Quiet_Wildcard

Level 5
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Data besparings functie optioneel maken in Ziggo Go App

Als 3de scherm (boven mijn 2 PC monitoren) waarop ik televisie kijk gebruik ik een 21 inch Android Touchscreen met de Ziggo Go App en kijk dan vaak langer dan 2 uur naar een bepaalde zender. Echter krijg je dan de volgende melding...

Bevestig dat je door wilt gaan met kijken, anders stopt de video na 60 seconden om onnodig dataverbruik te voorkomen.

verder kijken

Het klinkt heel lui, maar het is vooral irritant als je bijvoorbeeld een talkshow als Jinek volg en ook tegelijkertijd aan het werk ben en dan moet opstaan om die melding weg te klikken.

Willen jullie in de eerst volgende android update dit optioneel maken, zodat je het uit kunt zetten en/of dit ergens wellicht verborgen kunnen maken, zodat het uit te zetten valt? Of iets inbouwen dat je het eerst 10x moet indrukken en de APP het wel heeft geleerd dat ik toch zit te kijken. #Opties voor ontwikkelaars

Moet toch wel mogelijk zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @d de groot

Ik snap dat die melding niet ideaal is. Ter bescherming van het netwerk zit dit erop. Ik durf niet te zeggen dat dit in de toekomst gaat veranderen ja of nee. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Quiet_Wildcard
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat grappig, zoiets zou je verwachten op een mobieltje en alleen op een touchscreen als je via 4G of zo kijkt. Maar niet als je via WiFi kijkt, of doe je dat niet? Zelf vind ik het wel een super geweldige oplossing, voor het zelfde geld heb je niet door dat je via 4G zit te kijken en dan is zo'n waarschuwing wel handig 🙂

Maar kan me ook goed voorstellen dat jij hier niet echt op zit te wachten en ja, beetje lui is het wel :rofl: :joy: (je zegt het zelf... LOL). Wie weet kunnen ze er iets mee doen, goed dat je het even aangeeft. Alvast een fijne dag en zondag gewenst.
Quiet_Wildcard
Topicstarter
Level 5
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
EnergieBoy wrote:
Hoi Quiet_Wildcard
Wat grappig, zoiets zou je verwachten op een mobieltje en alleen op een touchscreen als je via 4G of zo kijkt. Maar niet als je via WiFi kijkt, of doe je dat niet?


Geen van beide. Gewoon bekabeld via LAN 100Mbit (op Gigabit IGMPv3 web managed VLAN switch naar de TC7210.z)

Jij ook een fijn weekend. De databesparingsfunctie disablen moet echt een must worden in de volgende android uitrol :scream:
d de groot

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zie dat dit bericht van 2018 is maar ik heb hier dus last van sinds de laatste grote update. ik kijk dus tv via ziggo go op mijn pc via kabel en na 2 uur zegt hij dus :ben je nog aan het kijken
bevestig dat je door wilt gaan met kijken,
anders stopt de video na 60 seconde om onnodig dataverbruik te voorkomen, dit is dus vervelend omdat ik 2 pc's heb en dus moet opstaan om naar de pc te lopen waar ik tv op kijk om dat aan te klikken dat ik nog kijk, deze tekst begrijp ik op een telefoon als je via 4 of 5 g aan het kijken bent maar niet op een pc via kabel en er is geen optie om dit uit te zetten. zouden jullie deze optie kunnen toevoegen bvd D de Groot

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @d de groot

Ik snap dat die melding niet ideaal is. Ter bescherming van het netwerk zit dit erop. Ik durf niet te zeggen dat dit in de toekomst gaat veranderen ja of nee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic