gerard van bree

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Ziggo GO app voor LG smart TV's (webOS v4.0)?

Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen of er in de nabije toekomst ook een Ziggo GO-app voor LG smart TV's met webOS (V4.0) beschikbaar komt?

Bij voorbaat bedankt voor de reacties.

66 Reacties 66
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemorgen @gerard van breemen en welkom hier op de Community! 

Hele goede vraag! Zo ver ik weet zijn er geen plannen dus ik heb voor alle zekerheid nog navraag voor je gedaan. Op het moment is de Ziggo Go app alleen beschikbaar op tv met Android TV besturingssysteem. Voor bijv. Tizen (Samsung besturingssysteem) en LG met webOS is niks bekend. 

Ik zet je bericht door naar de afdeling die hierover gaat en plaats je topic in het Forum deel je tips en suggesties. 

BasL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Zou inderdaad mooi zijn als ze net als voor Android tv’s ook voor LG WebOs een Ziggo Go app werkend krijgen. Heb bij een vriend gezien dat bv de KPN Smart TV app gewoon draait op LG WebOs. (Heb overwogen KPN te nemen) maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat Ziggo natuurlijk zoals elke andere provider zijn voor en nadelen kent. Hopelijk is de wil en de mogelijkheid bij Ziggo er om voor de LG WebOs De Ziggo Go app werkend te krijgen, dan steunen ze alle tv platvormen wat uiteindelijk alleen maar kan resulteren in nog meer én blije bestaande klanten. Ik wil namelijk mijn nieuwe tv het liefst niet meer via een decoder. 
 

hopende op een positieve reactie,

Bas van de Laak

Spitje

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ook ik zou erg graag willen dat dit beschikbaar komt voor WebOS zodat ik op mijn 2e toestel(LG) hier ook gebruik van kan maken.

Boeddha66

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Helemaal mee eens. Erg jammer dat er nog geen app is voor LG webOS.

Zet 'm op Ziggo. Maak ons blij.

afcajax2000

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Maak ons inderdaad blij Ziggo. Het wordt voor mij straks de belangrijkste afweging bij het afsluiten van een nieuwe overeenkomst!

Fcv

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier dezelfde wens, graag een app voor LG smart tv's. Vandaag blij mijn nieuwe tv ontvangen, die ik aangeschaft heb omdat Ziggo stopt met de mediabox extra die bij mij via Wi-Fi prima werkte. Maar helaas kom ik nu tot de conclusie dat ik alsnog een chromecast nodig heb om te streamen, want ziggogo.tv hapert vreselijk. Verder draait alles perfect, maar dat ene ding waarvoor de aanschaf gedaan is dus niet, erg teleurstellend! 😞 Mocht de chromecast morgen ook niet werken dan kan ik de tv weer terugsturen en omruilen voor een Samsung. Misschien had ik beter onderzoek moeten doen, maar ik ging er toch echt van uit dat elk merk smart TV zou werken. 

KajvdL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat Bas hier ook duidelijk aangeeft, de KPN app draait wel gewoon op LG-WebOs… Lijkt me toch dat Ziggo zich op dit vlak niet negatief wil onderscheiden van de concurrentie. Het is voor mij in ieder geval een enorm gemis zonder de Ziggo Go app. 
 

Zijn er al concrete plannen voor de ontwikkeling van de app voor LG WebOs?

Ara111

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo loopt steeds achter de feiten aan. Het lijkt wel of KPN met alles sneller is dan Ziggo. Bijv. AMAZON prime is beschikbaar via KPN maar niet via Ziggo. De KPN app is op elk smart TV beschikbaar. De Ziggo app weer niet. Zo zullen er wel meer dingen zijn waar Ziggo jammerlijk het onderspit delft ten opzichte van KPN. Het lijkt wel of de marketing/ clientcare afdeling van Ziggo ligt te slapen.

kales77

Level 2
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ook ik zou graag gebruik maken van een Ziggo Go app op LG WebOS.

Mjmraeskin

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wij hebben met aantal personen die lg oled cx aangeschaft, prima tv. Echter valt het ons zwaar tegen dat de ziggo app niet webos voorkomt. Ook vanuit de ziggo app casten naar tv werkt niet. Wij overwegen nu om naar KPN te gaan, omdat die wel webos ondersteunen.

Chiel Versteeg

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo go voor WebOS (en ook voor Tizen) zou heel erg mooi zijn.

Mick2305

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wacht er met smacht op!

AshPoe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Ziggo, graag! 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Ara111 wrote:

 De KPN app is op elk smart TV beschikbaar. 

@Ara111

Niet helemaal waar alleen Samsung en LG smart TV's vanaf 2017. En sinds kort vanuit de app voor ipad en iphone airplay ondersteuning.

KPN ondersteund daarmee andere merken/systemen dan Ziggo.

@Fcv dan kon je beter kiezen voor een Sony of Philips deze hebben het door Ziggo ondersteunde Android TV, Samsung zou dan niet opschieten.

@Mjmraeskin op welke manier cast je? Met de Google Chromecast?

Je weet dat de KPN Smart tv app de nodige beperkingen kent? Niet alle tv kanalen zijn beschikbaar.

TKanters

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit zou echt top zijn!

OpaWim

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja jammer kan op de LG TV niet terug kijken want ziggo App werkt niet op die tv .Moet steeds op mijn pc terug kijken

Th.de haas

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb contact opgenomen met LG. Zij geven aan, dat zij alleen een platform zijn voor app's.  Ziggo moet deze ziggogo app activeren, zodat wij deze in webos kunnen gebruiken.

Dus nogmaals ZIGGO ZORG ER NU VOOR DAT DEZE APP BESCHIKBAAR KOMT OP ONZE LG TV.

QPO

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo geef de app svp vrij voor LG smart tv’s 

Dannyvld

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kom op Ziggo! Net een nieuwe LG tv gekocht, kan ik geen TV meer kijken, omdat ik via de App wil kijken. Nu sterk aan het twijfelen om over te stappen naar KPN.

Uitgelicht topic