Vraag

Zender suggestie: FOX News

• 28 september 2018
  • 109 Reacties
  • 5056x Bekeken

Toon eerste bericht

109 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Ik zie de grote vraag in Nederland feitelijk nog niet, maar je weet maar nooit. @Jur2

Advies: start een actie en maak hier een topic met een poll waar mensen kunnen stemmen of ze Fox News wel of niet willen.
Dan kun je de cijfers hard maken en dat kan Ziggo mogelijk op andere gedachten brengen.
Reputatie 3
Badge
Advies: start een actie en maak hier een topic met een poll waar mensen kunnen stemmen of ze Fox News wel of niet willen.
Dan kun je de cijfers hard maken en dat kan Ziggo mogelijk op andere gedachten brengen.

Hier? Denk nog even goed na @Be rt . Of heb je dat gedaan en het daarom juist voorgesteld? 🤨
Reputatie 7
Badge +35
@Jur2 Waarom niet? Je kunt het toch overal op het internet laten weten en dan kunnen mensen hier toch stemmen?

Ik heb dat nooit gedaan, ik heb er geen belang bij, maar ik laat wel de mogelijkheden zien hoe je de cijfers hard kunt maken.

Je kunt ook ergens anders een poll starten en de cijfers hard gaan maken.
Aan jou de keuzevrijheid.
Reputatie 3
Badge
@Jur2 Waarom niet? Je kunt het toch overal op het internet laten weten en dan kunnen mensen hier toch stemmen?

Ik heb dat nooit gedaan, ik heb er geen belang bij, maar ik laat wel de mogelijkheden zien hoe je de cijfers hard kunt maken.

Je kunt ook ergens anders een poll starten en de cijfers hard gaan maken.
Aan jou de keuzevrijheid.

Omdat hier slechts een deel van de Ziggo kijkers kijkt en leest. Omdat de discussie hiervoor voor een belangrijk deel erover ging dat juist deze populatie niet representatief is. Omdat zo'n subgroepje waar wat wordt geroepen nikszeggend is voor Ziggo. Omdat 'het overal op het internet laten weten' onzin is voor een onderzoek dat Ziggo zou moeten doen omdat het een kerncijfer voor hen is danwel behoort te zijn. Etc.

Iets waarvan ik verwacht dat als de concurrentie op de kabel losbarst vanzelf zal komen want bekend is dat in een concurrerende markt klant koning is. Als er over een paar jaar sowieso nog lineaire tv bestaat want met het cord-cutting wordt het snel minder rendabel, net als de dode bomen nieuwsmedia.
Reputatie 2
Badge
Ziggo zou eens kunnen overwegen in ieder geval met de presidentsverkiezingen van 2020 een aantal Amerikaanse nieuwzenders (maar in ieder geval Fox News) door te gaan geven. Als er behoefte is; dan is dat dan in ieder geval lijkt mij.
Reputatie 7
Badge +35
Waarom zou Ziggo moeten doen wat jij graag wil bereiken?

Je schreef: "Als er behoefte is; dan is dat dan in ieder geval lijkt mij. "

Maar die behoefte lijkt er nog steeds niet te zijn bij een grote groep, althans nergens aantoonbaar en dan heeft doorgifte geen zin.

Je schreef ook: "Omdat zo'n subgroepje waar wat wordt geroepen nikszeggend is voor Ziggo."

Er zijn meer initiatieven uit dit forum gekomen die beloond zijn, als er maar genoeg mensen zijn die er om vragen of is de vraag om Fox News ook zo'n subgroepje waar wat wordt geroepen?

Toon aan dat dat niet zo is en er zou een mogelijkheid kunnen zijn om Fox News op de kabel te krijgen, als Fox News dit trouwens zelf ook wil, want het is een USA gerichte zender met adverteerders gericht op de USA.

"Iets waarvan ik verwacht dat als de concurrentie op de kabel losbarst"

Helaas zijn er maar een paar en die vinden de kosten te hoog om op de kabel te komen.
Ziggo mag natuurlijk de basiskosten doorberekenen die de infrastructuur en apparatuur daarvoor benodigd kost en met de kosten van de nieuwe providers daarbij opgeteld blijft er weinig marge over om echt winst te maken.
Reputatie 2
Badge
Ik heb aangetoond dat Fox News in de VS veel populairder is dan CNN. En toch geeft Ziggo CNN wel door en Fox niet. Dat snap ik niet. Laat ze tijdens het komende verkiezingsjaar Fox gaan aanbieden; eventueel in een keuzepakket; dan kunnen we daarna conclusies trekken.

