nolderoos

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO App of Apple TV kan geluid niet streamen

De Ziggo GO app is eindelijk op de apple tv, het duurde even maar we zijn er. Nou kijk ik bijna geen televisie maar voor dingen zoals Formule 1 geniet ik graag van het geluid over mijn sonos systeem. Helaas is het niet mogelijk om het geluid via airplay op de Sonos speakers te krijgen. Apps zoals Netflix, Disney+ en Youtube kunnen dit wel! Het zou een goede toevoeging zijn aan de app, en het lijkt mij niet al te lastig om toe te voegen, eerder iets dat vergeten is door de developers. 

Gaat dit in de toekomst toegevoegd worden?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @nolderoos 
Bedankt voor het benoemen @Andre Verbeek 

Eigenlijk hoef je hier niet veel verstand van te hebben ??. Als je deze topic leest dan lees je dat het niet mogelijk is AirPlay te gebruiken. Zie: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/vanaf-nu-beschikbaar-ziggo-go-beta-app-voor-apple-tv-android-...


Daar staat:
Ik heb geen geluid via airplay. Hoe kan dat?
Dit werkt helaas niet. Geluidsapparatuur via airplay wordt niet ondersteund. Deze feedback delen we natuurlijk ook met de ontwikkelaars. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes

Het geluid kan toch via netwerk? Apple tv met utp naar router en de sonos met utp naar router?

nolderoos
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Andre Verbeek ik wil het gewoon via de Airplay functie kunnen doen. Veel simpeler, en het geluid kan dan door Siri worden bediend.

Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes

Echt veel weet ik er helaas niet van. Sonos is apple minded en het zou het moeten doen. Misschien de tv optisch aansluiten op de sonos? Als ik het goed heb, werkt niet iedere modem/router naadloos met sonos. Of kan het zijn dat de ziggo app niet alles ondersteund?

ik tag @EnergieBoy in dit bericht en hij is beter onderlegd met apple dan ik. Tot mijn spijt houdt het voor mij hier op daar ik niet meer weet van deze materie.

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @nolderoos 
Bedankt voor het benoemen @Andre Verbeek 

Eigenlijk hoef je hier niet veel verstand van te hebben ??. Als je deze topic leest dan lees je dat het niet mogelijk is AirPlay te gebruiken. Zie: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/vanaf-nu-beschikbaar-ziggo-go-beta-app-voor-apple-tv-android-...


Daar staat:
Ik heb geen geluid via airplay. Hoe kan dat?
Dit werkt helaas niet. Geluidsapparatuur via airplay wordt niet ondersteund. Deze feedback delen we natuurlijk ook met de ontwikkelaars. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hi @nolderoos en welkom op de Community! 

Super om te lezen dat er zo met je mee is gedacht! Ik ben het helemaal met je eens dat het een fijne toevoeging zou zijn. Thanks voor je feedback. 

Uitgelicht topic