Ziggo GO afmelden alle apparaten

  • 24 februari 2018
  • 78 reacties
  • 28947 keer bekeken


Toon eerste bericht

78 Reacties

Reputatie 7
Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
Nee dat kan ik niet, de ingelogde gebruikers worden vanzelf uitgelogd na enige tijd (de ontwikkelaars zeggen max 14 dagen, maar bij de vorige casus duurde het circa 22 dagen).
Reputatie 7
Hey @Femmie08, ik heb nog geen uitleg gekregen over het verlopen van de login en hoe dat precies in elkaar steekt. Maar ik zie nu geen iPad 2 meer recent actief op jouw account dus ik vermoed dat je ex eruit gegooid is!
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Reputatie 1

Hallo.

Ik doe het op deze manier met ‘uitloggen’ Ziggo-Go App:

op Windows 10, scrol in installeerde App's naar > Ziggo-Go, rechts muisklik, > meer, klik > App-instellingen en scrol naar beneden, klik op > beëindigen. Voor uitloggen op ALLE apparaten  klik > opnieuw instellen.

Done

=;-)

Doet de App niet zoals het zou moeten, klik dan op verwijderen. Start je Pc of Laptop opnieuw op.

Ga naar aansluitend naar de Microsoft Store App en download Ziggo-Go opnieuw waarnaar deze automatisch weer word installeert.

Probleem opgelost.

=;-)

Mark Ziggo kunt u mij ook helpen? Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
Nee geen verdere reactie en oplossing?
Vind dit een kwalijke zaak en wederom een slechte service van Ziggo, but hey, whats new?
Reputatie 7

@Stevens17 - Hi Steven, persoonlijk ben ik het helemaal met je eens dat deze functie er zou moeten zijn, maar ondanks herhaaldelijk verzoek is deze functie er nog niet. Ze werken wel aan een verandering in de login tokens, de geldigheid daarvan wordt een stuk korter gemaakt zodat een ingelogd account na een wachtwoordwijziging sneller om het nieuwe wachtwoord zal vragen.

Reputatie 7
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Ik kan er doekjes om winden, maar nee, deze optie bestaat nog steeds niet. Je zult moeten afwachten.
Dank voor je snelle reactie. Ondanks dat het niet is wat ik had gehoopt te horen, toch bedankt.
Bij Ziggo Sport Totaal kan je zien welke apparaten actief zijn op je account en ze makkelijk verwijderen wanneer dat nodig is. Deze functie zou erg gewenst zijn bij Ziggo Go TV.

Ik gebruik veel apparaten om Ziggo te kijken en word een beetje moe van de "maximale streams bereikt" foutmelding.
Reputatie 4
Badge +2

Netflix heeft wel zo een functie. Waarom ziggo niet?

Deze kan ik wel beantwoorden.

Netflix staat het toe om je account te delen.

Dus als je dan teveel apparaten hebt ingelogd of iemand met wie je deelt wil je er niet meer bij hebben heb je zo’n functie nodig.

Dat zijn een hoop functies die je graag wilt.

Maar je uitgelekte inlognaam en wachtwoord is ook de inlognaam en het wachtwoord van Mijn Ziggo waar je je abonnement kunt wijzigen of andere persoonlijke zaken.

Als je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd, kan niemand meer gebruik van maken van je Ziggo Go app.
Reputatie 7
Ik heb ook nog geen beter antwoord @Joanne1986, dat spijt me.

Heb je je Mijn Ziggo gebruikersnaam al gewijzigd?
alleen wachtwoord aanpassen werkt niet.. hij logt namelijk niet uit dus men kan gewoon op de app blijven kijken.
mijn wachtwoord is dus door iemand gedeeld waardoor ik zelf bijna niet kan kijken. Super naar dat ik nu het ww heb aangepast maar hen niet kan uitloggen.
lijkt mij een functie die snel geintroduceert moet worden.
@melenser
Dit lijkt me een uitdaging voor een Ziggo moderator, zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga ervan uit dat het blijven kijken niet oneindig is. Ten eerste zal diegene zijn computer niet mogen afsluiten of in slaapstand zetten. En ik denk dat Ziggo dit ook wel eens zal beëindigen. Even geduld hebben dus.
Natuurlijk wel een waarschuwing voor iedereen om niet je inlog te gaan delen. Of inloggen op vreemde computers en dan je inlog laten bewaren. Nee gewoon niet laten opslaan. Ik heb daar heel vreemde dingen mee gezien met office 365.
@Witteveen schreef: "Ik ga ervan uit dat het blijven kijken niet oneindig is. Ten eerste zal diegene zijn computer niet mogen afsluiten of in slaapstand zetten."

Jee hoeft maar 1 maal in te loggen in de Ziggo Go app en je blijft ingelogd.
Je hoeft niet opnieuw in te loggen na uitzetten computer en weer aan.
Reputatie 4
Badge +3
Als dat zo is, vind ik dat een ernstige bugg in de app. Je zou maar op iemands anders device inloggen en vergeten af te melden.
Is mijn waarschuwing nog belangrijker om niet je mijnziggo gegevens te delen. Moet je natuurlijk nooit doen. Normaal zou je toch ook verwachten dat je weet met wie je deelt.
Netflix heeft wel zo een functie. Waarom ziggo niet?
ook hier is mijn Ziggo ww naar buiten gelekt waarschijnlijk door een oud huisgenoot.
ik heb mijn ww al veranderd maar ook ik weet niet hoe ik vreemde apparaten afmeld.
Reputatie 7
Hoi allemaal, ik heb dit topic al een tijdje in de gaten en vind het ook een goede suggestie.

Daarbij wel de opmerking: Je Mijn Ziggo account is persoonlijk, deel deze niet met mensen die je geen toegang wilt geven tot jouw persoonlijke gegevens.
Hierop zijn natuurlijk uitzonderingen en daarvoor zou deze functie een uitkomst zijn.

Hoe en of we deze functie implementeren zijn we nog niet uit, maar de mogelijkheden worden onderzocht.
Er kan bijvoorbeeld een knop komen waarmee je alle apparaten afmeldt, maar ook een aanpassing waardoor alle apparaten automatisch worden afgemeld zodra je je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigt. En wie weet wordt er nog iets veel beters bedacht door jullie of één van onze ontwikkelaars.

Als je ideeën hebt over hoe dit het handigst toegepast kan worden, deel het met ons!
Ik hoop dat de mogelijkheid om in een keer op alle apparaten uit te loggen snel komt. Ook ik krijg de melding dat er al 3 streams actief zijn. Twee zijn bij mij thuis ingelogd de 3e geen idee. mogelijk heb ik op een vakantie (bijvoorbeeld op de smart tv) niet uitgelogd of zo, maar het is beroerd dat het wijzigen van het wachtwoord ook niet automatisch uitloggen op alle apparaten wordt doorgevoerd.

Kan ziggo wel voor gebruikers alle apparaten uitloggen?
Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Beste Marco,

Ik kan jouw geen prive bericht sturen maar wil wel graag gebruik maken van bovenstaande.
Hoe kan ik met je in contact komen?

Groet
Reputatie 7
Beste Marco,

Ik kan jouw geen prive bericht sturen maar wil wel graag gebruik maken van bovenstaande.
Hoe kan ik met je in contact komen?

Groet

Dat kan nu wel, ik heb je gevolgd!
Ik kan ook geen bericht sturen en ik heb ook bovenstaand probleem van het max aantal streamen.

Reageer