Vraag

Zender suggestie: FOX News

• 28 september 2018
  • 109 Reacties
  • 5056x Bekeken

Reputatie 2
Ik wil graag de Fox nieuws zender in het basis pakket het is de tegenhanger van CNN die links is en Fox nieuws is rechts.

109 Reacties

Reputatie 2
Het is stuken beter dan CNN .
Toen er nog UPC was had ik hem ook en keek er dagelijks naar.

Het is veel radicaler alleen mensen hier weten dat niet.
Reputatie 1
Graag Fox News op ziggo aanbieden, ik verbaas mij er over dat het er niet eens op staat....
Reputatie 2
Badge
Ik deel deze mening. Fox News bij Ziggo en ik overweeg klant te worden. CNN mag, maar ik kan ook best zonder.
Reputatie 3
Badge
Ik ben ook erg voor het toevoegen van FoxNews.

Eigenlijk is het aanbieden van CNN als nieuwszender nogal dubieus. Het is meerdere malen bewezen dat CNN nepnieuws brengt en zelfs nepnieuws orkestreert! Bv door opstootje te organiseren waarna er een paar boosmensen komen en die dan opnemen onder zoveel hoeken en voor/achterkant en daarbij rapporteren dat er honderden aanwezig zijn. Maar nog vele vele malen meer zijn zij betrapt op demagogische nepreportages en stellingen.

Nieuwszenders horen nieuws onafhankelijk te brengen met alle belangrijke meningen. Niet nieuws verzinnen, orkestreren en manipuleren om een politieke agenda na te streven 😡
Ben het helemaal niet met je eens. Dat is opinie.
Jij wilt Fox News en als veel anderen dat ook willen, dan zou het goed zijn
als Ziggo Fox News op de kabel zet.
Dan ga ik er ook eens naar kijken. Aan 1 bron heb je niets als je achter de 'waarheid' wilt komen. Als die al makkelijk te achterhalen zou zijn.
Gr Han
Reputatie 7
Badge +35
@Jur2 Ik lees ook meningen die exact het tegenovergestelde weergeven.

Ik ga geen politieke discussie aan en/of een discussie over feiten en fake news, omdat we dan waarschijnlijk over 2 jaar nog bezig zijn en mijn prioriteitenlijstje eerst nog een aantal onderwerpen en bezigheden bevat die ik aangenamer vindt.

Gelukkig kan en mag iedereen kijken naar wat hij het leukst vindt op TV en/of internet.☺
Reputatie 2
Badge
Zie hier de tolerante linksmensch in actie; ik vind iets k**, dus we moeten het buitensluiten.
Wat een gebrainwashte bende. CNN wordt al decennia lang gepositioneerd als de "objectieve" nieuwszender van de wereld en op elke congreszaak, vlieghaven, hotel door je strot geduwd. Maar deze totaal onbereikbare zender is een rechts complot. Wake op mensen!
Graag +1 voor Fox News in het zenderpakket.
Reputatie 3
Badge
Nog maar eens een (schrijnend) voorbeeld waarom het zo belangrijk is om (ook) Fox News te hebben naast de links politiek nepnieuws zenders, opdat wij de waarheidsvinding niet verliezen:

De meesten zullen bekend zijn met die indiaan die jongeren met een MAGA petje (van Trump) op beschuldigden:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3056620/video-indiaan-en-scholier-splijt-vs

En dan weet oa CNN maar ook andere ratten niet hoe snel zij die kinderen publiekelijk moeten afslachten.
Tot Fox wat waarheidsvinding de lucht in slingerd:
  • https://www.foxnews.com/entertainment/media-treatment-of-covington-students-way-worse-than-kavanaugh-coverage-critic-says
  • https://www.foxnews.com/politics/trump-defends-covington-catholic-hs-students-says-media-smeared-them
Let vooral op de rustige, analytische en vanuit verschillende standpunten benaderde analyse van de feiten en duiding die hieraan wordt gegeven. Een nieuwszender waardig!
En over het vuilnis zoals CNN of linkse politici, hollywood idioten en beroemdheden die oproepen tot het vervolgen of zelfs vermoorden van deze onschuldige kinderen die zelf 2 uur lang (!) racistisch werden beledigd en opgejut en daarna zeer geprovoceerd door die gestoorde Indiaan die over het gebeurde ook nog eens ranzig ging liegen en de feiten omkeerde, terwijl de enige reactie van die kinderen teruglachen was, zullen we maar niet teveel woorden vuil over maken.
Reputatie 7

Hi Jantje Beton,

Ik kijk alleen naar Fox News. CNN is alleen maar Fake!

