Vraag

Zender suggestie: FOX News

• 28 september 2018
  • 109 Reacties
  • 5056x Bekeken

Toon eerste bericht

109 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Dat ligt eraan wat Foxnews wil en gaat vragen. Het bedrijf is pas een paar maanden oud.

(Disney heeft Fox gekocht en de news tak is een nieuw bedrijf geworden)

Dus wellicht als ze weinig tot geen doorgiftevergoeding gaan vragen dat ze een kans maken, anders denk ik niet dat het snel gaat gebeuren. Fox en Ziggo zijn toch al geen vrienden vanwege het vergoedingenbeleid.
Reputatie 2
Badge
Wat een onzin.
Ziggo heeft gewoon geen zin om de (enorme) hoge kosten voor doorgifte te betalen voor zenders die relatief weinig bekeken worden.
KPN stopt zelfs met FOX, ook vanwege de doorgiftevergoeding.https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-haalt-zenders-fox-uit-aanbod/

Deze opmerking is dus onzin; maar volgens mij heeft u, gezien uw latere tweet, dat zelf inmiddels ook ingezien. Fox en Fox News zijn twee aparte ondernemingen en hebben sinds de overname van Disney, niets meer met elkaar te maken.

Caiway geeft Fox News wel door; zo heel erg duur zal het dus wel niet zijn.

Laten we afwachten wat de toekomst brengt....
Reputatie 7
Badge +35

Tot die tijd: http://video.foxnews.com/v/5614615980001/?%23sp=watch-live#sp=watch-live

Ik denk niet of er voor Fox News veel interesse is in Nederland.
Waarop baseer je de laatste uitspraak?

Omdat dit topic al meer dan 6 maanden online is en er nog geen handvol mensen aangeven heeft dat ze graag naar Fox News kijken en dit graag bij Ziggo willen zien.

Anne H Ziggo schreef 6 maanden in dit topic: "Suggesties doen mag altijd. Graag zelfs! Als meer klanten er brood in zien dan stromen de berichten vanzelf binnen."
Reputatie 2
Badge
https://www.forbes.com/sites/markjoyella/2019/04/30/cnn-drops-26-percent-in-prime-time-as-fox-news-dominates-april-cable-ratings/

FYI
Reputatie 7
Badge +17
Het is maar de vraag hoelang Fox nog bij Ziggo blijft nu ook KPN stopt met doorgifte

KPN stopt met FOX, National Geographic en 24 Kitchen

Gevolg van vastblijven houden aan een hoge vergoeding voor doorgifte, terwijl het aantal lineaire kijkers alleen maar blijft afnemen.
Ziggo zal voor eenzelfde besluit komen te staan als de contracten aflopen, want zeker Fox vraagt onredelijke vergoedingen.
Hi Jantje Beton,

Ik kijk alleen naar Fox News. CNN is alleen maar Fake!

Het is niet altijd makkelijk om op Ziggo TV een pagina te vinden die altijd Fox News continu uitzendt.

Hier is een updated lijst van werkende sites (23 Juni 2019)
  1. ustv247.tv/foxneslive/ - TV (niet meer), Mobiel (alleen met US IP adres door VPN), Computer is OK
  2. livenewswatch.com/fox-news.html - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer is OK
  3. streamfare.com - TV (alleen Stream-2), Mobiel (Stream-1 en -2), Computer (Stream-1 en -2)
  4. livenewsnow.com/fox - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer OK
  5. livenewsmag.com/fox - TV (niet meer), Mobiel OK, Computer OK
  6. usnewstoday.live/fox-news-live-streaming/ TV (OK), Mobiel en Computer (OK)
Ik zal nog meer paginas doorgeven, wanneer ik er meer vindt.

Groet,

PeterXu
Reputatie 7
Badge +35
Dat je liever naar Fox News kijkt kan ik begrijpen. @PeterXu
Dat je CNN alleen maar Fake vindt, kan ik ook begrijpen.