Overigens is die quote van het subgroepje niet van mij, maar van Jur. Maar ik wil 'm desalniettemin best voor m'n rekening nemen: dit forum biedt geen representatieve steekproef; en daarom is het op basis van 'een klein aantal' reacties allemaal conclusies te gaan trekken voorbarig.
Reputatie 5
Badge +3
Snappen jullie überhaupt wel dat de CNN die we hier zien niet dezelfde zender is als in Amerika? Dit kanaal is specifiek meer internationaal georiënteerd. Amerikaanse kijkcijfers doen er nul komma nul toe. Fox News is specifiek op rechtse Amerikaanse kijkers gericht die ook niets moeten hebben van buitenlands nieuws. De kijkers van die zender hebben ook lak aan het buitenland tenzij Amerika wordt gepaaid.

*** Moderator: Ongepast taalgebruik in deze reactie aangepast ***
Reputatie 3
Badge
Snappen jullie überhaupt wel dat de CNN die we hier zien niet dezelfde zender is als in Amerika?
CNN hier is CNN International (nepnieuws). Dat snappen wij natuurlijk, daar gaat de discussie overigens niet over.

De kijkers van die zender hebben ook ok lak aan het buitenland tenzij Amerika wordt gepaaid.

Dat is jouw interpretatie. Ik/wij hebben een andere. Wat een taalgebruik trouwens; gaat het nog? Je komt nogal gespannen en geïrriteerd over. Een eigenschap die vaker wordt gezien bij mensen die tegen VvMU zijn als die hen onwelgevallige meningen zijn. Kus jij met de mond waar dit taalgebruik uit komt ook je vrouw en kinderen?

Amerikaanse kijkcijfers doen er nul komma nul toe.

Zoals bekend lopen de meeste trends in de VS voor op die van Europa en zijn zij zelfs trendsetter. Dus in tegenstelling jouw bewering dat die kijkcijfers er niet toe doen, doen zij er juist alles toe!
Reputatie 3
Badge
Maar die behoefte lijkt er nog steeds niet te zijn bij een grote groep, althans nergens aantoonbaar en dan heeft doorgifte geen zin.
Die behoefte lijkt er nog steeds niet ook niet te zijn, althans nergens aantoonbaar en dan heeft doorgifte zin.

Er zijn meer initiatieven uit dit forum gekomen die beloond zijn

Er zijn ook initiatieven buiten dit forum beloond. Bijvoorbeeld die van Ziggo zelf naar aanleiding van onderzoek naar vraag/aanbod.

Toon aan dat dat niet zo

Dat is het werk van Ziggo, niet van de kijkers. Die betalen Ziggo immers om een zo goed mogelijk aanbod te creëeren voor de kijkers met een goed rendement voor de aandeelhouders van Ziggo.

Helaas zijn er maar een paar en die vinden de kosten te hoog om op de kabel te komen.

Dat verhaal kennen we ook van destijds met KPN en het telefoonnetwerk. Totdat er wat rechtzaakjes een andere blik op die 'kosten' gaven.
Reputatie 5
Badge +3
Joh nu gaat het opeens over vrijheid van meningsuiting en ga je direct op de man spelen terwijl daar totaal geen aanleiding toe is, enkel en alleen om verdere reacties te ontlokken. Sarcasmemodus: een eigenschap die ik wel vaker zie bij complotdenkers die vast in hun bubbel zitten.

Het is inmiddels duidelijk dat dit topic alleen gestart is om wat stennis te schoppen, erg opvallend dat iedereen die hier roept dat CNN fake news alleen maar geregistreerd is om in dit topic te reageren en nauwelijks ergens anders op het forum te vinden is. Bij deze het topic ontvolgd, veel succes in jullie strijd om Fox News op tv te krijgen.
Reputatie 3
Badge
Joh nu gaat het opeens over vrijheid van meningsuiting
Als je het draadje had gevolgd, als je de essentie van het sLinkse nepnieuws van CNN vs het realistischer nieuws van Fox News begrijpt, zou die VvMU niet onverwacht voor je geweest.

ga je direct op de man spelen

Ik heb eerder de idee dat de moderatoren dat met jou hebben gedaan toen zij jouw vuige taalgebruik niet door de beugen vonden konden gaan 🤔😉

direct op de man spelen terwijl daar totaal geen aanleiding toe is, enkel en alleen om verdere reacties te ontlokken. Sarcasmemodus: een eigenschap die ik wel vaker zie bij complotdenkers die vast in hun bubbel zitten.

Goed inhoudelijk argument 🤮

Het is inmiddels duidelijk dat dit topic alleen gestart is om wat stennis te schoppen, erg opvallend dat iedereen die hier roept dat CNN fake news alleen maar geregistreerd is om in dit topic te reageren en nauwelijks ergens anders op het forum te vinden is.

Kijk nog eens goed? Juist ja!