Het is niet altijd makkelijk om op Ziggo TV een pagina te vinden die altijd Fox News continu uitzendt.

Hier is een updated lijst van werkende sites (23 Juni 2019)
  1. ustv247.tv/foxneslive/ - TV (niet meer), Mobiel (alleen met US IP adres door VPN), Computer is OK
  2. livenewswatch.com/fox-news.html - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer is OK
  3. streamfare.com - TV (alleen Stream-2), Mobiel (Stream-1 en -2), Computer (Stream-1 en -2)
  4. livenewsnow.com/fox - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer OK
  5. livenewsmag.com/fox - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer OK
  6. usnewstoday.live/fox-news-live-streaming/ TV (OK), Mobiel en Computer (OK)
Ik zal nog meer paginas doorgeven, wanneer ik er meer vindt.

Groet,

PeterXu
Reputatie 7
Hallo allen, zullen we het daar bij laten? :)

Punt 3 van Be rt is discussie technisch misschien een drogreden, maar het is positief en geeft inhoudelijk wel aan waar het om gaat in dit topic op dit forum. En dat is of je graag FOX News zou willen kijken op tv.

Laten we hier ruimte geven aan andere forum bezoekers om dat aan ons door te geven.
Reputatie 2
Badge
Ik heb aangetoond dat Fox News in de VS veel populairder is dan CNN. En toch geeft Ziggo CNN wel door en Fox niet. Dat snap ik niet. Laat ze tijdens het komende verkiezingsjaar Fox gaan aanbieden; eventueel in een keuzepakket; dan kunnen we daarna conclusies trekken.

Overigens is die quote van het subgroepje niet van mij, maar van Jur. Maar ik wil 'm desalniettemin best voor m'n rekening nemen: dit forum biedt geen representatieve steekproef; en daarom is het op basis van 'een klein aantal' reacties allemaal conclusies te gaan trekken voorbarig.
Reputatie 1
Waarom?
Van de 4 miljoen Ziggo abonnees, zie ik in dit topic geen mensenmassa wat deze zender graag zou willen zien en dan lijkt er geen belang voor Ziggo te zijn om te kiezen voor deze zender en kiezen ze voor andere zenders waar meer naar gekeken zal worden.

Gelukkig is hij hier live te zien: http://usnewslive.tv/foxnewslive

Dat lijkt me een kwestie van tijd; misschien kan Ziggo eens een poll online zetten hiervoor. Nu CNN is ontmaskerd als grootste fakenews-kanaal van de VS en Fox News op alle punten gelijk bleek te hebben zal hier ongetwijfeld meer interesse voor zijn.
Reputatie 1
Mensen, laten we hier geen politieke meningen gaan verkondigen. ;)

Groet, Gusto

Politieke mening is niet aan de orde; ik wil als kijker de mogelijkheid hebben om beide zijden van het spectrum te ontvangen en dat krijg ik niet; ik krijg alleen het Democraten-kanaal CNN dat niets anders doet dan de hele dag "Republikeinen zijn racisten en Trump is de grootste" door je strot duwen.
Reputatie 1

Vanwege de gewenste diversiteit van de nieuwsvoorziening (zie o.a. hierboven 😁) vind ik het een goed idee om Fox op te nemen in het Basispakket. Wanneer komt het ?Er zijn geen concrete plannen. We blijven de zender suggesties en aantallen inventariseren, dat blijft meer dan welkom op de Community. Die informatie in dit topic bundelen we samen met andere zendervoorkeuren en sturen we doorlopend naar de zender planners. Zij nemen het mee in de overwegingen. We stellen het zenderpakket samen om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken, het zenderpakket is per individuele klant niet af te stemmen.

