8t88

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo App voor de PS4

Heel graag zou ik een Ziggo App zien voor op de PS4, zodat de kidz lekker op hun kamer ook naar TV kunnen kijken!
8 Reacties 8
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi 8t88,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Een heel mooi idee om door te geven aan Ziggo. Of je veel kans maakt weet ik niet. Maar het is zeker goed dat je het hier schrijft want als er meer mensen melden dat ze het graag op PS4 willen, wie weet gaat Ziggo er dan mee aan de slag.

Mocht je andere vragen hebben, of goede ideeën, laat het dan gerust hier achter op de Community 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @8t88. Welkom hier! En bedankt voor je idee/suggestie. Deze ga ik doorzetten. Wellicht dat het in de toekomst inderdaad mogelijk gaat zijn om via de PlayStation Ziggo te kijken, al weet ik niets over dat hier plannen voor zijn.
Wist je dat je (digitaal) via de kabel ook al TV kunt kijken, en dat er ook mogelijkheden zijn voor een extra CI+ module of mediabox?

Mocht je de opties willen bespreken, hoor ik uiteraard graag van je!
rridder

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik wacht ook nog steeds op een dergelijk oplossing, app voor smart tv, kodi of playstation. Ik heb in mijn tv al een CI+ kaart maar daar kan je bijvoorbeeld niet de on demand video's mee kijken. Volgens mij is voldoende vraag naar een app aangezien ik al meerdere berichten heb gelezen hierover.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi rridder
Tussen berichten lezen en daadwerkelijk een app zit een hele lange weg 😉
Misschien is Ziggo er mee bezig, maar misschien ook niet. Dit zijn dingen waar je gewoon geduldig op moet wachten. Denk nooit dat er iemand van Ziggo ons eerlijk zal vertellen waar ze allemaal mee bezig zijn en wat we allemaal nog kunnen verwachten de komen weken, maanden en/of jaren.

Maar ik hoop zeker met je mee want ik kan niet wachten op een Apple TV app 😛
Dus ik blij net zoals jij hopen op een spoedig antwoord van Ziggo.
rridder

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
EnergieBoy wrote:
Hoi rridder
Tussen berichten lezen en daadwerkelijk een app zit een hele lange weg 😉
Misschien is Ziggo er mee bezig, maar misschien ook niet. Dit zijn dingen waar je gewoon geduldig op moet wachten. Denk nooit dat er iemand van Ziggo ons eerlijk zal vertellen waar ze allemaal mee bezig zijn en wat we allemaal nog kunnen verwachten de komen weken, maanden en/of jaren.


Helemaal mee eens, alleen duurt het ook weer niet zo lang. In 2017 was er een gebruiker die een eigen Kodi app ontwikkelt had die al werkte. Dit was echter niet toegestaan volgens de ziggo regels. Destijds waren ze nog nergens mee bezig waren ze het ook niet van plan. Hopelijk hebben ze hun mening bijgesteld en moeten we inderdaad hopen op een dergelijke app in de toekomst.
Az0987654321

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo! Is daar iemand? Inmiddels is t 2020, is er al  zicht op een Ziggo app of browser die html5 wel ondersteunt op de ps4. Lijkt wel alsof ze niet willen samenwerken... slechtere clientvertegenwoordiging vind je alleen terug bij de banken

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Az0987654321 wrote:

Hallo! Is daar iemand? Inmiddels is t 2020, is er al  zicht op een Ziggo app of browser die html5 wel ondersteunt op de ps4. Lijkt wel alsof ze niet willen samenwerken... slechtere clientvertegenwoordiging vind je alleen terug bij de banken

 

Hier is iemand ;-). 

Er zijn nog geen plannen bekend voor een Ziggo GO app voor de playstation, helaas. 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Az0987654321 wrote:

Hallo! Is daar iemand? Inmiddels is t 2020, is er al  zicht op een Ziggo app of browser die html5 wel ondersteunt op de ps4. Lijkt wel alsof ze niet willen samenwerken... slechtere clientvertegenwoordiging vind je alleen terug bij de banken

Als er nog geen zicht is op de Ziggo GO app voor Apple TV en het gebruik van Safari met ZiggoGO.TV, dan is er zeker nog geen zicht op de PS4. Lijkt mij toch belangrijker om Apple gebruikers eens tegemoet te komen. Ja, sorry dat ik het zo moet zeggen… Iedereen is belangrijk, maar met Safari zitten we al heel lang te wachten 😞  - En ook voor de Apple TV.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic