Ziggo GO afmelden alle apparaten

• 24 februari 2018
  • 78 reacties
  • 29995 keer bekeken

Toon eerste bericht

78 Reacties

Beste @Mark Ziggo,

Is er inmiddels al meer bekend over bovenstaand issue? Ook ik heb vanwege omstandigheden de inloggegevens van Mijn Ziggo moeten wijzigen. Toen ik op al m'n apparaten (laptops, tablet, smartphones etc) gezellig bezig was om de Ziggo wachtwoorden aan te passen, kwam ik er tot mijn verbazing achter dat Ziggo Go het nieuwe wachtwoord niet accepteerde, maar nog werkte met het oude. Ook nog na een uurtje, dag, week... Blijkbaar is dit een issue dat al jaren bekend is bij Ziggo, maar deze bug lijkt bijzonder weinig aandacht te krijgen binnen de organisatie. Dat blijkt wel uit de tijd dat dit draadje startte. Erg jammer allemaal, ik heb verder prima ervaringen met Ziggo wat betreft het oplossen van problemen. @Mark Ziggo, graag een update alsjeblieft 🙂

Hi @Niels81V,

Het is mogelijk dat een apparaat inderdaad nog tijdelijk blijft werken op het oude wachtwoord, hoewel dit normaal gesproken alleen geldt als het nog ingelogd is (en niet na een nieuwe poging). We hebben hier verder nog geen update over helaas.

Hoi @Alex Ziggo,

In je reactie van zojuist geef je aan dat 'het mogelijk is' dat Ziggo Go 'tijdelijk' nog op het oude wachtwoord blijft werken, maar dat dit na een verse login niet meer zou moeten kunnen. Dit klinkt een beetje als een uitzonderingsgeval. Wanneer ik dit topic echter helemaal lees, lijkt er een structureel issue te zijn met de Ziggo Go login na het aanmaken van een vers wachtwoord.

Zou je misschien willen verduidelijken of de personen die actief zijn in dit topic inderdaad tot een groep behoren die helaas pech hebben, of dat het wachtwoord-issue wel degelijk speelt bij alle Ziggo klanten die Ziggo Go gebruiken? Dankjewel!

Reageer