Als "een zo breed mogelijk publiek aanspreken" een criterium zou zijn, dan zou Fox News (toch de grootste nieuwszender in de VS qua kijkeraantallen) er zéker tussen moeten zitten. CNN en (MS)NBC zijn zeer eenzijdig en extreem links, waar Fox veel objectiever (ja, neigend naar rechts in opinieprogramma's) en fair & balanced nieuws brengt. Veel mensen (ook mensen die níet de moeite nemen om tijd te besteden aan een forumtopic) hebben hier dringend behoefte aan.
Reputatie 7
Badge +19
En laten we vriendelijk blijven, links, rechts of midden...
Reputatie 7
Badge +35
Ik zie de grote vraag in Nederland feitelijk nog niet, maar je weet maar nooit. @Jur2

Advies: start een actie en maak hier een topic met een poll waar mensen kunnen stemmen of ze Fox News wel of niet willen.
Dan kun je de cijfers hard maken en dat kan Ziggo mogelijk op andere gedachten brengen.
Reputatie 3
Badge
Maar die behoefte lijkt er nog steeds niet te zijn bij een grote groep, althans nergens aantoonbaar en dan heeft doorgifte geen zin.
Die behoefte lijkt er nog steeds niet ook niet te zijn, althans nergens aantoonbaar en dan heeft doorgifte zin.

Er zijn meer initiatieven uit dit forum gekomen die beloond zijn

Er zijn ook initiatieven buiten dit forum beloond. Bijvoorbeeld die van Ziggo zelf naar aanleiding van onderzoek naar vraag/aanbod.

Toon aan dat dat niet zo

Dat is het werk van Ziggo, niet van de kijkers. Die betalen Ziggo immers om een zo goed mogelijk aanbod te creëeren voor de kijkers met een goed rendement voor de aandeelhouders van Ziggo.

Helaas zijn er maar een paar en die vinden de kosten te hoog om op de kabel te komen.

Dat verhaal kennen we ook van destijds met KPN en het telefoonnetwerk. Totdat er wat rechtzaakjes een andere blik op die 'kosten' gaven.
Badge +3
Ja, vroeger ook eens aan FoxNews gevraagd of ik er via satelliet naar mag kijken, maar dat mocht niet van FoxNews. Misschien tegenwoordig wel? (legaal dan)
Maar doe maar op de digitale kabel, er komt toch ruimte beschikbaar :)
En dan CNN en FoxNews in HD. (en NASA al dan niet via een app)
Reputatie 7
Badge +35

Tot die tijd: http://video.foxnews.com/v/5614615980001/?%23sp=watch-live#sp=watch-live

Ik denk niet of er voor Fox News veel interesse is in Nederland.
Waarop baseer je de laatste uitspraak?

Omdat dit topic al meer dan 6 maanden online is en er nog geen handvol mensen aangeven heeft dat ze graag naar Fox News kijken en dit graag bij Ziggo willen zien.

Anne H Ziggo schreef 6 maanden in dit topic: "Suggesties doen mag altijd. Graag zelfs! Als meer klanten er brood in zien dan stromen de berichten vanzelf binnen."
Reputatie 3
Badge
Joh nu gaat het opeens over vrijheid van meningsuiting
Als je het draadje had gevolgd, als je de essentie van het sLinkse nepnieuws van CNN vs het realistischer nieuws van Fox News begrijpt, zou die VvMU niet onverwacht voor je geweest.

ga je direct op de man spelen

Ik heb eerder de idee dat de moderatoren dat met jou hebben gedaan toen zij jouw vuige taalgebruik niet door de beugen vonden konden gaan 🤔😉

direct op de man spelen terwijl daar totaal geen aanleiding toe is, enkel en alleen om verdere reacties te ontlokken. Sarcasmemodus: een eigenschap die ik wel vaker zie bij complotdenkers die vast in hun bubbel zitten.

Goed inhoudelijk argument 🤮

Het is inmiddels duidelijk dat dit topic alleen gestart is om wat stennis te schoppen, erg opvallend dat iedereen die hier roept dat CNN fake news alleen maar geregistreerd is om in dit topic te reageren en nauwelijks ergens anders op het forum te vinden is.

Kijk nog eens goed? Juist ja!

Bij deze het topic ontvolgd

👋
Reputatie 2
Badge
@Conforto ok doei.
Reputatie 7
Badge +35
@Pietje puk2 Ik zie het inderdaad staan in het Internationaal pakket.
Reputatie 2
Badge
@moderator. Wat mij betreft mag u het vuige taalgebruik van de heer Conforto gewoon laten staan hoor. Anders dan snowflake links doe ik niet zo moeilijk als iemand met dat soort bewoordingen zijn eigen argumentatie om zeep helpt. Zegt meer over hem dan over ons.

Reageer