Chacose

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ziggo Go app voor samsung Tizen

Kan er a.u.b een ziggo go app gemaakt worden voor samsung tizen?? Ik wacht er al zo lang op. Denk dat er ook veel behoefte naar is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Chacose,

Zelf heb ik er geen behoefte aan, omdat ik geen apparaten heb waarop Samsung Tizen draait, maar een Ziggo moderator kan dit idee zeker doorspelen naar de ontwikkelaars. Als er genoeg animo voor is, wordt dit idee wellicht uitgevoerd 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

34 Reacties 34
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Chacose,

Zelf heb ik er geen behoefte aan, omdat ik geen apparaten heb waarop Samsung Tizen draait, maar een Ziggo moderator kan dit idee zeker doorspelen naar de ontwikkelaars. Als er genoeg animo voor is, wordt dit idee wellicht uitgevoerd 🙂

Groet,
Evert
Chacose
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Dat zou echt heel fijn zijn! Ik zag namelijk al veel apps voorbij komen op Tizen van veel kleinere bedrijven, dus ik dacht waarom de Ziggo Go app niet. Ik hoop dat er meerdere mensen interesse hebben.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik geef de suggestie zeker door aan de verantwoordelijke afdeling Chacose, wie weet of dit in de toekomst mogelijk wordt! :blush:
Chacose
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Bedankt Mark! Ik zou het top vinden.
Sjaqie

Level 9
  • 359Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes
Beste Mark Ziggo
Zou je het voor Chrome OS op de Chromebooks ook willen doorgeven ? app zit in de playstore werkt wel maar speelt niet af. Chrome OS ondersteunt wel de playstore van Android.
Het vreemde is de app heeft een tijdje prima gewerkt maar door een update van Chrome OS of de Ziggo go app nu niet meer.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Sjaqie wrote:
Beste Mark Ziggo
Zou je het voor Chrome OS op de Chromebooks ook willen doorgeven ? app zit in de playstore werkt wel maar speelt niet af. Chrome OS ondersteunt wel de playstore van Android.
Het vreemde is de app heeft een tijdje prima gewerkt maar door een update van Chrome OS of de Ziggo go app nu niet meer.

Doe ik!
Sjaqie

Level 9
  • 359Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes
Mark Ziggo wrote:
Sjaqie wrote:
Beste Mark Ziggo
Zou je het voor Chrome OS op de Chromebooks ook willen doorgeven ? app zit in de playstore werkt wel maar speelt niet af. Chrome OS ondersteunt wel de playstore van Android.
Het vreemde is de app heeft een tijdje prima gewerkt maar door een update van Chrome OS of de Ziggo go app nu niet meer.

Doe ik!


Dank je !
vdelau

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Een Tizen app zou zeker erg welkom zijn, zodat ik op die manier HBO series kan kijken, in plaats van via de Mediabox. Reguliere TV doe ik al via de CI module.
Tinzen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Heeel graag een tizen ziggo go app!!
Chacose
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik wacht nu ook al heel erg lang, maar er is nog steeds geen app voor de tizen. Ik vind het zooo jammer. Ik heb namelijk een top tv en het enige wat mist is de ziggo app ?
Arian076

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De Ziggo app op Tizen (Samsung) zou wel heel fijn zijn. Nu heb ik een dure smart tv met interactieve module maar moet nog steeds de horizonbox er naast hebben. Ook moet ik dus nu 2 smartcards gebruiken om tv terug te kunnen kijken.
Ro-elle

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ziggo, please,
Ook wij willen graag de Ziggo-Go app voor de Samsing tv— Tizen
Chacose
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
KPN heeft kort geleden een tv-app uitgebracht voor de Samsung Tizen. Na meer dan een jaar gewacht te hebben heeft Ziggo nog niks gedaan. Vind het echt heel jammer dit.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Chacose wrote:
Na meer dan een jaar gewacht te hebben heeft Ziggo nog niks gedaan.

Nou klopt dat niet helemaal, maar dat speelt achter gesloten deuren. Dat je teleurgesteld bent kan ik me voorstellen, helaas heb ik geen enkel nieuws om dat gevoel op dit moment weg te nemen m.b.t. de Tizen app.
siger

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend het nieuws dat analoge kabel-tv ophoudt... Straks maar casten dan voor die ene keer dat ik nog iets op 'de tv' wil kijken.... Heeft dit besluit invloed op de ontwikkeling van de apps voor Android TV en Tizen?

Als je 't mij vraagt niet; als de Ziggo Go app er komt voor deze platforms (al dan niet gratis) dan heeft geen van de klanten met een smart-tv nog een mediabox nodig. Iedereen gaat dan downgraden naar online TV, waardoor Ziggo geld misloopt op de abonnementen en ook nog eens een enorme lading mediaboxen retour krijgt die nog niet zijn afgeschreven.

Dus ik denk dat we nog wel even kunnen wachten op dergelijke apps. Natuurlijk hoop ik dat ik er voor de volle 100 procent naast zit en dat die apps er morgen op staan!!!
Ome Joop

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Mark Ziggo wrote:

Chacose wrote:
Na meer dan een jaar gewacht te hebben heeft Ziggo nog niks gedaan.
Nou klopt dat niet helemaal, maar dat speelt achter gesloten deuren. Dat je teleurgesteld bent kan ik me voorstellen, helaas heb ik geen enkel nieuws om dat gevoel op dit moment weg te nemen m.b.t. de Tizen app.


Is toch gewoon kwestie van wel of niet doen... Tizen is er al lang genoeg eigenlijk een grote schande dat er nog steeds geen duidelijk antwoord is van ziggo's kant... moeten honderdduizenden Tizen toestellen zijn dus de vraag zit wel goed nu het aanbod nog!
David_T

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nog een update over de Tizen app? Ziggo apps worden door heel europa gebruikt, dus gek dat een van de marktleiders, Samsung, niet wordt ondersteund.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
David_T wrote:

Nog een update over de Tizen app? Ziggo apps worden door heel europa gebruikt, dus gek dat een van de marktleiders, Samsung, niet wordt ondersteund.

Inhoudelijk kan ik helaas niets prijsgeven. Work in progress...

Bloksel

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Vreemde is dat de concurrentie wel al een Tizen app heeft, terwijl Ziggo onderdeel uitmaakt van een veel grotere partij. Verder geen airplay2 ondersteuning vanuit de ziggogo iOS app en actieve blokkade van de ziggogo site voor de Tizen browser. Iemand bij UPC doet er alles aan om TV te kijken  zonder kabel zo moeilijk mogelijk te maken en de meeste mensen hebben geen zin meer om coax door heel hele huis te trekken.

Uitgelicht topic