Beantwoord

Algemene ideeën

  • 14 mei 2019
  • 2 Reacties
  • 52x Bekeken

Badge
Ik zou graag alle wal Disney films willen zien
Zouden jullie de Disney + streamingdienst ook willen aanbieden volgend jaar

Zouden jullie ook professionele
Monteurs willen laten opleiden
Ik vindt dat ziggo klantenservice
Gratis mag zijn voor alle ziggo klanten die
Ziggo tv en internet abonnementen hebben
Ook glasvezel beeld kwaliteit
Haarscherp beeld kwaliteit en kristal helder
Ziggo magazine introduceren voor alle ziggo klanten die Ziggo abonnement hebben
Ziggo magazine op naam van de klant
icon

Best beantwoord door Dave- 14 mei 2019, 12:11

Beste @jeroen25

Ziggo is al aardig bezig met vernieuwen en zekers betreft sommige dingen, in je profiel kan je aanklikken, Wil je op de hoogte blijven van de laatste trends, dan krijg je 1 keer per maand een nieuwsbrief van de Community.

Glasvezel zijn ze mee bezig in Utrecht als proef, en wie weet in de toekomst. Kan zelf ook niet wachten tot dit gebeurt.

Klantenservice is gratis voor Ziggo leden, als je met 1200 belt vanaf je huistelefoon. En via de Webcare Facebook en Twitter kan je gratis contact leggen met Ziggo.
Dan heb je ook de optie via deze community om je bericht kwijt te kunnen.

Haar scherp beeld op je TV dat is er al, en als het er niet is, kan er altijd even gekeken worden naar je aansluiting door even wat persoonlijke vragen.

Monteurs worden nauwkeurig door Ziggo opgeleid en ze zullen zekers intern cursussen krijgen en op de hoogte gehouden worden van de laatste snufjes en nieuwtjes, daar zal het niet aan Liggen, daar is Ziggo heel bewust in.

Hoop dat dit je vragen al een beetje doen gerust stellen en anders zien we ze graag op de Community.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste @jeroen25

Ziggo is al aardig bezig met vernieuwen en zekers betreft sommige dingen, in je profiel kan je aanklikken, Wil je op de hoogte blijven van de laatste trends, dan krijg je 1 keer per maand een nieuwsbrief van de Community.

Glasvezel zijn ze mee bezig in Utrecht als proef, en wie weet in de toekomst. Kan zelf ook niet wachten tot dit gebeurt.

Klantenservice is gratis voor Ziggo leden, als je met 1200 belt vanaf je huistelefoon. En via de Webcare Facebook en Twitter kan je gratis contact leggen met Ziggo.
Dan heb je ook de optie via deze community om je bericht kwijt te kunnen.

Haar scherp beeld op je TV dat is er al, en als het er niet is, kan er altijd even gekeken worden naar je aansluiting door even wat persoonlijke vragen.

Monteurs worden nauwkeurig door Ziggo opgeleid en ze zullen zekers intern cursussen krijgen en op de hoogte gehouden worden van de laatste snufjes en nieuwtjes, daar zal het niet aan Liggen, daar is Ziggo heel bewust in.

Hoop dat dit je vragen al een beetje doen gerust stellen en anders zien we ze graag op de Community.
Reputatie 7
Badge +35
"Glasvezel zijn ze mee bezig in Utrecht als proef, en wie weet in de toekomst. Kan zelf ook niet wachten tot dit gebeurt."

Geen glasvezel bij Ziggo, alleen coax kabel met Docsis 3.1 wat tot 10 Gbit download en 1 (10)Gbit upload aankan.
En via de coax kabel gecombineerd met internet kan dat al bijna in haarscherp beeld kwaliteit en kristal helder met de Next mediabox met 4K mogelijkheden in de toekomst.