Vraag

Zender suggestie: FOX News

• 28 september 2018
  • 139 reacties
  • 7518 keer bekeken

Toon eerste bericht

139 Reacties

Er is duidelijk geen intresse in Fox News bij Ziggo-klanten.
Bekijk deze uitzendingen maar via Youtube. 😉

Groet, Gusto
@Pietje puk2 Ik zie het inderdaad staan in het Internationaal pakket.
Reputatie 2
Badge
@Gusto Ja Fox News kijken via Youtube TV met een VPN, is inderdaad de enige optie. Kost me 50 euro per maand. Dure grap.
@Pietje puk2 ,
tja, "kwaliteit" kost geld. 😉

Groet, Gusto
Reputatie 2
Badge

https://www.projectveritas.com/

Do I need to say more?

Q: What motivated you to write this book? I understand it’s a sequel.

A: Yes, this is the second volume of Fox Nation vs. Reality, and it was motivated by there being just too many blatant falsehoods disseminated by Fox to fit in one volume.

Vraag: Wat motiveerde je om dit boek te schrijven? Ik begrijp dat het een vervolg is.
Antwoord: Ja, dit is het tweede deel van Fox Nation vs. Reality, en het werd gemotiveerd door het feit dat er gewoon te veel flagrante leugens werden verspreid door Fox om in één deel te passen.

Read more at http://www.newshounds.us/interview_with_mark_howard_author_of_fox_nation_vs_reality_040515#c7uJHBl7HQwiAdkv.99

https://www.projectveritas.com/

Do I need to say more?

Kijk je dan ook even de serie “the Loudest Voice”? Aanrader. Weet je gelijk hoe het er bij Fox aan toe ging. Blaming and shaming en ronkende propaganda, onder leiding van Roger Ailes.…

Gezond verstand voorop houden en kritisch blijven. 

Reputatie 2
Badge

Tucker Carlson en Sean Hannity maken er geen geheim van een opinierend TV programma te maken. CNN is hypocriet. Minder CNN. Meer Fox.

Hi Jantje Beton,

Ik kijk alleen naar Fox News. CNN is alleen maar Fake!

Het is niet altijd makkelijk om op Ziggo TV een pagina te vinden die altijd Fox News continu uitzendt.

Hier is een updated lijst van werkende sites (23 Juni 2019)

1. ustv247.tv/foxneslive/ - TV (niet meer), Mobiel (alleen met US IP adres door VPN), Computer is OK
  2. livenewswatch.com/fox-news.html - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer is OK
  3. streamfare.com - TV (alleen Stream-2), Mobiel (Stream-1 en -2), Computer (Stream-1 en -2)
  4. livenewsnow.com/fox - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer OK
  5. livenewsmag.com/fox - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer OK
  6. usnewstoday.live/fox-news-live-streaming/ TV (OK), Mobiel en Computer (OK)
Ik zal nog meer paginas doorgeven, wanneer ik er meer vindt.

Groet,

PeterXu

Hi!
Ik zal nog een Fox News-site aan uw lijst toevoegen.
7. magnews.live/fox-news-live-stream/ TV (OK), Mobiel en Computer (OK)

Ja graag Fox news ipv CNN die erg bevooroordeeld is.

Reputatie 7
Badge +11

Ja graag Fox news ipv CNN die erg bevooroordeeld is.

En het door Trump gesponsorde Fox niet zeker??? 

@MaxH  Mooi tegengeluid fox news tegenover CNN, is alles weer in balans.

Reputatie 7
Badge +11

Daar heb jij weer gelijk in.

Reputatie 1

Ja, ik zie ook graag FOX News bij Ziggo.

Uit USA geeft Ziggo momenteel alleen CNN door en die zijn de laatste tijd al vaker door de mand gevallen met nep nieuws.

Van mij mag CNN weg. 

Maar goed... voor de balans is het goed om naast CNN ook FOX News door te geven.

Ik weet dat de online tv diens KNIPPR (die gestopt zijn) FOX News als keuze hadden.

Ik wil er wel 1 a 2 euro extra voor betalen per maand.

Dus het kan wel!

Reputatie 1

Maar niet op voorhand gaan roepen dat CNN "fake news" brengt. ;)
Dan lijk je op die Trump.

Uh ik weet niet of je het weet maar CNN moest laatst een flink bedrag schadevergoeding betalen vanwege het brengen van nep nieuws. (Nick Sandmann)

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/08/cnn-schikt-met-scholier-uit-controversiele-video-a3986089

En zo zijn er wel meer dingen. Bv de hoeveelheid leugens betreft Trump. En het verzwijgen van de waarheid. Maar dat doet de NOS ook. Meerdere keren gemerkt.