Maar dat "CNN is alleen maar Fake!" is, kan dan net zo makkelijk van Fox News gezegd worden.
Er zijn maar weinig belangstellenden om Fox News bij Ziggo te zien te krijgen.
Hi Be rt,

Leuk dat je mij antwoordt. Welke zender wel of niet "Fake" is moet iedereen zelf beoordelen.
Ik heb alleen een lijstje gemaakt voor diegenen die graag Fox News willen kijken.

PeterXu
Reputatie 3
Badge
Er zijn maar weinig belangstellenden om Fox News bij Ziggo te zien te krijgen.

Waarop baseer je dat? Of is dat een natte vinger opgestoken in een linkse bubbel?
Reputatie 7
Badge +35
Omdat hier gevraagd is wie er een graag Fox News willen en er weinig reacties zijn.
@Jur2
Daarnaast zit ik gelukkig niet in een linkse bubbel, maar ook niet in een rechtse.
Reputatie 3
Badge
Omdat hier gevraagd is wie er een graag Fox News willen en er weinig reacties zijn.

Vertel eens Be rt: hoeveel is weinig reacties en gerelateerd aan wat? Bovendien, wat weet jij over de steekproef? Is die representatief? En is sowieso binnen een correcte steekproef bekend of het reageer gehalte van de voor- en tegenstanders van FoxNews evenzeer geneigd zijn om te reageren?

Juist ja, laten we het erop houden dat jouw mening 'ook maar een mening' is 🤔

Daarnaast zit ik gelukkig niet in een linkse bubbel, maar ook niet in een rechtse.

De Be rt bubble? 😂
Reputatie 7
Badge +35
@Jur2 schreef: "Vertel eens Be rt: hoeveel is weinig reacties en gerelateerd aan wat?"

4 miljoen Ziggo klanten en hier de vraag hoeveel er FOX News willen bij Ziggo?

Je schreef ook: "Juist ja, laten we het erop houden dat jouw mening 'ook maar een mening' is"

Mijn mening is zoals eerder hier in dit topic geschreven: "Ik ben voor iedere zender als er veel verzoeken voor zijn en zonder kosten verhoging SVP van het basistarief, omdat er dan een democratische keuze is en er wat te kiezen valt."
Reputatie 3
Badge
4 miljoen Ziggo klanten en hier de vraag hoeveel er FOX News willen bij Ziggo?

En die doen allemaal mee aan de proef?

Het lijkt mij dat een enquete jaarlijks gehouden bij alle Ziggo klanten een beter methode is 😉
Reputatie 5
Badge +3
Vroeger zat Fox News gewoon in het extra pakket bij UPC. Hier werd zoveel naar gekeken dat UPC het maar uit het pakket heeft gegooid en CNN erin heeft gehouden.

Even googelen en je vindt ook dat het een waardeloze kijkdichtheid had op de satelliet:

https://www.satellitemagazine.com/satellietnieuws/digital+-trekt-stekker-uit-fox-news/
Reputatie 3
Badge
Even googelen en je vindt ook dat het een waardeloze kijkdichtheid had op de satelliet:

Ik hoef niet te Googlen want vroeger is niet nu en tijden zijn (flink) veranderd. Bijvoorbeeld toen mensen erachter kwamen dat CNN écht nepnieuws brengt en zelfs fabriceerd.

Google dát eens!
Reputatie 5
Badge +3
Het gaat niet om echt of nepnieuws, het gaat om de kijkcijfers, en die zijn slecht voor Fox Nieuws hier. Logisch ook want Fox News richt zich puur op Amerikaans nieuws. CNN/Russia Today/Al Jazeera/BBC News richt zich wel meer op de internationale markt.
Reputatie 2
Badge
Alles wat @Jur2 en @PeterXu zeggen. CNN is inderdaad alleen maar Fake News en stellen dat 'een laag aantal reacties' op dit forum reden is om aan te nemen dat er een (te) lage vraag is, is voorbarig. Zoals ik al liet zien in een eerdere post: Fox domineert de Amerikaanse kabelmarkt, en er is wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat het hier in NL heel erg anders zou zijn. Sterker nog; bij gebrek aan een centristisch geluid op de NL TV (alles is hier alleen maar links) zou Fox het wel eens heel goed kunnen doen.