Bij deze het topic ontvolgd

👋
Reputatie 2
Badge
@Conforto ok doei.
Reputatie 2
Badge
@moderator. Wat mij betreft mag u het vuige taalgebruik van de heer Conforto gewoon laten staan hoor. Anders dan snowflake links doe ik niet zo moeilijk als iemand met dat soort bewoordingen zijn eigen argumentatie om zeep helpt. Zegt meer over hem dan over ons.
Reputatie 7

Reputatie 7
Badge +35
@Jur2 legt alle verantwoordelijkheid bij Ziggo neer over iets wat jij wilt bereiken.
Jij wilt iets en een ander moet het dan maar doen, jammer dat dat niet overal lukt.
Dat zou ik ook wel willen, dat zou het leven een stuk makkelijker maken.

Dat verhaal kennen we ook van destijds met KPN en het telefoonnetwerk. Totdat er wat rechtzaakjes een andere blik op die 'kosten' gaven.

KPN moest open, omdat dat door de overheden was aangelegd en KPN dit voor een appel en een ei kreeg, als ze toegang zouden geven tot andere providers.

De coax is gekocht van de overheden en de overheden hebben hier de volle prijs voor gekregen, dus dat is een heel ander kostenplaatje voor eventuele nieuwe providers die via de kabel abonnementen aan willen bieden.

Maar dat is een andere discussie die hier ook al uitgebreid is besproken in andere topics en die ga ik niet overnieuw doen.

Succes verder.
Reputatie 2
Badge
*opnieuw of over
Reputatie 7
Badge +35
Goed gezien.☺
Reputatie 3
Badge
@Jur2 legt alle verantwoordelijkheid bij Ziggo neer over iets wat jij wilt bereiken.
Jij wilt iets en een ander moet het dan maar doen, jammer dat dat niet overal lukt.
Dat zou ik ook wel willen, dat zou het leven een stuk makkelijker maken.

Nou, zoals je kunt zien zijn er een hoop anderen die dit willen. Mijns inziens genoeg voor Ziggo om dat te onderzoeken. En trek dat svp niet in het absurde met je 'jammer dat dat niet overal lukt'. Nogal infantiele redenering.

KPN moest open, omdat dat door de overheden was aangelegd en KPN dit voor een appel en een ei kreeg, als ze toegang zouden geven tot andere providers.
De coax is gekocht van de overheden en de overheden hebben hier de volle prijs voor gekregen, dus dat is een heel ander kostenplaatje voor eventuele nieuwe providers die via de kabel abonnementen aan willen bieden.

Nee, KPN moest open omwege de monopolie positie. In die wetten staat niks, maar dan werkelijk ook nergens, iets gerelateerd aan waar een bedrijf vandaan komt of hoe goedkoop het een netwerk heeft verkregen. Dat beweren is lariekoek.
Dat geldt dus ook voor het coax kabelneterk. Het maakt de wet nergens uit voor welke prijs partijen dit hebben verkregen. Nergens!

Maar dat is een andere discussie die hier ook al uitgebreid is besproken in andere topics en die ga ik niet overnieuw doen.

En toch doe je het. Dus krijg je antwoord.

Jij ook héél veel succes verder!

Tot die tijd: http://video.foxnews.com/v/5614615980001/?%23sp=watch-live#sp=watch-live

Ik denk niet of er voor Fox News veel interesse is in Nederland.
Waarop baseer je de laatste uitspraak?
Ik denk dat het niet in het pakket van de main stream media past om met Fox nieuws te komen . jammer genoeg zijn we op TV dus alleen afhankelijk van een links gerichte zender als CNN . Die al heel vaak op leugens en manipulaties zijn betrapt . het is maar dat je het weet . Mensen die echt geïnteresseerd zijn in wat er over de wereld en vooral in the
US gebeurd, zouden heel erg blij zijn met Fox News .. Niet alleen nieuws maar ook genoeg entertainment voor de mensen die niet naar shit willen kijken zoals we voor geschoteld krijgen met de NPO en onze commerciële zenders . Kom eens met good stuff Ziggo !
Reputatie 7
Badge +35
@JOSEMOONEN1949 Ik ben bang dat er niet veel vraag is om Fox News op de kabel te krijgen, gezien het feit dat de laatste reactie voor de jouwe alweer 2 maanden oud is.

Daarnaast is Fox News volledig gericht op de USA en daarom zelfs verdwenen uit het UK.
Reputatie 2
Badge
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er in NL meer vraag zou zijn naar CNN; terwijl de laatstgenoemde zender wel gewoon in het basispakket zit. Fox News verslaat CNN op alle fronten in de VS; waarom zou dat hier anders zijn?
Reputatie 7
Badge +35
Goeie vraag: "Waarom zou dat hier anders zijn?"

Fox News is zelf vertrokken uit Europa en heeft zich volledig gericht op de USA.
Neem contact op met Fox News en vraag ze om terug te komen naar Europa en om de zender hier weer beschikbaar te maken.
Reputatie 2
Badge
Is feitelijk onjuist. Caiway heeft het in het pakket. Tevens was het tot verleden jaar via Knippr te bekijken.

Reageer