Reputatie 1

Fox News is geen nieuws zender, alleen maar een slechte opinie zender met een hoop rechtse populisme met veel geouwehoer zonder concrete feiten.

Ik stem voor om Fox News lekker weg te laten van de Ziggo kabel.

Als je dan consequent ben moet voor jou dat dan ook gelden voor soortgelijke linkse zenders. En die worden er erg veel van doorgegeven door Ziggo. Zie de NPO en RTL.

Reputatie 1

Nog even dit..

2020 is het jaar van de presidentsverkiezingen in USA en bij Ziggo moet je het doen met CNN een anti-Trump anti-Repulikeinen en pro-Democraten zender.

Dat geld ook voor alle Nederlandse zenders.

Hoe kan je als Ziggo kijker ook de andere kant dus Pro-Trump Pro-Republiekeinen zender kijken? FOX News

Een neutrale onafhankelijke zender zou ook fijn om door te geven zijn, maar zo'n zender is een fantasie. 

Dus Ziggo kom in het kader van de verkiezingen met doorgifte ook van FOX News.

Natuurlijk, @iamsander nu begin ik het misschien pas goed te snappen, alle NPO en RTL zenders zijn linkse zenders en geven een heel verkeerd beeld van de werkelijkheid met nep nieuws en Fox News is de enige die de waarheid laat zien?
Begrijp ik je goed zo?

Reputatie 1

Natuurlijk, @iamsander nu begin ik het misschien pas goed te snappen, alle NPO en RTL zenders zijn linkse zenders en geven een heel verkeerd beeld van de werkelijkheid met nep nieuws en Fox News is de enige die de waarheid laat zien?
Begrijp ik je goed zo?

Nee, je begrijpt het dus niet goed. NPO en RTL zijn duidelijk pro-Democraten, pro-EU, anti-Trump, .…. . Dat merk je gewoonweg aan de berichtgeving. Niet neutraal. Hoe er over gepraat wordt. Wat men uitzend en wat niet.  Dat ze zich ook aan nep nieuws schuldig maken is een feit.

Daar is niets mis mee maar wees daar als zenders eerlijk over.

Fox News is het tegen voorgestelde. Ook zei zullen zich schuldig eraan maken. Alleen vanaf de andere kant.

Beide kanten van het spectrum moet te zien zijn.

Neutrale onafhankelijke zenders bestaan er niet. Daar ben ik wel achter.

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Reputatie 2
Badge

Natuurlijk, @iamsander nu begin ik het misschien pas goed te snappen, alle NPO en RTL zenders zijn linkse zenders en geven een heel verkeerd beeld van de werkelijkheid met nep nieuws en Fox News is de enige die de waarheid laat zien?
Begrijp ik je goed zo?

Je leert snel Bert! Heel goed! Allemaal extreemlinkse propaganda. Met Eva Jinek voorop. Weg ermee. Nu.

@Pietje puk2 schreef: “Weg ermee. Nu.”

Ik denk dat dit in een open democratie niet snel zal gebeuren, alleen met een extreem rechtse of extreem linkse dictatuur zullen bepaalde zenders moeten verdwijnen.

En als de vraag nu zo groot was en is om Fox News te laten zien via Ziggo?
Dat valt ook erg tegen, ik zie hier geen drommen mensen hierom vragen en stromen de berichten niet hard binnen.

Bericht van 16 maanden geleden: 

Hallo Jantje Beton. Suggesties doen mag altijd. Graag zelfs! Ik verplaats je topic naar de 'Denk mee' categorie. Als meer klanten er brood in zien dan stromen de berichten vanzelf binnen 🙂

Reputatie 2
Badge

Het is allemaal niet zo democratisch als jij zegt dat het is. Ziggo heeft, net als een speler als RTL, uit strategische overwegingen belang bij een goede verstandshouding met de gevestigde macht. Ze zijn immers monopolist op de kabelmarkt. Het uitzenden van een pro-Trump zender als Fox News zal niet in goede aarde vallen bij deze (linksextreme) gevestigde macht en daarom ziet men er maar vanaf. Triest, maar het is waar. De NL televisie kijker moet het doen met Eva Jinek, Nieuwsuur, Michiel Vos en Wolf Blitzer dit verkiezingsjaar.

@Pietje puk2 

Je gaat voorbij aan het feit dat er hier vrijwel niemand vraagt om Fox News.

Reputatie 2
Badge

@Be rt 

Jij gaat voorbij aan het feit dat er tig andere zenders zijn die wél uitgezonden worden en waar nóg minder vraag naar is. Waar CNN standaard in het pakket zit; kan Fox News toch op zijn minst in een keuzepakket passen?!

Je hebt ook nog een andere keuze, kies dan een provider die wel aan je wensen tegemoet komt.

Reageer