Ook aan vermeende hoge doorgeefkosten kan het niet liggen, want Caiway biedt een heel buitelandpakket (incl Fox News) voor slechts een paar euro. De gedachte dat het voor Ziggo veel duurder zou zijn om Fox News door te geven lijkt me ridicuul.

De werkelijke reden voor het niet doorgeven van Fox News is politieke bias; zoals je dat overal ziet in dit land.

Gelukkig is er internet, en wie weet gaat Fox News zelf wel een online dienst aanbieden voor buitenlandse geïnteresseerden.
Reputatie 5
Badge +3
Oja de linkse indoctrinatie natuurlijk, sorry dat ik daar niet aan heb gedacht ipv de erbarmelijke kijkcijfers. Gelukkig stelt Fox News de belangrijke vragen!

Reputatie 2
Badge
Een discussie over welk eenhedenstelsel het beste is, is niet interessant volgens u?
Reputatie 2
Badge

Reputatie 5
Badge +3
Amerikaanse kijkcijfers hebben we niets aan. Fox News heeft z'n kans gehad in Nederland en trok niet genoeg kijkers. Zoals Trump het zelf zou zeggen "the failing Fox News."

Als je niet de ironie kunt inzien van het in kwestie stellen van het metrische systeem als compleet verzonnen terwijl ze het imperiale systeem als superieur beschouwen dan kan ik het ook niet helpen.
Reputatie 2
Badge
Natuurlijk is het metrisch systeem verzonnen. Net als ieder ander eenhedenstelsel overigens. Voor je iets kunt meten moet je met elkaar afspreken hoe iets te meten. De meter an sich volgt niet uit één of andere natuurwet ofzo. Het is een dom voorbeeld van u, moet ik helaas constateren. Zelfs bij Fox had u een beter voorbeeld kunnen vinden.

Als men bij Ziggo lineaire TV nog enigszins een kans wilt geven, dan zou men er goed aan doen zich te onthouden van politieke vooringenomenheid. Anders jaagt men iedereen alleen nog maar meer naar het internet.

Trump is overigens groot fan van Fox, dus de woorden "the failing Fox News." zou hij nooit bezigen denk ik.
Reputatie 5
Badge +3
Jawel hoor want volgens zijn motto zijn dalende kijkcijfers/abonnees een teken van falen. Dus na het fiasco van de kijkcijfers in Europa is Fox News "failing" zoals hij ook graag de NYT bestempelt.

Natuurlijk is het metrisch systeem verzonnen, maar je mist de ironie waarom dat een argument in het voordeel van het in het imperiale systeem is (ook verzonnen). Het is juist hilarisch dat ze die vraag stellen alsof ze iets spectaculairs hebben ontdekt.
Reputatie 7
Badge +35
https://www.statista.com/statistics/530119/tv-networks-viewers-usa

Reputatie 3
Badge
https://www.statista.com/statistics/530119/tv-networks-viewers-usa

Duidelijk. Fox News Channel in de top 5 dus heeft duidelijk bestaansrecht ook bij ons. Geen CNN dus dat kan er bij ons af 🤔😅😂🤣

Feit is dat wij hier welles/nietes kunnen blijven roepen maar dat een regelmatige enquête door Ziggo gewenst is. Aangezien er ook een prijskaartje aan zenderkeuze's is verbonden is het helaas onmogelijk om dat bepalend te laten zijn maar gezien de vraag van de klant toch minstens leidend.

Reageer