Ziggo Go afmelden alle apparaten

• 24 februari 2018
  • 69 Reacties
  • 19815x Bekeken

Toon eerste bericht

69 Reacties

Mark Ziggo kunt u mij ook helpen? Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
Reputatie 7
Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
Nee dat kan ik niet, de ingelogde gebruikers worden vanzelf uitgelogd na enige tijd (de ontwikkelaars zeggen max 14 dagen, maar bij de vorige casus duurde het circa 22 dagen).
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Reputatie 7
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Ik kan er doekjes om winden, maar nee, deze optie bestaat nog steeds niet. Je zult moeten afwachten.
Dank voor je snelle reactie. Ondanks dat het niet is wat ik had gehoopt te horen, toch bedankt.
Ik lees op dit forum meerdere topics waar mensen van Ziggo aangeven dat na het wijzigen van je wachtwoord, binnen 14 (tot 22) dagen automatisch uitgelogd wordt. Dit is niet waar. Ik heb dit zelf getest op verschillende apparaten. Uitloggen gebeurt niet. Zelfs niet na een aantal maanden.

Mocht er een functie zijn die automatisch uitlogt, na een x aantal dagen, dan is het ook precies na 14 dagen en niet de ene keer 14 dagen en de andere keer 22 dagen.

Wanneer wordt deze functie nu echt een keer ingebouwd?
Bij mij hetzelfde geval. Wachtwoord veranderd en nog blijft mijn Ziggo Go ingelogd op alle apparaten. Mijn ex zit dus lekker op mijn kosten tv te kijken.
Kan dit niet opgelost worden? Netflix en Spotify hebben deze functie ook.
Reputatie 6
Badge +10
Dit speelt nu al zo lang dat ik denk dat het gewoon nooit komt.
Veiligheid hoog in het vaandel maar de daadwerkelijke uitwerking daarvan lijkt echt nergens op.
1 bitje verkeerd bij een uitgaande mail en gelijk de blokkade erop maar even simpel alles uitloggen is niet te verzinnen.
Is het anders niet mogelijk om mijn huidige abonnement op te zeggen met daarbij behorende klantnr en dan een nieuw pakket te nemen met een nieuwe klantnr?
Ik word er een beetje moedeloos van..
Wellicht dat Mark van Ziggo mij anders verder kan helpen? De 22 dagen zijn al verstreken...
Reputatie 7
Hi @Joanne1986, helaas bestaat deze functie nog niet ondanks de vurige wens van jou, mij en verschillende andere klanten.

Hoe dit precies werkt en hoe we dus kunnen zorgen dat jouw ex-partner niet langer gebruik kan maken van jouw Ziggo GO account is nog steeds een vraag die openstaat.

Ik kreeg een tip dat het wijzigen van de Mijn Ziggo gebruikersnaam sneller effect zou hebben op de geldigheid van de Ziggo GO login, maar ik weet niet of dat inderdaad werkt. Aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis.

PS: opzeggen en opnieuw aanmelden onder een ander klantnummer is zeer onpraktisch, zoniet onmogelijk (want het systeem herkent dat je al een account hebt op hetzelfde adres en matcht deze automatisch).
Hmm.. Okay? En nu? Het kan toch niet zo zijn dat mijn ex kn profiteren van mijn Ziggo account?

Overstappen naar een andere provider is voor mij ook geen optie omdat ik (helaas) geen KPN kabel in me woning heb 😕
Bij Ziggo Sport Totaal kan je zien welke apparaten actief zijn op je account en ze makkelijk verwijderen wanneer dat nodig is. Deze functie zou erg gewenst zijn bij Ziggo Go TV.

Ik gebruik veel apparaten om Ziggo te kijken en word een beetje moe van de "maximale streams bereikt" foutmelding.
Nee geen verdere reactie en oplossing?
Vind dit een kwalijke zaak en wederom een slechte service van Ziggo, but hey, whats new?
Reputatie 7
Ik heb ook nog geen beter antwoord @Joanne1986, dat spijt me.

Heb je je Mijn Ziggo gebruikersnaam al gewijzigd?
Heb ik al meedere keren gedaan. En zo te zien heeft dat niet geholpen. Ik zag trouwens dat je nu je gebruiksnaam niet kan wijzigen, maar je email alleen. Dat is ook niet heel handig. Moet ik dan een ander emailadres aanmaken omdat te kunnen doen?
Dus hoe nu verder?

Kan je wel zien welke apparaten (iphone/android) er gebruik van maken?
Reputatie 7
Heb ik al meedere keren gedaan. En zo te zien heeft dat niet geholpen. Ik zag trouwens dat je nu je gebruiksnaam niet kan wijzigen, maar je email alleen. Dat is ook niet heel handig. Moet ik dan een ander emailadres aanmaken omdat te kunnen doen?
Dus hoe nu verder?

Nieuwe accounts registreren we niet meer met een 'gebruikersnaam' maar met een e-mailadres. Daarbij vervalt je oude gebruikersnaam en log je daarna in met je e-mailadres (dat kan ook je huidige e-mailadres zijn).

Kan je wel zien welke apparaten (iphone/android) er gebruik van maken?
Nee, dat kan ik niet zomaar. Zie PM.
Ik vind dat echt heel bijzonder dit. Op verschillende topics (ook in deze) wordt door Ziggo medewerkers gezegd dat gebruikers automatisch uitgelogd worden na aanpassen van het wachtwoord. En vertelt Mark van Ziggo dat dit niet bestaat. Verhaal klopt van geen kant. Een onbeperkte sessie anno 2019 kan echt niet.
Bij Ziggo Sport Totaal kan je zien welke apparaten actief zijn op je account en ze makkelijk verwijderen wanneer dat nodig is. Deze functie zou erg gewenst zijn bij Ziggo Go TV.

Ik gebruik veel apparaten om Ziggo te kijken en word een beetje moe van de "maximale streams bereikt" foutmelding.

Hoe doe je dat met Ziggo Sport Totaal?

Reageer