jeroen25

Level 2
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ziggo internet is de toekomst

Ziggo internet in de toekomst Glasevezel Gigabit
ik zou ook echte Ziggo glasvezel zenders willen zien
HD+ zenders Ultra HD zenders
in de toekomst 4k zenders ook
ik vindt dat ziggo mag uitbreiden met 4k Ultra HD
OLED beeld kwalitet
ik zou graag meer zenders willen
2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Beste jeroen25
Ziggo is al bezig in Utrecht met Glasvezel op proef en als die succes vol is dan zal het waarschijnlijk wel worden verspreid naar andere provincies, alleen moet er nog wel veel gebeuren om overal mooie Glasvezel verbinding te kunnen krijgen en te installeren.

Meeste nieuwbouw wijken hebben dit al standaard in de meterkast zitten, maar oude wijken met kabelaansluiting nog niet. (sommige wijken weer wel)

Zenders zijn er nu al in HD en Ultra HD, als je in het bezit bent van een Media Box Next kan je dit al zien bij de Informatie van de Next in de diagnostiek. En de Media Box XL bied al vele HD Zenders, dat zal in de toekomst wel meer worden door Ziggo en op dit moment is met de Media Box Next kanaal 205 Love Nature al 4K en tuurlijk komt er in de toekomst veel meer, maar dat is geduldig afwachten en uitbreiden doen ze zeer zekers als ze de goedkeuring hebben.

Oled en QLed zijn nu in opkomst en daar wordt zekers op ingespeeld, dus wees gerust, komt vanzelf, en er zijn al 8K TV's terwijl er nog maar 1 4K zender is bij Ziggo, ja er wordt vol op meegegaan op de TV Markt, En ook bij Ziggo zit men niet stil.

Meer Zenders kan je in het Uitgebreide Pakket nemen van Ziggo en de zender AMC is gestopt in Nederland bij Ziggo op 1 januari, dat wordt in dit topic ook al geschreven door Jan F
En hier vind je het Ziggo Pakketten vergelijken - Alles in 1

Hopelijk je wat meer info te hebben gegeven en 1 advies, houd je eigen topic's even in de gaten en kijk even wat er geschreven wordt, dat scheeld weer dezelfde topic's openen met dezelfde vragen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
4k Zenders zullen niet komen. De Ziggo kabel zit al vol met de gebruikelijke HD en SD broadcast streams.
4k wordt On-demand aangeboden met sterams via het Internet. Dat kan een Live stream zijn, zoals op de Next wordt toegepast voor de zender Love Nature HD.

In Utrecht loopt een pilot voor Docsis 3.1 via de coax-kabel met 1 Gbps Down.
https://tweakers.net/nieuws/142387/ziggo-test-1gbit-s-kabelinternet-met-docsis-31-in-utrecht.html
Het is vrij stil rond dit project.
Dat er ook iets zou zijn via glasvezel, is mij niet bekend.

Waar een gemiddelde klant 1 Gbps voor nodig zou kunnen hebben, snap ik niet. 250 Mbps is zat.
Hoogstens met een ongebruikelijk groot gezin en dus veel gelijktijdig internetgebruik, kan je wat hebben aan 1Gbps.
Verbetering van de verhouding Upload/Download ligt veel meer voor de hand tbv thuiswerkers in de Cloud.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic