Ziggo Go afmelden alle apparaten

• 24 februari 2018
  • 69 Reacties
  • 19860x Bekeken

Toon eerste bericht

69 Reacties

Zou inderdaad fijn zijn als je gewoon in 1 keer overal kan uitloggen. Ze bieden functie maar enkel in browsers
is er inmiddels al een oplossing??
Reputatie 7
is er inmiddels al een oplossing??Helaas, deze functie bestaat nog niet. Ik heb geen nieuws in dezen.
Mark hier ook zelfde probleem,

heb wel nieuwe topic aangemaakt, later pas kwam ik deze te lezen.

kunnen jullie niet ons hiermee helpen?
ik kan ook niet ziggo app gebruiken, is toch bizar, we betalen wel voor !
@LangeACL, @melenser, @paulinreroos, @cjcgvanlaarhoven, @paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.

Ik ervaar hetzelfde probleem. Hoe kan ik je een bericht sturen?
Reputatie 7
Badge +35
@Huytink Je kunt @Mark Ziggo alleen een bericht sturen als hij je uitnodigd en je volgt.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
@Mark Ziggo kan je mij aub volgen? Dan kan ik je mijn inlog gegevens toesturen.
Reputatie 7
@Huytink @Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! 😉)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:
  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?
@Huytink @Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! 😉)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:
  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?

Hi Mark,

Ik had zelf gister voor het eerst met deze foutmelding te maken. Ik begreep echter van mijn zusje dat ze hem al wel eens eerder heeft gehad. Exacte datum daarvan weet ik niet.

Wat ik deed was het openen van de app. Ik ben standaard ingelogd. Ik kreeg gelijk de melding dat het maximum aantal streams bereikt was. Ik was dus nog niet aan het kijken via de app. Vervolgens heb ik naar mijn ouders en zusje gebeld. Mijn ouders zaten niet op de app of laptop, maar keken gewoon televisie. Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account. (Telt het rechtstreeks op de tv gebruik maken van de kanalen van Ziggo ook als 1 streamer?)

Zowel via de app als op de laptop kreeg ik de melding. Mijn vader heeft het ook op zijn laptop geprobeerd en kreeg daar ook dezelfde melding.
Reputatie 7
Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account.Heel helder, dank voor deze toelichting en daarmee denk ik ook dat we de oorzaak te pakken hebben!

Het kan voorkomen dat een stream onderbroken wordt (zoals bij je zusje), maar dat daarbij de stream aan onze kant als 'actief' blijft hangen. Je zusje klikt opnieuw hetzelfde programma aan en kijkt verder via stream #2, maar je merkt niet dat Ziggo GO dit als 2e steam pakt. Totdat het nog 2x voorkomt en dan zit je ineens aan stream 4 en zul je deze foutmelding krijgen. Of in jouw geval waarbij er blijkbaar twee streams zijn blijven hangen en jullie ombeurten van de derde gebruik konden maken.

Deze vastgelopen 'actieve' streams verdwijnen wel na enige tijd dus ik verwacht dat je er nu geen last meer van hebt, klopt dat?
Reputatie 7
Update: inmiddels heb ik wat meer informatie over de werking van Ziggo GO met betrekking tot het login systeem.

De app checkt inderdaad niet elke keer of de Mijn Ziggo gegevens waarmee hij is ingelogd nog kloppen, maar dat gebeurt eens in de 14 dagen. Mocht het dus voorkomen dat ex-huisgenoten of dergelijke veel gebruikmaken van jouw Mijn Ziggo account zonder toestemming kun je je Mijn Ziggo login wijzigen en na maximaal 14 dagen ben je verlost van de ongenode gasten.

Ik vermoed echter dat de meeste gevallen van deze foutmelding (maximaal aantal streams bereikt) veroorzaakt wordt door een stream die vastloopt en op de achtergrond nog 'actief' is voor enige tijd. Dat is veel sneller opgelost, kwestie van uren (weet niet exact hoe lang).
@LangeACL, @melenser, @paulinreroos, @cjcgvanlaarhoven, @paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.

Beste Mark,

Ik heb ook dit probleem
kunt u mij helpen
wil het apparaat waar mijn ex op kijkt ioad wil ik eraf hebben
heb mijn wachtwoord gewijzigd maar kan zelf ook nog op de app zonder mijn wachtwoord wijzigen.

hoop dat u mij verder kunt helpen

groeten

Femke
Reputatie 7
@Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!

Heb je de volgende informatie voor mij?
  • Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
  • Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?

Beste

Beste Mark
dank voor de snelle reactie
ik zelf gebruik de app op mijn iphone 8.
ik heb het wachtwoord gisteren gewijzigd op de site
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon

groeten Femke
Reputatie 7
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon

Ik zie bij jou inderdaad ook een ander apparaat (iPad 2) wat zo nu en dan gebruikmaakt van Ziggo GO. Dan vrees ik dat ik niets anders kan doen dan je te adviseren om (maximaal) 14 dagen te wachten. Elke 14 dagen checkt de app of de login nog geldig is, dus na de volgende check op dat apparaat zal je ex geen toegang meer hebben tot jouw Ziggo GO account.

Ik zie bij jou inderdaad ook een ander apparaat (iPad 2) wat zo nu en dan gebruikmaakt van Ziggo GO. Dan vrees ik dat ik niets anders kan doen dan je te adviseren om (maximaal) 14 dagen te wachten. Elke 14 dagen checkt de app of de login nog geldig is, dus na de volgende check op dat apparaat zal je ex geen toegang meer hebben tot jouw Ziggo GO account.

Dag Mark,
fijn om te horen dat over 2 weken de login gecheckt wordt en het dan niet meer mogelijk is om te kijken als je het nieuwe wachtwoord niet meer hebt.
Dan zal ik dat bij mijn eigen app ook merken.

bedankt voor het uitzoeken!
Kan je trouwens zien wanneer de laatste log in is geweest? Groeten
Reputatie 7
Je bedoelt de laatste keer dat de Ziggo GO app op de iPad (of jouw iPhone) de login gecheckt heeft, dus wanneer de 14 dagen afgelopen zullen zijn? Dat kan ik niet zien helaas.
Hoi allemaal, ik heb dit topic al een tijdje in de gaten en vind het ook een goede suggestie.

Daarbij wel de opmerking: Je Mijn Ziggo account is persoonlijk, deel deze niet met mensen die je geen toegang wilt geven tot jouw persoonlijke gegevens.
Hierop zijn natuurlijk uitzonderingen en daarvoor zou deze functie een uitkomst zijn.

Hoe en of we deze functie implementeren zijn we nog niet uit, maar de mogelijkheden worden onderzocht.
Er kan bijvoorbeeld een knop komen waarmee je alle apparaten afmeldt, maar ook een aanpassing waardoor alle apparaten automatisch worden afgemeld zodra je je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigt. En wie weet wordt er nog iets veel beters bedacht door jullie of één van onze ontwikkelaars.

Als je ideeën hebt over hoe dit het handigst toegepast kan worden, deel het met ons!

Dag Mark
twee weken geleden heb je mijn vraag behandeld over dat iemand onterecht mee kijkt op mijn ziggo.
Ik heb het wachtwoord toen aangepast dn jij zei ziggo ververst iedere twee weken om te kijken of het wachtwoord nog over een komt. Ik heb zelf ook de ziggo go app maar nu twee weken later kan ik nog steeds in de app met mijn oude wachtwoord.
kan hier iets aan gedaan worden. Gaat het wisselen van media box helpen? Of moet ik mijn abonnemnt opzeggen? Groeten Femke
Reputatie 7
Dag Mark
twee weken geleden heb je mijn vraag behandeld over dat iemand onterecht mee kijkt op mijn ziggo.
Ik heb het wachtwoord toen aangepast dn jij zei ziggo ververst iedere twee weken om te kijken of het wachtwoord nog over een komt. Ik heb zelf ook de ziggo go app maar nu twee weken later kan ik nog steeds in de app met mijn oude wachtwoord.
kan hier iets aan gedaan worden. Gaat het wisselen van media box helpen? Of moet ik mijn abonnemnt opzeggen? Groeten Femke

Dan werkt dit niet zoals de ontwikkelaars het bedoeld hebben (of dit is zonder aankondiging weer gewijzigd). Ik zal eens informeren wat de mogelijkheden zijn en waarom het niet werkt zoals beloofd!
Reputatie 7
@Femmie08 - Korte update omdat het wat langer duurt, de vraag ligt bij de juiste afdeling en er wordt naar gekeken. In afwachting van hun reactie.
@Femmie08 - Korte update omdat het wat langer duurt, de vraag ligt bij de juiste afdeling en er wordt naar gekeken. In afwachting van hun reactie.
Dag Mark
top dat je mij zo op de hoogte houdt
betere service dan telefonisch
ik wacht nog eveb af
groeten Femke
Reputatie 7
Hey @Femmie08, ik heb nog geen uitleg gekregen over het verlopen van de login en hoe dat precies in elkaar steekt. Maar ik zie nu geen iPad 2 meer recent actief op jouw account dus ik vermoed dat je ex eruit gegooid is!
Ik heb sinds gister ook dit probleem!!!
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!
Reputatie 7
Ik heb sinds gister ook dit probleem!!!
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!

Je hebt op 17 april je wachtwoord gewijzigd zie ik, mocht iemand anders toch je Mijn Ziggo wachtwoord hebben buitgemaakt zal hij/zij na enige tijd vanzelf uit Ziggo GO gegooid worden. Bij @Femmie08 duurde het uiteindelijk 22 dagen.

Reageer