Beantwoord

HD Hindi Pakket en Omroep Flevoland

• 5 mei 2018
  • 7 Reacties
  • 233x Bekeken

Reputatie 3
Badge
Graag zie ik een uitbreiding in HD van de volgende zenders:
- Geheel Hindi pakket
- Omroep Flevoland

De uitzendingen hiervan zijn heel slecht, je kunt de blokjes op het scherm tellen.
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 6 mei 2018, 16:06

Hey @Richh Ik ga je suggesties (ook die uit je andere topic) doorgeven! Wellicht dat er verandering gaat komen in het hindi abonnement. Je voorstel is in elk geval bekend, nu 🙂 Een fijne dag nog!
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 3
Badge
Haha, geen probleem.

Je hebt gelijk, ik weet ook niet of OF in hd uitzendt. Maar dat kunnen jullie beter nagaan dan ik, denk ik zo.
Reputatie 7
Whaha, je hebt me te pakken. Kom ik weg met een "het is zondag?" 😉. Natuurlijk zet ik ook het verzoek voor omroep Flevoland door. Al vraag ik me wel af of dit iets van ons of van omroep Flevoland is. Het moet natuurlijk wel in HD worden aangeboden, willen wij dit kunnen doorgeven.
Reputatie 3
Badge
Lycke, Omroep Flevoland zit niet in het hindi pakket haha. Niet alleen copy-pasten maar ook lezen he ;)

Ook een fijne dag!
Reputatie 7
Hey @Richh Ik ga je suggesties (ook die uit je andere topic) doorgeven! Wellicht dat er verandering gaat komen in het hindi abonnement. Je voorstel is in elk geval bekend, nu 🙂 Een fijne dag nog!
Reputatie 3
Badge
Jan, je hebt blokjes door het signaal en blokjes van de pixels. Natuurlijk heb ik het over dat laatste.
Reputatie 7
Badge +22
Blokjes in beeld worden niet verholpen door van een SD zender een HD zender te maken.
Reputatie 7
Hi @Richh,
Bedankt voor je idee... Misschien kan Ziggo hier iets mee 🙂

Reageer