK gaat mank in dit geval want dit fenomeen is sinds een kleine 14 dagen aanwezig. En zodra men op de REAGEER knop heeft gedrukt, valt er niets meer te veranderen aan het bericht. Vorige week 3 keer dit fenomeen meegemaakt, bericht stond er de volgende dag wel op. Mijn persoonlijke mening, ik denk dat ze bezig zijn een drempel op te werpen voor die rare niet Ziggo klanten met hun rare berichten.
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Sparco©1963 wrote:
Steefb ,

De stelling VAAK gaat mank in dit geval want dit fenomeen is sinds een kleine 14 dagen aanwezig. En zodra men op de REAGEER knop heeft gedrukt, valt er niets meer te veranderen aan het bericht. Vorige week 3 keer dit fenomeen meegemaakt, bericht stond er de volgende dag wel op. Mijn persoonlijke mening, ik denk dat ze bezig zijn een drempel op te werpen voor die rare niet Ziggo klanten met hun rare berichten.



LOL
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dit topic begint te neigen naar de strip Asterix en Obelix als je de uitspraak rare jongens die Romeinen vervangt door rare niet Ziggo klanten met hun rare berichten. :sweat_smile:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Ronihd, dit komt door onze spamfilter. Op de een of andere manier werd dit bericht onderschept. Gebruik je toevallig een VPN wanneer je op de Community zit?
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Michael Ziggo wrote:
Ronihd, dit komt door onze spamfilter. Op de een of andere manier werd dit bericht onderschept. Gebruik je toevallig een VPN wanneer je op de Community zit?


Nee totaal niet , modem in bridge eigen router maar ik plakte wel boel tekst met linkje
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ook ik gebruik geen VPN.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hm, goed om te weten. Als een linkje als 'verdacht' wordt gezien dan kan het zijn dat die wordt onderschept. De spamfilter is zelflerend, dus dit zal niet meer moeten voorkomen. We zitten er in ieder geval bovenop.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Ronihd Je schrijft gewoon veel te veel en dit is een systeem die je wil behoeden om te lang op de Community rond te hangen. Jawel, daar is over nagedacht bij Ziggo 🙂

Sorry, moest er even uit, grapje... kan je vast wel tegen 🙂 :blush:
Maar wat Michael zegt is natuurlijk het beste antwoord. De spamfilter is de boosdoener 😞
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
LOL , ik kan wel tegen grap hoor 😉

Maar dit was wel ff een zoek klusje voor me geweest om te helpen en dan gaat je hele verhaal de mist is en niet meer terug te vinden en dat is wel beetje jammer
Verwijderd account
Niet van toepassing
Michael Ziggo Jullie zitten er niet bovenop want dit probleem heb ik maanden geleden al aangekaart, ik kon toen helemaal geen reacties meer plaatsen en heb toen maar tijdelijk een nieuw account binnen de community aangemaakt om hierover een topic te schrijven, zal het topic ff zoeken, o nee die is natuurlijk naar de 'zolder' verdwenen. (niet relevant genoeg)
Ik gebruik trouwens wel een VPN. Dat ik nu wel kan reageren komt doordat een moderator iets heeft aangepast in de rechten van mijn huidige account.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
mguzz wrote:
Michael Ziggo Jullie zitten er niet bovenop want dit probleem heb ik maanden geleden al aangekaart, ik kon toen helemaal geen reacties meer plaatsen en heb toen maar tijdelijk een nieuw account binnen de community aangemaakt om hierover een topic te schrijven, zal het topic ff zoeken, o nee die is natuurlijk naar de 'zolder' verdwenen. (niet relevant genoeg)
Ik gebruik trouwens wel een VPN. Dat ik nu wel kan reageren komt doordat een moderator iets heeft aangepast in de rechten van mijn huidige account.


Dat klopt. De reden is dat een VPN die ook gebruikt wordt door spammers wordt geblokkeerd. We hebben je gewhitelist, zodat dit niet meer voor moet komen bij je. Het is niet mogelijk om alle VPN"s vrij spel te geven. Dus ja, we zitten er bovenop door de spamfilter te blijven checken en de schrijnende gevallen te whitelisten.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Michael Ziggo wrote:

Dat klopt. De reden is dat een VPN die ook gebruikt wordt door spammers wordt geblokkeerd. We hebben je gewhitelist, zodat dit niet meer voor moet komen bij je. Het is niet mogelijk om alle VPN"s vrij spel te geven. Dus ja, we zitten er bovenop door de spamfilter te blijven checken en de schrijnende gevallen te whitelisten.


Bedankt voor je uitleg, had dit nog niet eerder gelezen want Lycke en Serkan konden mij dit niet vertellen, ik weet niet of je mijn prive berichten kan lezen maar hierin staat dat ik dezelfde problemen heb als ik de VPN uitzet en ik sta niet op de whitelist maar ik heb tijdelijk meer rechten gekregen en heb sindsdien geen problemen meer.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Gisteren was er ook iemand die een topic had aangemaakt, en niet kon reageren op mijn reacties. Die meldde dus maar even via een PM dat hij wel wilde, maar niet kon...

Dus Michael Ziggo ... Mocht je niets te doen hebben met de kerst kun je mooi even dat spamfilter saboteren ...
Verwijderd account
Niet van toepassing
Heeft trouwens ook niet met een VPN te maken (in mijn geval) want als ik een nieuw account aanmaak (met VPN) heb ik geen problemen meer
Verwijderd account
Niet van toepassing
Toch wel jammer dat het weer een tijdje duurt voordat een moderator hier op reageert, dit probleem doet zich dus al maanden voor en iemand op de whitelist zetten helpt ook niet tenzij je dan net zoals ik speciale rechten krijgt en om dit te bewijzen zal ik mijzelf maar 'Het beste antwoord' geven :joy::joy:
Nou kom maar op met die ouwe mannen humor en het liefst veel duimpjes aub :sunglasses:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag mguzz ik wilde al een aantal duimpjes plaatsen, maar dat lukt ook weer niet. Weer een bug denk ik... Topic voor aanmaken?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Joehoe Willem-A is eis nu wel minimaal 2 duimpjes van je zo niet dat gooi ik je van de Community, ja dat kan ik inmiddels ook. :nerd:

Uitgelicht topic