Michel_78

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ziggo GO beschikbaar voor Xbox One S / X

Goedenavond,

Ik ben heel erg blij met de Ziggo Go app voor Windows 10 zodat ik op m'n tablet op vakantie of vanaf de bank TV kan kijken en vooral de re-play functie makkelijk kan gebruiken. Alleen vraag ik mij af of er een update kan komen op de app ook geschikt te maken voor de Xbox One S / X. Vanwege de 4k resolutie en het gebruiksgemak lijkt mij dit een goede verbetering ten opzichte van de in verhouding trage (en als het warm is wat luidruchtige) Horizon box
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Michel_78. Wat leuk dat je hier je idee plaatst! We zijn altijd bezig om de aangeboden content op zoveel mogelijk beeldschermen aan te bieden. Of hier de Xbox ook bij zit is niet bekend. Mocht hier wel iets over bekend worden, dan lees je dat uiteraard op onze Community.

En ondertussen horen we graag of meer mensen op deze functie wachten :relaxed:

Bekijk in context

21 Reacties 21
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Michel_78. Wat leuk dat je hier je idee plaatst! We zijn altijd bezig om de aangeboden content op zoveel mogelijk beeldschermen aan te bieden. Of hier de Xbox ook bij zit is niet bekend. Mocht hier wel iets over bekend worden, dan lees je dat uiteraard op onze Community.

En ondertussen horen we graag of meer mensen op deze functie wachten :relaxed:
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
De xbox is in theorie gewoon een overpower basis computer draaid een custom versie van windows kernel en een aangepaste versie van de nieuwe windows gui. en met uwp zal een ziggo go app voor de xbox vast ook wel gerealiseerd kunnen worden.
rkellynl

Level 4
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Hier nog iemand die Ziggo Go op de XBox One wel ziet zitten!

Groetjes, Rick
Toefor Onijn

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggo Go op Xbox One? Ja graag!
Ziggo Go is al een UWP, dus heel veel werk kan het niet zijn.
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
Uwp app dat is het nog niet anders was het al voor zowel Windows als Xbox dan hoeven ze niks te doen buiten aanpassen voor welke platforms hij beschikbaar is bij het in de store plaatsen.
florisvanestrik

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lijkt erop alsof de app al UWP is, precies dezelfde app is immers ook beschikbaar voor Windows Phone. Het lijkt me eerder dat Ziggo op de een of andere manier liever niet wil dat de app op een Xbox draait zodat we een Mediabox kopen (vandaar ook de blokkade in Edge). Maar met de nieuwe Apple TV app lijkt het erop alsof Ziggo van gedachte veranderd is en we meer keuze krijgen, hopelijk komt de Xbox One er ook snel bij. Ik zou er heel blij mee zijn in ieder geval. De Xbox is dan echt de alles-in-eenoplossing voor thuisentertainment.
Fredje B

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na problemen met de mediabox, nu nieuwe mediabox en tevens een connectbox. Nu loop ik tegen het probleem aan dat een extra mediabox xl niet meer werkt via de utp-kabel (want die is niet meer rechtstreeks verbonden met de mediabox xl. De enige mogelijkheid is nu..... ziggogo op Xbox !!! 😉

Dus kom op Ziggo, luister naar je klanten en stel ze tevreden!!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Fredje B Het probleem is voor mij nog onduidelijk.

Heb je een nieuwe Mediabox XL gehad?
Zo ja, dan kun je de extra Mediabox XL hier toch gewoon op aansluiten zoals het eerst zat via UTP?

Zo nee, wat voor nieuwe mediabox heb je dan gehad?

De Connect box voor je internet heeft verder niets me de mediaboxen te maken, deze hoeven hier niet op aangesloten te zijn voor een normale werking.
Fredje B

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:

Fredje B Het probleem is voor mij nog onduidelijk.

Heb je een nieuwe Mediabox XL gehad?
Zo ja, dan kun je de extra Mediabox XL hier toch gewoon op aansluiten zoals het eerst zat via UTP?

Zo nee, wat voor nieuwe mediabox heb je dan gehad?

De Connect box voor je internet heeft verder niets me de mediaboxen te maken, deze hoeven hier niet op aangesloten te zijn voor een normale werking.

Be rt
Snap ik. Vanuit de mediabox xl liep de auto via een homeplug naar 2 andere homeplugs op de bovenverdieping. De ene is gekoppeld aan een Xbox en een extra mediabox xl. De andere aan een homeplug met WiFi.

Nu is de homeplug aangesloten op de Connectbox, waarbij alles, dus telefoon en netwerkkabels, hierop is aangesloten.

Naar mijn idee werkt het internet niet meer via de mediabox xl, omdat de connectbox is geactiveerd.

Hiermee is de extra mediabox xl niet meer “rechtstreeks” met de mediabox xl aangesloten en heb ik geen tv koppeling meer, vandaar mijn reactie.

Als het wel kan hoor ik het graag.
(de andere extra mediabox xl is via de coax aangesloten, dus die werkt wel).
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Ah, je hebt 2 extra Mediaboxen XL. Fredje B
Ik heb geen ervaringen met 2 extra boxen, maar misschien komt hier iemand voorbij die een oplossing voor je heeft.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Fredje B, Er is hier helaas geen oplossing voor ben ik bang. Beide extra boxen moeten rechtstreeks verbonden zijn wanneer je kiest voor utp kabel, eventueel mbv een homeplug, maar dan moet die homeplug gebruikt worden bij de Mediabox XL ipv bij het modem) of hij moet verbonden zijn via coax. Maar ik verwacht dat dat niet echt een optie is voor die tweede box?
Via de wifi kan in theorie ook, maar dat raad ik nooit aan 😉
Jack Bauer

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Michael Ziggo wrote:
...

En ondertussen horen we graag of meer mensen op deze functie wachten :relaxed:


Ohja hier ook nog een! :raised_hand_tone1: Zoek voor de gein eens, hier zijn al meerder topics over geopend...
Appeltje1982

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Graag een xbox one app
TheLion

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
graag de XBOX one Ziggo Go app, dan kan ik ook op zolder fatsoenlijk TV kijken zonder een coax kabel te moeten trekken
Appeltje1982

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heel graag een xbox one app
Jan Slimmer

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Een xbox one app zou top zijn. En anders gewoon via de browser Edge om https://www.ziggogo.tv/ TV te kunnen kijken. Tot en met inloggen is alles precies hetzelfde als via bijv. Chroome. Alleen als je een programma wilt kijken krijg je de melding dat de browser niet wordt ondersteund of id. Ontzettend jammer dit!!

Venatic

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja en het liefst nog gisteren 

Jeroenimo

Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Lijkt mij ook een goed idee.

Ziggo werkt  momenteel aan de Android tv app en een app op de Xbox lijkt me het zelfde dus zou geen probleem meer moeten zijn voor ziggo

WPAK

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go App op de Xbox console zou zeker interessant zijn.

Nu komt er later dit jaar een nieuwe console uit, maar ik verwacht dat dit niet heel veel invloed zal hebben op compatibiliteit van apps, aangezien deze ook backward compatible games ondersteund.

Uitgelicht topic