Helaas. Ziggo heeft bij het terugsturen van mijn nieuwe mediabox toch weer mijn tv abonnement opgezegd, en ik heb genoegen moeten nemen met een CI+ kaart waar ik totaal niets aan heb omdat ze de oude mediabox nu ineens niet meer kunnen gebruiken.
Daarnaast ben ik net door de Twitter klantenservice in de basis uitgemaakt voor dom omdat ik niet zou snappen dat ik zonder mediabox geen digitale tv kanalen zou kunnen kijken op tv, en ik een digitaal tv abonnement heb afgesloten. Nu bleek toevallig afgelopen weekend mijn stokoude tv gestorven, en ik heb besloten het ding dat toch eigenlijk nooit gebruikt wordt niet te vervangen. Ook bij uitleg dat ik helemaal geen tv meer heb en het er dus juist om ging dat ik alleen Ziggo go wilde gebruiken met de extra zenders kwam het argument dat ik een digitaal abonnement heb en dus een digitale ontvanger moet hebben als ik die zenders wil kunnen kijken. “Facepalm” (En ja, ik snap dat dat volgens de regels van het abonnement moet, maar dat was niet mijn punt. Het zou niet moeten hoeven. Ik krijg nu al de extra zenders op ziggo go, alleen er zou in de toekomst een optie moeten komen om dit niet te moeten.)
Ik heb eens gezocht, en graag zou ik Ziggo (En dus niet de bedrijven die de klantenservice doen) aan de hand willen doen om alsjeblieft met een abonnement te komen dat puur gaat over meer zenders in Ziggo go, maar tot zo ver geen geluk.
De klantenservice medewerkers die ik gesproken heb zeggen zoiets als “tsja, ik werk ook maar voor een extern bedrijf. Ik kan ook niet zoiets doorgeven.”
Slecht dat zon bedrijf schijnbaar geen communicatiekanalen voor feedback heeft.
Ik vind dit zo dom, als ik de optie had zou ik overstappen naar een andere internet provider, maar helaas. Hier mijn gal spuwen en hopen dat iemand het ziet is helaas het enige dat ik kan.