Ziggo GO afmelden alle apparaten
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!
Je hebt op 17 april je wachtwoord gewijzigd zie ik, mocht iemand anders toch je Mijn Ziggo wachtwoord hebben buitgemaakt zal hij/zij na enige tijd vanzelf uit Ziggo GO gegooid worden. Bij
Een jaar later is deze functie er dus nog steeds niet? Dit is gewoon basis functionaliteit van het geboden platform. Erg kwalijk.
Na het lenen van een iPad op vakantie kan ik die dus nu niet meer uitloggen. Top.
Mocht er een functie zijn die automatisch uitlogt, na een x aantal dagen, dan is het ook precies na 14 dagen en niet de ene keer 14 dagen en de andere keer 22 dagen.
Wanneer wordt deze functie nu echt een keer ingebouwd?
Dag Mark
top dat je mij zo op de hoogte houdt
betere service dan telefonisch
ik wacht nog eveb af
groeten Femke
Nu we toch #Lekkerbezig zijn :D
Is het geen optie / mogelijkheid dat er, gelijk aan WiFi spots, er een identiteit kan worden gemaakt voor Ziggo Go?
Als je daar dan het wachtwoord wijzigt ... 😏 donder boem straalt elke aangelogde verbinding onderuit ?
Extra bonus is dat je niet meer met je MijnZiggo account inlogt dus extra stapje veiligheid ( rare delers daar gelaten 🙂 )
groet,
Bam
Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! 😉)
Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:
- Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
- Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
- Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?
Hi Mark,
Ik had zelf gister voor het eerst met deze foutmelding te maken. Ik begreep echter van mijn zusje dat ze hem al wel eens eerder heeft gehad. Exacte datum daarvan weet ik niet.
Wat ik deed was het openen van de app. Ik ben standaard ingelogd. Ik kreeg gelijk de melding dat het maximum aantal streams bereikt was. Ik was dus nog niet aan het kijken via de app. Vervolgens heb ik naar mijn ouders en zusje gebeld. Mijn ouders zaten niet op de app of laptop, maar keken gewoon televisie. Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account. (Telt het rechtstreeks op de tv gebruik maken van de kanalen van Ziggo ook als 1 streamer?)
Zowel via de app als op de laptop kreeg ik de melding. Mijn vader heeft het ook op zijn laptop geprobeerd en kreeg daar ook dezelfde melding.
Kan dit niet opgelost worden? Netflix en Spotify hebben deze functie ook.
Veiligheid hoog in het vaandel maar de daadwerkelijke uitwerking daarvan lijkt echt nergens op.
1 bitje verkeerd bij een uitgaande mail en gelijk de blokkade erop maar even simpel alles uitloggen is niet te verzinnen.
Hoe dit precies werkt en hoe we dus kunnen zorgen dat jouw ex-partner niet langer gebruik kan maken van jouw Ziggo GO account is nog steeds een vraag die openstaat.
Ik kreeg een tip dat het wijzigen van de Mijn Ziggo gebruikersnaam sneller effect zou hebben op de geldigheid van de Ziggo GO login, maar ik weet niet of dat inderdaad werkt. Aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis.
PS: opzeggen en opnieuw aanmelden onder een ander klantnummer is zeer onpraktisch, zoniet onmogelijk (want het systeem herkent dat je al een account hebt op hetzelfde adres en matcht deze automatisch).
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!
Ik gebruik veel apparaten om Ziggo te kijken en word een beetje moe van de "maximale streams bereikt" foutmelding.
Hoe doe je dat met Ziggo Sport Totaal?
Ik word er een beetje moedeloos van..
Overstappen naar een andere provider is voor mij ook geen optie omdat ik (helaas) geen KPN kabel in me woning heb 😕
Beste
Is er inmiddels al meer bekend over bovenstaand issue? Ook ik heb vanwege omstandigheden de inloggegevens van Mijn Ziggo moeten wijzigen. Toen ik op al m'n apparaten (laptops, tablet, smartphones etc) gezellig bezig was om de Ziggo wachtwoorden aan te passen, kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Ziggo Go het nieuwe wachtwoord niet accepteerde, maar nog werkte met het oude. Ook nog na een uurtje, dag, week... Blijkbaar is dit een issue dat al jaren bekend is bij Ziggo, maar deze bug lijkt bijzonder weinig aandacht te krijgen binnen de organisatie. Dat blijkt wel uit de tijd dat dit draadje startte. Erg jammer allemaal, ik heb verder prima ervaringen met Ziggo wat betreft het oplossen van problemen.
Hi
Het is mogelijk dat een apparaat inderdaad nog tijdelijk blijft werken op het oude wachtwoord, hoewel dit normaal gesproken alleen geldt als het nog ingelogd is (en niet na een nieuwe poging). We hebben hier verder nog geen update over helaas.
Hoi
In je reactie van zojuist geef je aan dat 'het mogelijk is' dat Ziggo Go 'tijdelijk' nog op het oude wachtwoord blijft werken, maar dat dit na een verse login niet meer zou moeten kunnen. Dit klinkt een beetje als een uitzonderingsgeval. Wanneer ik dit topic echter helemaal lees, lijkt er een structureel issue te zijn met de Ziggo Go login na het aanmaken van een vers wachtwoord.
Zou je misschien willen verduidelijken of de personen die actief zijn in dit topic inderdaad tot een groep behoren die helaas pech hebben, of dat het wachtwoord-issue wel degelijk speelt bij alle Ziggo klanten die Ziggo Go gebruiken? Dankjewel!
Dit kan toch niet serieus nog steeds een antwoord zijn na 2 jaar?
Wat is de nieuwe duur van de geldigheid van de tokens en per wanneer wordt dit geïmplementeerd?
Staat dit hele punt überhaupt intern bij Ziggo op een to-do list? en zo niet: waarom niet?
Dit is echt best wel een dingetje anno 2020 (was het anno 2018 al trouwens) maar blijkbaar gebeurt hier helemaal niets mee.
Reageer
Registreren
Heb je al een account? Inloggen
Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Inloggen met sociaal netwerk
Mijn Ziggo Account Inloggen met FacebookVoer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.