LangeACL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo GO afmelden alle apparaten

Het zou een fijne functie zijn in de ZiggoGo app, om het mogelijk te maken de app af te melden op alle apparaten, indien een wachtwoord gelekt is en bepaalde personen geen toegang horen te krijgen tot de app. Daarnaast zou het ook fijn zijn om te kunnen zien waar de app allemaal ingelogd is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Tapmeester , dat is niet nodig. De geldigheid van de tokens is wel al veel korter dan voorheen. Bij een ingelogd account wordt na een wachtwoordwijziging sneller om het nieuwe wachtwoord gevraagd. Dus dat is een kwestie van tijd dat je ex uitgelogd wordt. Zodra we hierover concreet nieuws hebben, posten we dit uiteraard gelijk op onze Community.

Bekijk in context

90 Reacties 90
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Dat zijn een hoop functies die je graag wilt.

Maar je uitgelekte inlognaam en wachtwoord is ook de inlognaam en het wachtwoord van Mijn Ziggo waar je je abonnement kunt wijzigen of andere persoonlijke zaken.

Als je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd, kan niemand meer gebruik van maken van je Ziggo Go app.
melenser

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
alleen wachtwoord aanpassen werkt niet.. hij logt namelijk niet uit dus men kan gewoon op de app blijven kijken.
mijn wachtwoord is dus door iemand gedeeld waardoor ik zelf bijna niet kan kijken. Super naar dat ik nu het ww heb aangepast maar hen niet kan uitloggen.
lijkt mij een functie die snel geintroduceert moet worden.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
melenser
Dit lijkt me een uitdaging voor een Ziggo moderator, zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Witteveen

Level 7
  • 194Posts
  • 7Oplossingen
  • 24Likes
Ik ga ervan uit dat het blijven kijken niet oneindig is. Ten eerste zal diegene zijn computer niet mogen afsluiten of in slaapstand zetten. En ik denk dat Ziggo dit ook wel eens zal beëindigen. Even geduld hebben dus.
Natuurlijk wel een waarschuwing voor iedereen om niet je inlog te gaan delen. Of inloggen op vreemde computers en dan je inlog laten bewaren. Nee gewoon niet laten opslaan. Ik heb daar heel vreemde dingen mee gezien met office 365.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Witteveen schreef: "Ik ga ervan uit dat het blijven kijken niet oneindig is. Ten eerste zal diegene zijn computer niet mogen afsluiten of in slaapstand zetten."

Jee hoeft maar 1 maal in te loggen in de Ziggo Go app en je blijft ingelogd.
Je hoeft niet opnieuw in te loggen na uitzetten computer en weer aan.
Witteveen

Level 7
  • 194Posts
  • 7Oplossingen
  • 24Likes
Als dat zo is, vind ik dat een ernstige bugg in de app. Je zou maar op iemands anders device inloggen en vergeten af te melden.
Is mijn waarschuwing nog belangrijker om niet je mijnziggo gegevens te delen. Moet je natuurlijk nooit doen. Normaal zou je toch ook verwachten dat je weet met wie je deelt.
paulinreroos

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netflix heeft wel zo een functie. Waarom ziggo niet?
cjcgvanlaarhove

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook hier is mijn Ziggo ww naar buiten gelekt waarschijnlijk door een oud huisgenoot.
ik heb mijn ww al veranderd maar ook ik weet niet hoe ik vreemde apparaten afmeld.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal, ik heb dit topic al een tijdje in de gaten en vind het ook een goede suggestie.

Daarbij wel de opmerking: Je Mijn Ziggo account is persoonlijk, deel deze niet met mensen die je geen toegang wilt geven tot jouw persoonlijke gegevens.
Hierop zijn natuurlijk uitzonderingen en daarvoor zou deze functie een uitkomst zijn.

Hoe en of we deze functie implementeren zijn we nog niet uit, maar de mogelijkheden worden onderzocht.
Er kan bijvoorbeeld een knop komen waarmee je alle apparaten afmeldt, maar ook een aanpassing waardoor alle apparaten automatisch worden afgemeld zodra je je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigt. En wie weet wordt er nog iets veel beters bedacht door jullie of één van onze ontwikkelaars.

Als je ideeën hebt over hoe dit het handigst toegepast kan worden, deel het met ons!
BAM

Level 13
  • 844Posts
  • 54Oplossingen
  • 219Likes
All,

Nu we toch #Lekkerbezig zijn 😄

Is het geen optie / mogelijkheid dat er, gelijk aan WiFi spots, er een identiteit kan worden gemaakt voor Ziggo Go?
Als je daar dan het wachtwoord wijzigt ... :smirk: donder boem straalt elke aangelogde verbinding onderuit ?

Extra bonus is dat je niet meer met je MijnZiggo account inlogt dus extra stapje veiligheid ( rare delers daar gelaten 🙂 )


groet,

Bam
paulmirk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat de mogelijkheid om in een keer op alle apparaten uit te loggen snel komt. Ook ik krijg de melding dat er al 3 streams actief zijn. Twee zijn bij mij thuis ingelogd de 3e geen idee. mogelijk heb ik op een vakantie (bijvoorbeeld op de smart tv) niet uitgelogd of zo, maar het is beroerd dat het wijzigen van het wachtwoord ook niet automatisch uitloggen op alle apparaten wordt doorgevoerd.

Kan ziggo wel voor gebruikers alle apparaten uitloggen?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Voor diegene die niet weet hoe een privébericht te sturen, klik op Mark zijn hoofd, niet te hard SVP en op de nieuwe pagina op: Stuur bericht.
Steefff

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark Ziggo wrote:
Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.

Beste Marco,

Ik kan jouw geen prive bericht sturen maar wil wel graag gebruik maken van bovenstaande.
Hoe kan ik met je in contact komen?

Groet
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Steefff wrote:
Beste Marco,

Ik kan jouw geen prive bericht sturen maar wil wel graag gebruik maken van bovenstaande.
Hoe kan ik met je in contact komen?

Groet

Dat kan nu wel, ik heb je gevolgd!
Remonda

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan ook geen bericht sturen en ik heb ook bovenstaand probleem van het max aantal streamen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Remonda Standaard kun je geen privébericht sturen, alleen als een moderator je volgt.
Zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hallo Remonda,

Ik volg je inmiddels ook, maar ben nog bezig met een oplossing.
Nog wel een paar dingen,

- Crasht je stream? Dan kan het even duren voor je een nieuwe kan beginnen.
- Log andere apparaten waar het kan uit.
Remonda

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee de stream crasht niet. Alleen dat we aan het max aantal zitten van streamen terwijl zover wij weten er maar 2 open staan. Wachtwoord inmiddels veranderd, uitgelogd op beide en weer opnieuw ingelogd maar blijf de melding bij 1 houden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic