Ziggo Go afmelden alle apparaten

• 24 februari 2018
  • 69 Reacties
  • 19860x Bekeken

Het zou een fijne functie zijn in de ZiggoGo app, om het mogelijk te maken de app af te melden op alle apparaten, indien een wachtwoord gelekt is en bepaalde personen geen toegang horen te krijgen tot de app. Daarnaast zou het ook fijn zijn om te kunnen zien waar de app allemaal ingelogd is.

69 Reacties

Reputatie 7
Ik heb sinds gister ook dit probleem!!!
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!

Je hebt op 17 april je wachtwoord gewijzigd zie ik, mocht iemand anders toch je Mijn Ziggo wachtwoord hebben buitgemaakt zal hij/zij na enige tijd vanzelf uit Ziggo GO gegooid worden. Bij @Femmie08 duurde het uiteindelijk 22 dagen.
Reputatie 7
@Femmie08 - Korte update omdat het wat langer duurt, de vraag ligt bij de juiste afdeling en er wordt naar gekeken. In afwachting van hun reactie.
@Femmie08 - Korte update omdat het wat langer duurt, de vraag ligt bij de juiste afdeling en er wordt naar gekeken. In afwachting van hun reactie.
Dag Mark
top dat je mij zo op de hoogte houdt
betere service dan telefonisch
ik wacht nog eveb af
groeten Femke
Reputatie 4
Badge
All,

Nu we toch #Lekkerbezig zijn :D

Is het geen optie / mogelijkheid dat er, gelijk aan WiFi spots, er een identiteit kan worden gemaakt voor Ziggo Go?
Als je daar dan het wachtwoord wijzigt ... 😏 donder boem straalt elke aangelogde verbinding onderuit ?

Extra bonus is dat je niet meer met je MijnZiggo account inlogt dus extra stapje veiligheid ( rare delers daar gelaten 🙂 )

groet,

Bam
Reputatie 7
@LangeACL, @melenser, @paulinreroos, @cjcgvanlaarhoven, @paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Reputatie 7
Badge +35
Voor diegene die niet weet hoe een privébericht te sturen, klik op Mark zijn hoofd, niet te hard SVP en op de nieuwe pagina op: Stuur bericht.
Reputatie 7
Badge +35
@Remonda Standaard kun je geen privébericht sturen, alleen als een moderator je volgt.
Zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Zou inderdaad fijn zijn als je gewoon in 1 keer overal kan uitloggen. Ze bieden functie maar enkel in browsers
@Huytink @Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! 😉)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:
  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?

Hi Mark,

Ik had zelf gister voor het eerst met deze foutmelding te maken. Ik begreep echter van mijn zusje dat ze hem al wel eens eerder heeft gehad. Exacte datum daarvan weet ik niet.

Wat ik deed was het openen van de app. Ik ben standaard ingelogd. Ik kreeg gelijk de melding dat het maximum aantal streams bereikt was. Ik was dus nog niet aan het kijken via de app. Vervolgens heb ik naar mijn ouders en zusje gebeld. Mijn ouders zaten niet op de app of laptop, maar keken gewoon televisie. Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account. (Telt het rechtstreeks op de tv gebruik maken van de kanalen van Ziggo ook als 1 streamer?)

Zowel via de app als op de laptop kreeg ik de melding. Mijn vader heeft het ook op zijn laptop geprobeerd en kreeg daar ook dezelfde melding.
Kan je trouwens zien wanneer de laatste log in is geweest? Groeten
Reputatie 7
Hi @Joanne1986, helaas bestaat deze functie nog niet ondanks de vurige wens van jou, mij en verschillende andere klanten.

Hoe dit precies werkt en hoe we dus kunnen zorgen dat jouw ex-partner niet langer gebruik kan maken van jouw Ziggo GO account is nog steeds een vraag die openstaat.

Ik kreeg een tip dat het wijzigen van de Mijn Ziggo gebruikersnaam sneller effect zou hebben op de geldigheid van de Ziggo GO login, maar ik weet niet of dat inderdaad werkt. Aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis.

PS: opzeggen en opnieuw aanmelden onder een ander klantnummer is zeer onpraktisch, zoniet onmogelijk (want het systeem herkent dat je al een account hebt op hetzelfde adres en matcht deze automatisch).
Ik heb sinds gister ook dit probleem!!!
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!
Reputatie 7
Je bedoelt de laatste keer dat de Ziggo GO app op de iPad (of jouw iPhone) de login gecheckt heeft, dus wanneer de 14 dagen afgelopen zullen zijn? Dat kan ik niet zien helaas.
Bij Ziggo Sport Totaal kan je zien welke apparaten actief zijn op je account en ze makkelijk verwijderen wanneer dat nodig is. Deze functie zou erg gewenst zijn bij Ziggo Go TV.

Ik gebruik veel apparaten om Ziggo te kijken en word een beetje moe van de "maximale streams bereikt" foutmelding.

Hoe doe je dat met Ziggo Sport Totaal?

Is het anders niet mogelijk om mijn huidige abonnement op te zeggen met daarbij behorende klantnr en dan een nieuw pakket te nemen met een nieuwe klantnr?
Ik word er een beetje moedeloos van..
Hmm.. Okay? En nu? Het kan toch niet zo zijn dat mijn ex kn profiteren van mijn Ziggo account?

Overstappen naar een andere provider is voor mij ook geen optie omdat ik (helaas) geen KPN kabel in me woning heb 😕
Reputatie 7
Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
Nee dat kan ik niet, de ingelogde gebruikers worden vanzelf uitgelogd na enige tijd (de ontwikkelaars zeggen max 14 dagen, maar bij de vorige casus duurde het circa 22 dagen).
Reputatie 7
Hey @Femmie08, ik heb nog geen uitleg gekregen over het verlopen van de login en hoe dat precies in elkaar steekt. Maar ik zie nu geen iPad 2 meer recent actief op jouw account dus ik vermoed dat je ex eruit gegooid is!
Ik vind dat echt heel bijzonder dit. Op verschillende topics (ook in deze) wordt door Ziggo medewerkers gezegd dat gebruikers automatisch uitgelogd worden na aanpassen van het wachtwoord. En vertelt Mark van Ziggo dat dit niet bestaat. Verhaal klopt van geen kant. Een onbeperkte sessie anno 2019 kan echt niet.
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Ik lees op dit forum meerdere topics waar mensen van Ziggo aangeven dat na het wijzigen van je wachtwoord, binnen 14 (tot 22) dagen automatisch uitgelogd wordt. Dit is niet waar. Ik heb dit zelf getest op verschillende apparaten. Uitloggen gebeurt niet. Zelfs niet na een aantal maanden.

Mocht er een functie zijn die automatisch uitlogt, na een x aantal dagen, dan is het ook precies na 14 dagen en niet de ene keer 14 dagen en de andere keer 22 dagen.

Wanneer wordt deze functie nu echt een keer ingebouwd?
Mark Ziggo kunt u mij ook helpen? Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
Nee geen verdere reactie en oplossing?
Vind dit een kwalijke zaak en wederom een slechte service van Ziggo, but hey, whats new?
Reputatie 7
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Ik kan er doekjes om winden, maar nee, deze optie bestaat nog steeds niet. Je zult moeten afwachten.
Dank voor je snelle reactie. Ondanks dat het niet is wat ik had gehoopt te horen, toch bedankt.

Reageer